ThomasMore
Well-known member
Ik zou er max 320-340 aan geven.Ik ken de waarde van Ninove niet goed, hoeveel zou je er voor geven?
Trouwens, wanneer spreekt men over een 'hyper' keuken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou er max 320-340 aan geven.Ik ken de waarde van Ninove niet goed, hoeveel zou je er voor geven?
Trouwens, wanneer spreekt men over een 'hyper' keuken?
Prijs 239k (er staat iets van presale dus vermoedelijk ook opbod)![]()
Huis te koop , 2 slaapkamers , € 239.000
Binnenkort te koop! Schrijf u via mail alvast in voor de presale. In afwachting van het bekomen van EPC en keuringsattest elektriciteit. Charmante woning met 2 slaapkamers en mogelijkheid om zolder in te richten. Zuidgerichte tuin is een extra troef.www.immoweb.be
Dat is niets te vergelijken met die tandarts-woning.
Dus welke opties zie jij dan op Immoweb in Berlaar?
Ik geef u op een papiereke dat dat huis voor 250+ gaat gaan…Dat van 239 in pre-sale... Diene uitleg alsof het een waanzinnige buitenkans is. Sorry maar zo'n huis is toch echt walgelijk duur... We zitten hier in een markt waar de value for money... Ik heb precies de indruk dat je onder 400K weinig value for money, tussen de 400 en 600 stabiliseert dat wat en de echte goede dingen starten vanaf 600...
Dat huis van 239... Doe het budget x2 en je krijgt een huis dat 4x zo goed zo goed is.
Absolute waanzin... De huizenmarkt is het nieuwe Eldorado.Ik geef u op een papiereke dat dat huis voor 250+ gaat gaan…
Ik ben momenteel (iets andere regio) aan het zoeken naar een afgewerkt huis, maar kom makkelijk aan prijzen van 500-600k voor een rijwoning/half-open. Ongezien hoe de markt kunstmatig hoog blijft.
Even voor de duidelijkheid: dit is Berlaar. Klein verschil wel..Absolute waanzin... De huizenmarkt is het nieuwe Eldorado.
Ik blijf erbij: je moet zot zijn om boven de 200 te betalen voor een verouderde rijwoning in Berlare.

Dat huis gaat zeker tussen 250 en 300k gaan. Onder de 250k vind je enkel nog 1 slaapkamer appartementen eigenlijk.Ik geef u op een papiereke dat dat huis voor 250+ gaat gaan…
Ik ben momenteel (iets andere regio) aan het zoeken naar een afgewerkt huis, maar kom makkelijk aan prijzen van 500-600k voor een rijwoning/half-open. Ongezien hoe de markt kunstmatig hoog blijft.
Berlare is redelijk duur, ook ten op zien van randgemeenten zoals wichelen en schoonaarde bv. Veel groen, toch centrale ligging (ook voor naar de grootsteden te gaan).Absolute waanzin... De huizenmarkt is het nieuwe Eldorado.
Ik blijf erbij: je moet zot zijn om boven de 200 te betalen voor een verouderde rijwoning in Berlare.

Akkoord. Ik zou ook graag een degelijk huis met een gedateerd interieur/technieken voor een prikje kopen en dan renoveren naar mijn smaak. Maar dat is helaas niet de realiteit.Het is juist omdat het geen krot is, dat mensen het afkraken. Het liefst zou men dit voor 400k op de kop willen tikken en vervolgens heel het interieur renoveren naar eigen smaak. Dat is hoe dat het er nu gewoonlijk aan toe gaat (ooit was dat anders).
Maar als je een huis met deze afwerkingsgraad koopt, dan moet je dat wel nemen zoals het is. Want die afwerking zit mee in de prijs verwerkt en wat je ook vervangt zal geen meerwaarde creëren en is een zotte kost.
En de naam 'fermette' staat hier niet op zijn plaats. Dit is wat men vroeger een 'franse villa' noemde.
Ik vind 239k nochtans redelijk correct geprijsd (op basis van de weinige foto's).Dat van 239 in pre-sale... Diene uitleg alsof het een waanzinnige buitenkans is. Sorry maar zo'n huis is toch echt walgelijk duur... We zitten hier in een markt waar de value for money... Ik heb precies de indruk dat je onder 400K weinig value for money, tussen de 400 en 600 stabiliseert dat wat en de echte goede dingen starten vanaf 600...
Dat huis van 239... Doe het budget x2 en je krijgt een huis dat 4x zo goed zo goed is.
Ik ken de regio niet. Maar in de antwerpse zuidrand of ten oosten van Brussel en Antwerpen of regio leuven, mag je voor beide villa's nog een schepje bovenop doen. Ze zien er zeer goed onderhouden uit.
Amai, ik vind dat heel laag geprijsd voor zo'n mooi stuk grond en grote woning?Hier in de buurt, was vroeger een parenclub. Dat ligt daar wel zalig in het bos, maar toch alles gemakkelijk bereikbaar. Vind de prijs precies nog niet heel overdreven.
![]()
In het bos gelegen sfeervolle langgevelhoeve op 11.085 m²!
Villa te koop in Zutendaal voor 795.000 via vastgoedmakelaar Christoffels Vastgoed op luxevastgoed.be met referentie 19502848047www.luxevastgoed.be
't is wel Limburg ;-)Amai, ik vind dat heel laag geprijsd voor zo'n mooi stuk grond en grote woning?
Die laatste advertentie...

10 jaar geleden op 9lives was er ook zo iemand (Rangeerder?) die alles way overpriced vond. Hij ging een huis kopen als de prijzen gecrashed waren. In 10 jaar tijd is de woningprijs (volgens notarisbarometer) met 42,3% gestegen. Inflatie met 17,0% (dus 21,6% reële inflatie).Conclusie: middenklasse wijk met stevige prijzen en jonge koppels met een vermoedelijk stevige hypotheek = een financieel accident waiting to happen van zodra er een stevige haar in de boter zit. De eigenaars die dit willen verkopen gaan waarschijnlijk geen profijt hebben van de huidige vastgoedmarkt...
Dat bovenste zou ik 750 schatten, dat onderste is wel de moeite qua grond.
![]()
Huis te koop , 4 slaapkamers , € 795.000
IN OPTIE - In Kontich, tussen Antwerpen en Mechelen, vlakbij centrum, uitvalswegen E19 en A12, scholen én veel groen rondom. Het bos achter de woning is ideaal voor een wandeling met de hond of een rondje joggen. In deze gloednieuwe BEN-woning uit 2018 geniet je volop van comfort en luxe. De...www.immoweb.be
Mooi huis vind ik , wel duur voor een halfopen op 6 are, maar bon, ik vind het het precies wel waard..