In Leuven moet je daar 100k bij rekenen.24 m², dat heb ik nog niet veel gezien. https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/studio/te-koop/kortrijk/8500/9901317?searchId=
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Leuven moet je daar 100k bij rekenen.24 m², dat heb ik nog niet veel gezien. https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/studio/te-koop/kortrijk/8500/9901317?searchId=

Dat is totaal mijn stijl niet maar wow, hoe prachtig is dat wel niet. Zoals je zegt wordt het moeilijk om iemand te vinden die er het geld voor overheeft om het in dezelfde staat te onderhouden...
Dit was het andere:Dat is totaal mijn stijl niet maar wow, hoe prachtig is dat wel niet. Zoals je zegt wordt het moeilijk om iemand te vinden die er het geld voor overheeft om het in dezelfde staat te onderhouden...
Huis te koop - Heusden-Zolder. Het grootste aanbod op Immovlan.
Bent u op zoek naar een huis te koop - Heusden-Zolder? Ontdek ons immo-aanbod en meer info over je toekomstige buurt (transport, scholen, winkels, …).immo.vlan.be
Binnen de week verkocht. Mooi huis met karakter. Wel heel klassiek ingericht.
. Allez toch wanneer het buiten Hasselt of Genk was.Wel slim gezien omdat het eigenlijk gewoon een belachelijk tuintje is.![]()
Exclusieve Lichtrijke Woning Met Mogelijkheid Tot Beroeps...
KIJKDAG OP ZATERDAG 21 MEI 2022. MAAK NU UW AFSPRAAK OP 015 22 11 11GELIJKVLOERS Inkomhal 10 m² op natuursteen (arduin) met gastentoilet met handenwasser. Lichtrijke bureelruimte 16 m² op natuursteen met ingemaakte kasten en deur naar tuinzijde. Ruime nachthal 19 m² op natuursteen. 1ste slaapkame...www.immopoint.be
Habba habba (behalve die kleine, smalle ramen, diegene die die mag kuisen zal blij zijn).
Also: "schat, ik ben naar beneden hé, ik ga slapen". Maar eenmaal aan gewoon maakt dat niet uit of bad- en slaapkamers nu op de beneden of bovenste verdieping zijn zeker?
Ja, al die hoekjes en kantjes zijn er toch iets te veel aan voor mij...![]()
Exclusieve Lichtrijke Woning Met Mogelijkheid Tot Beroeps...
KIJKDAG OP ZATERDAG 21 MEI 2022. MAAK NU UW AFSPRAAK OP 015 22 11 11GELIJKVLOERS Inkomhal 10 m² op natuursteen (arduin) met gastentoilet met handenwasser. Lichtrijke bureelruimte 16 m² op natuursteen met ingemaakte kasten en deur naar tuinzijde. Ruime nachthal 19 m² op natuursteen. 1ste slaapkame...www.immopoint.be
Habba habba (behalve die kleine, smalle ramen, diegene die die mag kuisen zal blij zijn).
Dat is heel normaal in 't stad bij Bel-Etage woningen: garage/inkom vooraan beneden, achteraan slaapkamer(s), trap naar boven voor living/keuken/terras waar dat laatste dan een trap naar de achtertuin heeft. Meestal in de stad (of toch aan de rand) zijn die tuinen langgerekt naar achteren waardoor je op je terras een mooie uitkijk hebt op je ommuurd stukje groen.Also: "schat, ik ben naar beneden hé, ik ga slapen". Maar eenmaal aan gewoon maakt dat niet uit of bad- en slaapkamers nu op de beneden of bovenste verdieping zijn zeker?

Nee, mijn grens zat op 40kBen je nog aan het meebieden?
Ik weet niet wie je gesproken hebt, maar dat lijkt mij echt een heel negatieve voorstelling. Al die koterij die er aanhangt staat gearceerd op het kadasterplan, lijkt mij dus op zijn minst te regulariseren en dan is het een kleine stap om voor energetische redenen te herbouwen.
Laat ons weten wat er binnen 2-3 jaar met het pand is gebeurd![]()
(omdat het ook niet als investering moest dienen...)Nu ben ik ook wel erg benieuwd naar het eindbod binnen 11h. Hoe lang blijft dat online staan?Nee, mijn grens zat op 40k(omdat het ook niet als investering moest dienen...)
Maar mét de koterij is het 3.5m*12m he, dus de maximale grote is nog steeds maar de grote van een klein appartementje.
Als je dan ziet dat ze zo ver boven de prijs van bouwgrond aan het bieden zien, ik vraag mij af wat ze daarmee van plan zijn.
Geen idee, maar ik ga morgen rond 10u wel kijkenNu ben ik ook wel erg benieuwd naar het eindbod binnen 11h. Hoe lang blijft dat online staan?
. Ik denk dat er iemand zwaar gedesillusioneerd gaat uitkomen. Als je ziet dat volledig verbouwde huizen van die grootte hier rond de 300k€ staan (https://www.immoweb.be/nl/zoekertje...-den-berg/2220/9495741?searchId=628cae105f775) snap ik écht niet wat hier nu het plan is.Dat gaat plat en komt een nieuwbouw(tje).Geen idee, maar ik ga morgen rond 10u wel kijken. Ik denk dat er iemand zwaar gedesillusioneerd gaat uitkomen. Als je ziet dat volledig verbouwde huizen van die grootte hier rond de 300k€ staan (https://www.immoweb.be/nl/zoekertje...-den-berg/2220/9495741?searchId=628cae105f775) snap ik écht niet wat hier nu het plan is.
Nu ben ik ook wel erg benieuwd naar het eindbod binnen 11h. Hoe lang blijft dat online staan?
Binnen de week is er al 225k af.
Leuven, Heverlee en Kessel-Lo is het Eldorado van het vastgoed geworden... Zelfs eigenaars van een krot wanen zich er miljonair.Binnen de week is er al 225k af.
Net nog antwoord van stedenbouw en mijn idee om er een garage te zetten zou wel goedgekeurd geraken (met een waslijst aan voorwaarden). En daarin bevestigen ze nog eens dat afbraak en heropbouw écht niet kan.Dat gaat plat en komt een nieuwbouw(tje).
Gewoon een brief laten opstellen door een architect/stabiliteitsingenieur dat er met het huidige pand niets aan te vangen is dat wordt goedgekeurd.
Ik geloof nu dat ze staalhard vasthouden aan hun punt. Maar in geval dat je met de juiste documenten komt (bv stabiliteitsstudie) dan is daar geen ontkomen aan. Vooral omdat ze moeten motiveren waarom de aanvraag afgekeurd wordt. En ‘het is te smal’ is dan geen valabele uitleg lijkt mij.Net nog antwoord van stedenbouw en mijn idee om er een garage te zetten zou wel goedgekeurd geraken (met een waslijst aan voorwaarden). En daarin bevestigen ze nog eens dat afbraak en heropbouw écht niet kan.
Ik ben heel benieuwd.