Opmerkelijke huizen te koop

Dit gedrocht -excuseer, fermette- staat al een jaar te koop net boven de 180k.
Dit is nu de 3de makelaar. Ik schat het op maximum 140k waard. Geen achtertuin en ligt op een N-weg.
Fermette- Fucking hell... Krot aan ne steenweg. 🙈

Dit gedrocht -excuseer, fermette- staat al een jaar te koop net boven de 180k.
Dit is nu de 3de makelaar. Ik schat het op maximum 140k waard. Geen achtertuin en ligt op een N-weg.
Fermette- Fucking hell... Krot aan ne steenweg. 🙈
Ik zie daar wel potentie in. Op voorwaarde dat je een stuk grond kunt bijkopen van uwe achterbuur om op die manier een klein tuintje achter u te hebben.

Spijtig dat ze de ramen vernieuwd hebben. Hadden ze beter niet gedaan. Maar als je iets of wat tuin zou kunnen bijkopen is dat een ideaal projectje voor een handige Harry. Al zal de prijs best nog wel wat zakken.

Een tijdje geleden heb ik hier een huis gepost waarvan de foto's door de immo zodanig gephotoshopt waren dat de stoep fluogroen was en de autoramen paars. Diezelfde immo heeft er vandaag niets beters op gevonden om hun krotten die ze niet verkocht krijgen allemaal van de site te halen en opnieuw online te zetten:
W6ZxaOx.png

Dat huis waarover ik het toen had (derde foto, zie post) is ondertussen ook al gezakt in prijs van €225.000 naar €190.000.

Een tijdje geleden had ik hier ook een mini kot geplaatst, €229.000 voor 45m² (zie post). Ondertussen ook al gezakt naar €200.000 en dat is nog steeds belachelijk veel voor wat het maar is.

Ik zie daar wel potentie in. Op voorwaarde dat je een stuk grond kunt bijkopen van uwe achterbuur om op die manier een klein tuintje achter u te hebben.

Spijtig dat ze de ramen vernieuwd hebben. Hadden ze beter niet gedaan. Maar als je iets of wat tuin zou kunnen bijkopen is dat een ideaal projectje voor een handige Harry. Al zal de prijs best nog wel wat zakken.
IMG-20220219-185937.jpg

Zoals ik het hier zie, zijn het al 2 achterburen en toen ik er daarnet passeerde zag ik in het stuk rechts speeltuigen en een tuinhuis staan precies. Dus die gebruiken hun stuk wel.

Zoals ik het hier zie, zijn het al 2 achterburen en toen ik er daarnet passeerde zag ik in het stuk rechts speeltuigen en een tuinhuis staan precies. Dus die gebruiken hun stuk wel.
Ja. ze gebruiken dat nu wel. Maar er is eigenlijk ruimte om die zaken wat naar achter te moven waardoor je een deftige tuin krijgt. Ongeveer ter hoogte van dat bruine vlek in die achtertuin

Daarom horen als je daar 20 - 25k tegen gooit voor dat stuk of ze dan bereid zijn om daar een stuk van hun grond voor af te doen. Dan de woning kopen voor 140 - 150k.

Dan steek je nog een goede 150k (laten doen) om dat volledig deftig te renoveren (isolatie, nieuw dak, vloerverwarming, nieuwe vloer, ... maar eerst naar de structuur). En dan is dat een schone locatie om te wonen. Als je een handige harry bent dan kun je van die renovatiekost ongeveer de helft af doen.

En dan heb je een deftige woning. Die eigenlijk een stuk beter is kwalitatief gezien dan de meeste hedendaagse nieuwbouwen. Als je ziet dat het huis in kwestie eigenlijk :

4 slaapkamers heeft, waarbij 1 op het gelijkvloers -> ideaal ook op uw oude dag.
Stuk van uw garage zien in te richten als berging.
1 badkamer op de gelijkvloers en 1 op het verdiep. Uw oudere zelf gaat dat aangenaam vinden.
2 toiletten (1 bezoekers en waarschijnlijk 1 op verdiep)
Dat terrasje vlam je een overkapping over en ideaal voor een barbecuetje of op uw gemak te zitten.( al gaat het er misschien niet echt rustig zijn tgv de steenweg die er is, maar dat word je wel redelijk gewend is mij opgevallen)

En dan de gewone leefkamer/eetkamer en keuken. Die specificaties voor een nieuwbouw van hierboven is al aan de prijzige kant hoor. Meeste daarvan hebben die specificaties maar dan zonder garage, voor de prijs van een 300 - 325k€ in die omgeving natuurlijk.

Qua uitzicht loopt het achter het huis naar boven toe, de huizen aan de overkant hebben een veel mooier uitzicht daar. Efkes zoeken, stond eentje ongeveer ertegenover van een andere makelaar te koop.

Damn, ik heb meer geboden op huizen die minder te bieden hadden vorig jaar in die streek. 😔

Maar het zet wel in perspectief waarom de Vlaamse overbuur te veel vraagt. 😁

Terug
Bovenaan