Opmerkelijke huizen te koop

Op wat zouden jullie dit schatten ?
Als ik afga op deze 2 panden uit dezelfde gemeente:

Ofwel ~550k ofwel ~1miljoen, al vermoed ik dat het eerder de 550k zal zijn :p

Rond de 550k schat ik.
Enige kosten ne pot verf om die badkamer een andere kleur te geven!
Wat is dat trouwens op die foto achter de zetel? Lijkt wel een AT-RT?

Wat je niet op zoek naar iets in die prijsklasse? Ik zou er dan wel voor gaan. Tenzij het natuurlijk volledig buiten je regio ligt.
Klopt van prijsklasse, maar als ik op zoek ga in mijn regio kom ik dit tegen:

Alles is overpriced hier.

Ik ken de streek niet, dus ik kan daar niet echt iets zinnig over zeggen.

Maar als dat hier zou staan zou ik zeggen 600k-650k. (Maar is moeilijk in te schatten omdat het niet mijn stijl is)

550k zou echt wel een koopje zijn hier. Buurman zijn woning is ongeveer deze stijl. is een HOB woning iets kleiner en op een grond van 380m². Dat is verkocht voor 528k 2 jaar geleden en het eerste kijkweekend. Nu met die corona en verlaging van registratierechten zou het voor meer verkocht worden, denk ik.

Opzich wel absurd aan de ene kant, want zo'n woning daar bouwen zou evenveel kosten als hier. De bouwgrond is dan wel iets goedkoper, maar nu niet zoveel goedkoper.

Laatst bewerkt:
Ofwel zijn dat de nieuwe prijzen (en weiger je dat in te zien).
Choja nieuwe prijzen, die dure die maar half de moeite zijn zoals het pand dat ik gepost heb blijven toch staan hoor.

Dat is uiteindelijk maar een goedkope sod woning die al 18 jaar oud is.

Ik verwacht voor 500-600K toch een woning met afwerkingsgraad en indeling genre de post van @DwightSchrute .

Als ik 600 wil leggen zou ik zelf het appartement moeten verkopen. Dus een open bebouwing huis en een appartement voor een groter huis naar mijn gedacht...

Ik zou zeggen ergens tussen de 550k en de 580k, maar als er een paar mensen zijn die tegen elkaar beginnen opbieden, dan kan dat evengoed een stuk meer worden.

Ik ken de streek wel een beetje en vandaar mijn inschatting. Al zal het natuurlijk afhangen of er een zot tussen de bieders zit die het absoluut wilt hebben...

Leg dat kot 30 km verder richting Merchtem / Asse dan zou ik ook eerder richting 600 - 650 schatten. 30 km naar de andere kant, richting sint-marters-latem en het zou nog meer gaan...

https://www.zimmo.be/nl/heist-op-de...YKGO/?search=61660e236dbc9a642ea61cbeb6a99a5a

Sommige mensen denken toch echt om de lotto gewonnen te hebben...
Oké, het is een vrij ruim appartement en ligt in het centrum, maar als je dan de andere woningen in dezelfde prijsklasse ziet:
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje...-den-berg/2220/9450352?searchId=6195fc9fd6d39
Dat uit die 2e link is wel cool, die prijs lijkt me echt nog wel fair voor wat je ervoor terugkrijgt.
Enkel jammer van al die parkeerplaatsen voor je deur, maar kom dat is niet het ergste dat je kan overkomen.

‘Industrieel karakter’ van den Aldi.

Terug
Bovenaan