Zoals ik het hier zie, zijn het al 2 achterburen en toen ik er daarnet passeerde zag ik in het stuk rechts speeltuigen en een tuinhuis staan precies. Dus die gebruiken hun stuk wel.
Ja. ze gebruiken dat nu wel. Maar er is eigenlijk ruimte om die zaken wat naar achter te moven waardoor je een deftige tuin krijgt. Ongeveer ter hoogte van dat bruine vlek in die achtertuin
Daarom horen als je daar 20 - 25k tegen gooit voor dat stuk of ze dan bereid zijn om daar een stuk van hun grond voor af te doen. Dan de woning kopen voor 140 - 150k.
Dan steek je nog een goede 150k (laten doen) om dat volledig deftig te renoveren (isolatie, nieuw dak, vloerverwarming, nieuwe vloer, ... maar eerst naar de structuur). En dan is dat een schone locatie om te wonen. Als je een handige harry bent dan kun je van die renovatiekost ongeveer de helft af doen.
En dan heb je een deftige woning. Die eigenlijk een stuk beter is kwalitatief gezien dan de meeste hedendaagse nieuwbouwen. Als je ziet dat het huis in kwestie eigenlijk :
4 slaapkamers heeft, waarbij 1 op het gelijkvloers -> ideaal ook op uw oude dag.
Stuk van uw garage zien in te richten als berging.
1 badkamer op de gelijkvloers en 1 op het verdiep. Uw oudere zelf gaat dat aangenaam vinden.
2 toiletten (1 bezoekers en waarschijnlijk 1 op verdiep)
Dat terrasje vlam je een overkapping over en ideaal voor een barbecuetje of op uw gemak te zitten.( al gaat het er misschien niet echt rustig zijn tgv de steenweg die er is, maar dat word je wel redelijk gewend is mij opgevallen)
En dan de gewone leefkamer/eetkamer en keuken. Die specificaties voor een nieuwbouw van hierboven is al aan de prijzige kant hoor. Meeste daarvan hebben die specificaties maar dan zonder garage, voor de prijs van een 300 - 325k€ in die omgeving natuurlijk.