Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kachel op foto 15 is prachtig.Lang geleden dat ik nog eens iets noors gepost heb..
buitenverblijf iemand?
![]()
Villa Solhaug i Flemma- Vakker og herskapelig sveitservilla med parkmessig opparbeidet hage m/ flere bygninger
Eiendomsmegler MNEF Randi Hollingen har gleden av å presenterer denne perlen av en eiendom:Stor villa på 294 kvm p-romByggeår ca 1899Klippfiskkongen Lwww.finn.no
Wanneer je niet de ruimte hebt voor én een wijnkelder én een fitnessruimte maar toch mee wilt doen met de trend dat iedereen met geld te veel een eigen wijnkelder en fitnessruimte moet hebben.Mensen zijn zot geworden...
![]()
Herenhuis te koop , 2 slaapkamers , € 1.900.000
Buitengewoon aanbod te Hasselt op een toplocatie. Deze uitermate fijn afgewerkte woning werd opgeleverd in 2020 en geniet een uitmuntende afwerkingsgraad met oog voor véél detail. De woning werd verticaal opgebouwd, zodoende dat quasi elke ruimte geniet van uitzicht op het voormalige stadhuis...www.immoweb.be
Doet me denken aan when Sisi meets Pippi LangkousLang geleden dat ik nog eens iets noors gepost heb..
buitenverblijf iemand?
![]()
Villa Solhaug i Flemma- Vakker og herskapelig sveitservilla med parkmessig opparbeidet hage m/ flere bygninger
Eiendomsmegler MNEF Randi Hollingen har gleden av å presenterer denne perlen av en eiendom:Stor villa på 294 kvm p-romByggeår ca 1899Klippfiskkongen Lwww.finn.no

Amai, knap huis met fantastisch uitzicht.Lang geleden dat ik nog eens iets noors gepost heb..
buitenverblijf iemand?
![]()
Behalve dat je eens moet kijken waar je dan effectief zitAmai, knap huis met fantastisch uitzicht.
Dat is 680k€? Stevige prijs, maar als ge op pensioen zijt zit ge daar wel mooi!

de middle of nowhere is dichter bevolkt?Behalve dat je eens moet kijken waar je dan effectief zit![]()
Prachtig pand, maar wel heel duur. Je zit natuurlijk wel pal in het centrum van Hasselt, aan het oud stadhuis.Mensen zijn zot geworden...
![]()
Buitengewoon aanbod te Hasselt op een toplocatie. Deze uitermate fijn afgewerkte woning werd opgeleverd in 2020 en geniet een uitmuntende afwerkingsgraad met oog voor véél detail. De woning werd verticaal opgebouwd, zodoende dat quasi elke ruimte geniet van uitzicht op het voormalige stadhuis...www.immoweb.be
Dit is wel een handelspand met woonst, dus in dat opzicht vind ik die prijs wel nog goed meevallen.Dit is mooi, maar dan nog geef ik het bedrag er niet aan, als ik het al had :
![]()
Huis te koop , 3 slaapkamers , € 1.150.000
Deze knappe villa beschikt over wellness faciliteiten en een aantal mooie polyvalente ruimtes. Ze kan perfect dienen om wonen en werken te combineren. Dankzij de goede opdeling kunnen het professionele en privé gedeelte autonoom gebruikt worden. De kwalitatieve afwerking, het mooie zicht op de...www.immoweb.be
Het is een mooi pand. Maar zoals je zelf zegt, het is Hasselt... niet Brussel of Brugge of Barcelona... neen gewoon Hasselt.Prachtig pand, maar wel heel duur. Je zit natuurlijk wel pal in het centrum van Hasselt, aan het oud stadhuis.
Het is dan ook nog eens zo goed als nieuwbouw.
Lijkt mij nu niet direct een commerciële activiteit waarmee je die totale kost makkelijk terugverdiend.Dit is wel een handelspand met woonst, dus in dat opzicht vind ik die prijs wel nog goed meevallen.
Ik vind het ook wel heel duur, maar als je de prijzen van andere panden in Hasselt zit, dan ligt dit wel gewoon in de lijn van de verwachtingen.Het is een mooi pand. Maar zoals je zelf zegt, het is Hasselt... niet Brussel of Brugge of Barcelona... neen gewoon Hasselt.
700 - 800k misschien... 1.900.000... dat is gewoon idiote prijszetting.
De commerciële activiteit kan je zelf nog kiezen he.Lijkt mij nu niet direct een commerciële activiteit waarmee je die totale kost makkelijk terugverdiend.
Tja, zoals ik al zei, dat zijn tegenwoordig de prijzen, en zolang er rijk volk is dat die wilt betalen, dan dan gaan die prijzen zo hoog blijven en misschien zelfs nog hoger worden.Haha 2 miljoen voor in dat triestige Hasselt te zitten. Wat een bullshit seg. Fijn een hoop lawaai van de margi cafés net voor het stadhuis daar links. (Hooghuys en consoorten)
De realiteit lijkt mij nog niet het geval.Ik vind het ook wel heel duur, maar als je de prijzen van andere panden in Hasselt zit, dan ligt dit wel gewoon in de lijn van de verwachtingen.
Als je iets gelijkaardigs in Brussel wilt zal je tocht wel richting de 3 of zelfs 4 miljoen moeten gaan.
Dat zijn ridicuul hoge prijzen, maar dat is spijtig genoeg tegenwoordig de realiteit waar we in zitten.
Dan nog heeft het een beperkt nut aangezien men u dood gooit met handelspanden die leeg staan tegenwoordig.De commerciële activiteit kan je zelf nog kiezen he.
"Indeling gelijkvloers:
De grote open ruimtes aan de voorzijde zijn makkelijk moduleerbaar en lenen zich tot tal van activiteiten: vrij beroep, kantoor- of winkelruimte..."
Die wellness kan je daarbij betrekken, maar dat is niet noodzakelijk.
Maar dat is dus exact wat ik betwijfel hé. