Het toonweekend is volzet, dus valt wel mee denk ik.Ik denk als ze hun woning nu op immoweb of immoscoop hadden gezet, ze veel meer geïnteresseerde hadden gekregen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het toonweekend is volzet, dus valt wel mee denk ik.Ik denk als ze hun woning nu op immoweb of immoscoop hadden gezet, ze veel meer geïnteresseerde hadden gekregen.
Het komt enorm over als iemand die niet kon kiezen tussen modern en klassiek. Natuurlijk was dat dan voor zijn tijd heel modern, maar nu is het een lelijke mix...![]()
Huis te koop , 4 slaapkamers , € 849.000
Authentieke modernistische woning ontworpen door architect Gaston Eysselinck, vooral bekend van zijn meesterwerk, het postgebouw van Oostende. Strak architecturaal concept waarbij Eysselinck zich liet inspireren door 'Le Corbusier'.Unieke ligging aan de Auwegemvaart in alle rust en sereniteit en...www.immoweb.be
Altijd als ik "architectenwoning" zie staan, ben ik geprikkeld om eens te kijken. Stevig prijskaartje, en vind het letterlijk en figuurlijk nogal grijs. Die glaspartij aan de inkom is wel mooi, maar voor de rest komen zelfs de futuristische elementen voor die tijd (bv. de plafonds) nu al gedateerd over. Ik krijg er meer een kantoor gevoel van in combinatie met dat grijs tapijt in plaats van een woongevoel.
Gezien de ligging vind ik de prijs nog ca va.![]()
Huis te koop , 4 slaapkamers , € 849.000
Authentieke modernistische woning ontworpen door architect Gaston Eysselinck, vooral bekend van zijn meesterwerk, het postgebouw van Oostende. Strak architecturaal concept waarbij Eysselinck zich liet inspireren door 'Le Corbusier'.Unieke ligging aan de Auwegemvaart in alle rust en sereniteit en...www.immoweb.be
Altijd als ik "architectenwoning" zie staan, ben ik geprikkeld om eens te kijken. Stevig prijskaartje, en vind het letterlijk en figuurlijk nogal grijs. Die glaspartij aan de inkom is wel mooi, maar voor de rest komen zelfs de futuristische elementen voor die tijd (bv. de plafonds) nu al gedateerd over. Ik krijg er meer een kantoor gevoel van in combinatie met dat grijs tapijt in plaats van een woongevoel.
Dat is inderdaad opmerkelijk door de aanpakDe laatste tijd worden hier gewoon dure huizen gepost, ik vind er zelden iets opmerkelijk aan.
Dit vind ik een opmerkelijke verkoop door de aanpak: gewoon een koppel dat werkt zonder immokantoor, maar allen perfect heeft geregeld met een eigen website en alle informatie die je maar kan wensen.
Over | Potiaulaan79
www.potiaulaan79.be

Hun woning staat dan ook op Immoweb hè.Het toonweekend is volzet, dus valt wel mee denk ik.

Een verkoper kan vooraf aan de veiling een "reserveprijs" instellen die minimaal gehaald moet worden, anders blijft het goed onverkocht. Het eigenlijke probleem is in dit geval vooral dat je dit pas 6 dagen nadien verneemt.Begrijp je, maar gek dat je als koper ook niet beschermd zo word. Als "verkoper" niet tevreden is, daar stopt het dan?
De laatste tijd worden hier gewoon dure huizen gepost, ik vind er zelden iets opmerkelijk aan.
Dit vind ik een opmerkelijke verkoop door de aanpak: gewoon een koppel dat werkt zonder immokantoor, maar allen perfect heeft geregeld met een eigen website en alle informatie die je maar kan wensen.
Over | Potiaulaan79
www.potiaulaan79.be

