DwightSchrute
Well-known member
Beginprijs is op dit moment 430K maar gaat per opbod online. Verwacht ergens te eindigen op 550-600K persoonlijk.Zou hier 700-800 gaan...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beginprijs is op dit moment 430K maar gaat per opbod online. Verwacht ergens te eindigen op 550-600K persoonlijk.Zou hier 700-800 gaan...
Mocht ik dergelijke woning kunnen kopen aan 550, dan zou ik dat onmiddellijk doen...Beginprijs is op dit moment 430K maar gaat per opbod online. Verwacht ergens te eindigen op 550-600K persoonlijk.
Wat je niet op zoek naar iets in die prijsklasse? Ik zou er dan wel voor gaan. Tenzij het natuurlijk volledig buiten je regio ligt.Mocht ik dergelijke woning kunnen kopen aan 550, dan zou ik dat onmiddellijk doen...
Als ik afga op deze 2 panden uit dezelfde gemeente:![]()
Villa te koop , 4 slaapkamers , Instelprijs : € 430.000
Dit pand wordt op internet verkocht van 13/12/2021 tot 21/12/2021. Recente instapklare woning (afgewerkt in 2014) met leuke tuin in een rustige buurt te Lede, vlakbij de Geelstervallei. Open bebouwing. Indeling: op het gelijkvloers een inkomhal met toilet, leefruimte, keuken en ingebouwde...www.immoweb.be
Op wat zouden jullie dit schatten ?

Rond de 550k schat ik.![]()
Dit pand wordt op internet verkocht van 13/12/2021 tot 21/12/2021. Recente instapklare woning (afgewerkt in 2014) met leuke tuin in een rustige buurt te Lede, vlakbij de Geelstervallei. Open bebouwing. Indeling: op het gelijkvloers een inkomhal met toilet, leefruimte, keuken en ingebouwde...www.immoweb.be
Klopt van prijsklasse, maar als ik op zoek ga in mijn regio kom ik dit tegen:Wat je niet op zoek naar iets in die prijsklasse? Ik zou er dan wel voor gaan. Tenzij het natuurlijk volledig buiten je regio ligt.
Ik ken de streek niet, dus ik kan daar niet echt iets zinnig over zeggen.![]()
Alles is overpriced hier.
Choja nieuwe prijzen, die dure die maar half de moeite zijn zoals het pand dat ik gepost heb blijven toch staan hoor.Ofwel zijn dat de nieuwe prijzen (en weiger je dat in te zien).
Idd. Wel wat weinig grond imo, zeker voor dat type woning, maar anders vind ik dat toch echt wel een prachtig huis.Mocht ik dergelijke woning kunnen kopen aan 550, dan zou ik dat onmiddellijk doen...
Ik zou zeggen ergens tussen de 550k en de 580k, maar als er een paar mensen zijn die tegen elkaar beginnen opbieden, dan kan dat evengoed een stuk meer worden.![]()
Dat uit die 2e link is wel cool, die prijs lijkt me echt nog wel fair voor wat je ervoor terugkrijgt.https://www.zimmo.be/nl/heist-op-de...YKGO/?search=61660e236dbc9a642ea61cbeb6a99a5a
Sommige mensen denken toch echt om de lotto gewonnen te hebben...
Oké, het is een vrij ruim appartement en ligt in het centrum, maar als je dan de andere woningen in dezelfde prijsklasse ziet:
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje...-den-berg/2220/9450352?searchId=6195fc9fd6d39

Echte Vlaamse Kitschhttps://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/dilbeek/1700/9603907?searchId=6198149371376
Lees de titel (instapklare gezinswoning met mooi aangelegde tuin) en bekijk dan de foto's van de tuin. Lach![]()