Om even de cirkel van overpriced basic huizen te doorbreken:
Mama mia, wauw

Mama mia, wauw

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Amai, wat een huis. En dan te weten dat dat hier vlakbij ligt.Om even de cirkel van overpriced basic huizen te doorbreken:
![]()
Mama mia, wauw![]()

Amai, wat een huis. En dan te weten dat dat hier vlakbij ligt.
Maar de "prijs op aanvraag" zegt waarschijnlijk al wel genoeg![]()
Ik durf zelfs niet gokken wat de prijs van zoiets moet zijn.Amai, wat een huis. En dan te weten dat dat hier vlakbij ligt.
Maar de "prijs op aanvraag" zegt waarschijnlijk al wel genoeg
Wilde gok is dat het van een Van Hool is momenteel![]()
Lijkt me nog niet zo overdreven eigenlijk. Hangt dan ook nog vol met deftige kunst en staat vol designmeubelen...€ 3.150.000 vraagprijs![]()
Villa te koop , 4 slaapkamers , € 3.150.000
Met gepaste trots stellen wij u deze uitzonderlijke woning voor. Dit uniek pand op ca 6400 m² grond is zalig rustig gelegen in Koningshooikt vlakbij Lier. De locatie is uiterst landelijk maar tegelijk toch vlot bereikbaar via de E19. Stadcentra van Lier en Heist-op-den-Berg zijn tevens vlakbij...www.immoweb.be
Zoals praktisch elke villa in Koningshooikt?Amai, wat een huis. En dan te weten dat dat hier vlakbij ligt.
Maar de "prijs op aanvraag" zegt waarschijnlijk al wel genoeg
Wilde gok is dat het van een Van Hool is momenteel![]()
Goh, sowieso is het een ‘sjieke’ stijl. Het is niet gebouwd als stijlvolle hoeve of herenhuis. Het is gerenoveerd als hypermoderne villa. Voor dat deze foto’s zijn getrokken is er zeker ook enkele uren voorbereiding aan vooraf gegaan. Elk object is quasi op de milimeter goed gezet. Het zou zelfs kunnen dan bepaalde accessoires er niet staan. Standaard bij de verkoop van dergelijke buitensporige projecten.Het is natuurlijk best indrukwekkend met al die voorzieningen, maar ik wordt er niet wild van eerlijk gezegd. Vind het allemaal nogal karakterloos.
Dat is die villa van dat dating-programma heZoals praktisch elke villa in Koningshooikt?
Al moet ik zeggen dat zelfs dit voor een Van Hool overdreven groot is. Alhoewel dat daar ook één huis extreem groot is, maar minder recent vermoed ik.
![]()
Villa te koop , 8 slaapkamers , € 2.875.000
Bent u op zoek naar een unieke woonbeleving, een kangoeroewoning met uw familie, een uitbating van een B&B, een plek waar rust, ruimte, plezier en ontspanning centraal staan? Dan bent u hier aan het geschikte adres! Dankzij de ligging vlakbij 't Azelhof en de mogelijkheid tot het huren van...www.immoweb.be
Dit is niet van hen dacht ik, ook een prachtig domein.
Goh, sowieso is het een ‘sjieke’ stijl. Het is niet gebouwd als stijlvolle hoeve of herenhuis. Het is gerenoveerd als hypermoderne villa. Voor dat deze foto’s zijn getrokken is er zeker ook enkele uren voorbereiding aan vooraf gegaan. Elk object is quasi op de milimeter goed gezet. Het zou zelfs kunnen dan bepaalde accessoires er niet staan. Standaard bij de verkoop van dergelijke buitensporige projecten.

De laatste 2 jaren is dat toch serieus tegengevallen vermoed ik.Ge zou kunnen zeggen dat er veel geld te verdienen valt met bussen produceren![]()

Ik loop wat achter maar als je kijkt staat je marker denk ik 2 huizen te ver, iets meer naar rechts waar je die zonnepanelen op het platte dak ziet en het zwembad (beton) in aanbouw. Rechterkant is dus open.Is het half open? Want als ge op maps kijkt is het inderdaad half open op 'kaart modus' maar als ge dan naar satelliet kijkt, is het gesloten bebouwing.
Bekijk bijlage 4199
Bekijk bijlage 4200
Vanbinnen wel echt mooi huis inderdaad.
Dat is inderdaad wel prachtig, miljaar.Om even de cirkel van overpriced basic huizen te doorbreken:
![]()
Mama mia, wauw![]()
90% iets wat een heel pak kleiner is.Lijkt me nog niet zo overdreven eigenlijk. Hangt dan ook nog vol met deftige kunst en staat vol designmeubelen...
Ik vraag me wel af wat ge koopt als ge dit verkoopt eigenlijk.
Ja en dan zeggen ze geld maakt niet gelukkig.Om even de cirkel van overpriced basic huizen te doorbreken:
![]()
Mama mia, wauw![]()
Het helpt natuurlijk wel. Het is een stuk interessanter om ongelukkig te zijn in je lounge-set aan het zwembad met een cocktail dan met dekentjes van het Rode Kruis naast je huis in Pepinster.Ja en dan zeggen ze geld maakt niet gelukkig.
Dat is nu bij nieuwbouw toch wel verleden tijd hoor.Inderdaad. Als ik 800K zou neerleggen voor een woning zou ik toch niet veel goesting hebben om de buurman de WC te horen doortrekken (and what not)
)Dat is bij open bebouwing ook hoor. Onze buur heeft eens feest gegeven paar jaar terug. Ik hoorde het "plezier" tot in mijn bed.Dat is nu bij nieuwbouw toch wel verleden tijd hoor.
Hier naast mij zus gebouwd en dat is elk hun snelbouw en dubbele partywall tussen, horen niets van elkaar.
Enige is als ik mijn sonos installatie eens wat steviger zet bij een film of als er een feestje is waar de muziek eens de hoogte in gaat dat je wel eens wat geboenk kan horen (heb ik van horen zeggen)
Awelja voila, maar gewoon een wc of dagdagelijks geluid binnenin hoor je niets van elkaar.Dat is bij open bebouwing ook hoor. Onze buur heeft eens feest gegeven paar jaar terug. Ik hoorde het "plezier" tot in mijn bed.
We hebben onze muren geïsoleerd langs binnen en horen ook haast niks. De badkamer is hier nog niet geïsoleerd, want die gaan we op termijn toch renoveren en dan komt daar natuurlijk wat isolatie achter.Awelja voila, maar gewoon een wc of dagdagelijks geluid binnenin hoor je niets van elkaar.
Gewoon gyproc met geluidsisolatie in. Maar uiteindelijk is dat allemaal beperkt, of je moet ook al gaan beginnen met geluidswerende deuren.Het enige dat ik jammer vind in nieuwbouw zijn de binnenmuren van 9 breed, daar hoor je wel veel door.
Voorlopig nog geen last omdat ik geen kinderen heb, maar kan mij wel voorstellen naar later toe dat dat niet evident gaat zijn.
Daar zou ik toch wat ruimte hebben willen opofferen om dat anders aan te pakken ofzo. Al is het wel wat de bedoeling van nog inbouwkasten te voorzien in die kamers en dan kan daarachter misschien wel nog iets van geluidsisolatie komen.