knight-rider
Well-known member
Ah, die "vrouw" had ik niet eens gezien.Foto 9, je kan niet missen.
Ik ben er maar mee aan't zwanzen natuurlijk.
Maar ik vind de prijs aan de hoge kant. Zonder de regio goed te kennen zou ik er 150k afpitsen.
Maar wrs zal de grondwaarde wel hard meespelen. Is toch 25m breed en totaal 2500m2. Dus stel grondwaarde 300k-isch? is die 400k nu niet al te veel voor die oppervlakte woonruimte. Voor 550 zou ik zelf iets zetten.
//Edit: na wat immowebben lijkt mij dat de grond wel nog hoger kan zijn. Dus misschien door dit en de oppervlakte is 750-800k wel realistisch. Maar persoonlijk zou ik met dat budget iets anders doen
Ik zou ook zeggen dat het zo'n 50 tot 100k te duur is, veel hangt uiteraard nog af van de epc score, want die staat er nog niet bij vermeld.
Zelf iets zetten oke, dan heb je ook direct een huis dat aan de huidige normen voldoet. Maar als je een groot stuk grond wilt dan ga je al serieus moeten zoeken, want dat vind je niet meer zo makkelijk. Laat staan dat je nog zo een groot huis kan bouwen. Ik vermoed dat als je dat zou doen, je makkelijk over het miljoen gaat.
Ik heb ondertussen extra gegevens over dat huis. Het zou geen waterput hebben en ook geen ventilatiesysteem, blijkbaar moest dat in 2004 allemaal nog niet (dat wist ik dus niet).