Ik snap niet hoe je dat nu weer in iets negatief moet draaien. Als je een huis verkoopt dan is het verstandigste om het zo neutraal mogelijk te maken. Wij hebben ook +/- heel ons huis wit geverfd voor de verkoop op aanraden van de makelaar. Dat is gewoon het verstandige om te doen, dat heeft toch zelf niks te maken met hoe je daar zelf in gewoond zou hebben?Best wel een mooi, statig pand! Originele elementen mooi intact gelaten. Kwaliteitsvolle materialen gebruikt. Alleen wat te weinig lef in het interieur: alweer vlug op het immer veilige wit-wit-wit gegokt om zeker niemand te bruuskeren. Op een bepaald moment dacht ik dat mijn scroll-wieltje niet meer werkte, tot ik plots toevallig nog een stukje houtkleur zag passeren.
Qua type mensen zijn het wellicht leraars, ambtenaren, of andere pietje-preciezen met tijd teveel. Niet direct mijn type volk dus, maar wel ideaal om een huis van te kopen. En dat is hetgeen hier belangrijk is. Wellicht weten die mensen blindelings waar het garantiebewijsje ligt van schakelaar 37bis die ze 15 jaar geleden gekocht hebben, en krijg je ook een onderhoudsboekje mee van het huis.
De prijs is ook wel een meevaller denk ik? Zo'n huis in centrum Gent is al snel x2 of misschien bijna x3 de prijs.
Zo'n relatief groot huis met zonnepanelen en het lage KI gebruiken als verkoopargumentDe laatste tijd worden hier gewoon dure huizen gepost, ik vind er zelden iets opmerkelijk aan.
Over | Potiaulaan79
www.potiaulaan79.be
Zeer knap pand. Het is jammer genoeg de realiteit in de zuidrand van Antwerpen. Kontich valt dan eigenlijk nog mee. Zet dit huis in een van de nabij gelegen gemeenten (Hove, Edegem, Boechout) en dan konden de verkopers de vraagprijs hoger leggen. In die gemeenten gaan er recente villa's boven het miljoen waar amper een tuin aanwezig is (bv. enkel ruimte voor een zwembad en that's it).![]()
Huis te koop , 4 slaapkamers , € 795.000
IN OPTIE - In Kontich, tussen Antwerpen en Mechelen, vlakbij centrum, uitvalswegen E19 en A12, scholen én veel groen rondom. Het bos achter de woning is ideaal voor een wandeling met de hond of een rondje joggen. In deze gloednieuwe BEN-woning uit 2018 geniet je volop van comfort en luxe. De...www.immoweb.be
Mooi huis vind ik , wel duur voor een halfopen op 6 are, maar bon, ik vind het het precies wel waard..
Ik snap niet hoe je dat nu weer in iets negatief moet draaien. Als je een huis verkoopt dan is het verstandigste om het zo neutraal mogelijk te maken. Wij hebben ook +/- heel ons huis wit geverfd voor de verkoop op aanraden van de makelaar. Dat is gewoon het verstandige om te doen, dat heeft toch zelf niks te maken met hoe je daar zelf in gewoond zou hebben?
Waarom zou iemand zichzelf in de voet schieten met een of andere kakafonie on line te zetten wanneer je ziet dat de helft van de mensen zou vallen over 'een lelijke zetel' en zelfs daar niet door kan kijken.

Ik vond het ook bijzonder goed meevallen. @zarathustra Heb al wat andere posts gelezen van mac-bcWas ik zo negatief? Jij hebt me nog nooit aan het werk gezien in het salariswagentopic.
Maar er is inderdaad een verschil tussen een huis smaakvol inrichten enerzijds en verkoopklaar zetten anderzijds. Klopt. Verder ook opmerkelijk dat ze er eigenlijk constant verbouwd hebben van 2014 tot 2020, om het daarna te verkopen. Is toch zonde? Reden van verkoop zou ik wel willen weten, terwijl je dat nooit te weten zult komen natuurlijk.

Tuurlijk wel, staat zelfs tussen de lijnen op de site. 3e kindje op komst (of is er net), want bureau omgevormd tot babykamer en bureau naar boven verhuisd naar waar hiervoor hun dressing was. Maar die kamer die nu dienst doet als babykamer is niet groot genoeg om als volwaardige kinderkamer/slaapkamer te dienen.Maar er is inderdaad een verschil tussen een huis smaakvol inrichten enerzijds en verkoopklaar zetten anderzijds. Klopt. Verder ook opmerkelijk dat ze er eigenlijk constant verbouwd hebben van 2014 tot 2020, om het daarna te verkopen. Is toch zonde? Reden van verkoop zou ik wel willen weten, terwijl je dat nooit te weten zult komen natuurlijk.
Cool maar onderhoud dat maar eens. Al die hoekskes, dat hout, de tuin. Nuja, als je dat geld kan neerleggen voor zo'n woning (ligging en formaat) zal je ook wel een kuisvrouw en tuinman kunnen betalen.https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/durbuy/6940/9507438?searchId=6139fe5a4a596
Iemand een sprookjeswoning?
Lees vooral de laatste zin in de omschrijving.
Die woning waar ik over had was niet volzet. Ondanks ik zou verwachten dat er toch wat volk op zou springen. Maar die staat dan nergens online buiten hun eigen site. Ik zou dan ook niet goed weten hoe je dan zoveel mogelijk mensen wilt bereiken.Ja maar die woning is volzet? Ik ben (net als JPV) niet mee, want P79 is wel volzet..
Mooi pand inderdaad... deels toch.
, daar teken ik voor. Dat hebben ze echt mooi gerenoveerd. De badkamer is dan een goed voorbeeld van de klassieke elementen integreren met iets strakker, dat is nog OK.
)