Opmerkelijke huizen te koop

Mensen zijn zot geworden...

Dit is mooi, maar dan nog geef ik het bedrag er niet aan, als ik het al had :

Wanneer je niet de ruimte hebt voor én een wijnkelder én een fitnessruimte maar toch mee wilt doen met de trend dat iedereen met geld te veel een eigen wijnkelder en fitnessruimte moet hebben.

Lang geleden dat ik nog eens iets noors gepost heb..

buitenverblijf iemand?

Amai, knap huis met fantastisch uitzicht.
Dat is 680k€? Stevige prijs, maar als ge op pensioen zijt zit ge daar wel mooi!

Prachtig pand, maar wel heel duur. Je zit natuurlijk wel pal in het centrum van Hasselt, aan het oud stadhuis.
Het is dan ook nog eens zo goed als nieuwbouw.
Dit is wel een handelspand met woonst, dus in dat opzicht vind ik die prijs wel nog goed meevallen.

Prachtig pand, maar wel heel duur. Je zit natuurlijk wel pal in het centrum van Hasselt, aan het oud stadhuis.
Het is dan ook nog eens zo goed als nieuwbouw.
Het is een mooi pand. Maar zoals je zelf zegt, het is Hasselt... niet Brussel of Brugge of Barcelona... neen gewoon Hasselt.
700 - 800k misschien... 1.900.000... dat is gewoon idiote prijszetting.

Dit is wel een handelspand met woonst, dus in dat opzicht vind ik die prijs wel nog goed meevallen.
Lijkt mij nu niet direct een commerciële activiteit waarmee je die totale kost makkelijk terugverdiend.

Haha 2 miljoen voor in dat triestige Hasselt te zitten. Wat een bullshit seg. Fijn een hoop lawaai van de margi cafés net voor het stadhuis daar links. (Hooghuys en consoorten)

Het is een mooi pand. Maar zoals je zelf zegt, het is Hasselt... niet Brussel of Brugge of Barcelona... neen gewoon Hasselt.
700 - 800k misschien... 1.900.000... dat is gewoon idiote prijszetting.
Ik vind het ook wel heel duur, maar als je de prijzen van andere panden in Hasselt zit, dan ligt dit wel gewoon in de lijn van de verwachtingen.
Als je iets gelijkaardigs in Brussel wilt zal je tocht wel richting de 3 of zelfs 4 miljoen moeten gaan.
Dat zijn ridicuul hoge prijzen, maar dat is spijtig genoeg tegenwoordig de realiteit waar we in zitten.
Lijkt mij nu niet direct een commerciële activiteit waarmee je die totale kost makkelijk terugverdiend.
De commerciële activiteit kan je zelf nog kiezen he.
"Indeling gelijkvloers:
De grote open ruimtes aan de voorzijde zijn makkelijk moduleerbaar en lenen zich tot tal van activiteiten: vrij beroep, kantoor- of winkelruimte..."
Die wellness kan je daarbij betrekken, maar dat is niet noodzakelijk.
Haha 2 miljoen voor in dat triestige Hasselt te zitten. Wat een bullshit seg. Fijn een hoop lawaai van de margi cafés net voor het stadhuis daar links. (Hooghuys en consoorten)
Tja, zoals ik al zei, dat zijn tegenwoordig de prijzen, en zolang er rijk volk is dat die wilt betalen, dan dan gaan die prijzen zo hoog blijven en misschien zelfs nog hoger worden.
Het pand naast dat huis dat te koop staat zijn serviceflats, daarin zit een penthouse die te koop staat voor 1.080.000 euro (voor een fucking serviceflat!)
Aan de kanaalkom in 1 van de Zuidzicht blokken staat er een penthouse te koop voor 1.495.000 euro
Vooraan aan die kanaalkom Sky9, een appartement voor 1.405.000 euro
In de Quartier bleu een penthouse (Riverside) 1.395.000 euro en een andere penthouse (The Connector) 1.309.000 euro

Ik vind het ook wel heel duur, maar als je de prijzen van andere panden in Hasselt zit, dan ligt dit wel gewoon in de lijn van de verwachtingen.
Als je iets gelijkaardigs in Brussel wilt zal je tocht wel richting de 3 of zelfs 4 miljoen moeten gaan.
Dat zijn ridicuul hoge prijzen, maar dat is spijtig genoeg tegenwoordig de realiteit waar we in zitten.
De realiteit lijkt mij nog niet het geval.

De commerciële activiteit kan je zelf nog kiezen he.
"Indeling gelijkvloers:
De grote open ruimtes aan de voorzijde zijn makkelijk moduleerbaar en lenen zich tot tal van activiteiten: vrij beroep, kantoor- of winkelruimte..."
Die wellness kan je daarbij betrekken, maar dat is niet noodzakelijk.
Dan nog heeft het een beperkt nut aangezien men u dood gooit met handelspanden die leeg staan tegenwoordig.

Tja, zoals ik al zei, dat zijn tegenwoordig de prijzen, en zolang er rijk volk is dat die wilt betalen, dan dan gaan die prijzen zo hoog blijven en misschien zelfs nog hoger worden.
Het pand naast dat huis dat te koop staat zijn serviceflats, daarin zit een penthouse die te koop staat voor 1.080.000 euro (voor een fucking serviceflat!)
Aan de kanaalkom in 1 van de Zuidzicht blokken staat er een penthouse te koop voor 1.495.000 euro
Vooraan aan die kanaalkom Sky9, een appartement voor 1.405.000 euro
In de Quartier bleu een penthouse (Riverside) 1.395.000 euro en een andere penthouse (The Connector) 1.309.000 euro
Maar dat is dus exact wat ik betwijfel hé. Men hoopt gewoon erop dat iemand dat koopt. Maar bij mijn weten staan die appartementen waar jij over spreekt al jaren te koop.

Dat appartement van Quartier bleu (ofwel is het een nieuwe blok...) stond in 2014 al te koop toen ik aan het kijken was voor die prijs. En ja er zijn er daar een paar van verkocht over die hele termijn. 1tje geloof ik zelfs aan cleisters.
En eerlijk waar, zo aantrekkelijk is die locatie in het centrum echt niet hoor.

Maar hey, we kunnen zeggen dat we "in het stadscentrum van [de wereldstad] Hasselt wonen".

Lang geleden dat ik nog eens iets noors gepost heb..

buitenverblijf iemand?

Lol, op 20 jaar tijd verzesvoudigd in prijs voor een huis gebouwd in 1899 met een G-energielabel...

TinglystBoligtypePris
11.01.2001Frittliggende enebolig1 100 000,−
29.04.1993Frittliggende enebolig600 000,−

Vermoedelijk wel gerenoveerd in die laatste 20 jaar dus simpelweg ‘x6’ klopt dan niet.
Niet meteen mijn type inrichting maar die omgeving...:love:
Waarschijnlijk wel een pak leuker om daar te wonen in de zomer dan in de winter.

Lol, op 20 jaar tijd verzesvoudigd in prijs voor een huis gebouwd in 1899 met een G-energielabel...

TinglystBoligtypePris
11.01.2001Frittliggende enebolig1 100 000,−
29.04.1993Frittliggende enebolig600 000,−

dat energie label is hier niet echt een factor. (Waarmee ik wil zeggen dat niemand daar naar kijkt)

Mijn natte droom. Rustieke villa met een enorme tuin, zonder veel tierlantijntjes.
De waterpartij uitkijkend op het bosje, samen met de inkomhall zijn voor mij subliem.

voor de liefhebbers een enorme garage.

Edit: echter overname aandelen Luxemburgse vennootschap.

Mijn natte droom. Rustieke villa met een enorme tuin, zonder veel tierlantijntjes.
De waterpartij uitkijkend op het bosje, samen met de inkomhall zijn voor mij subliem.

voor de liefhebbers een enorme garage.

Edit: echter overname aandelen Luxemburgse vennootschap.
Knap kot!

EPC is niet vermeld, zal detail zijn voor huizen in deze categorie :)

Zoiets zie ik ook wel zitten. Eerst lotto jackpot binnenrijven.

Terug
Bovenaan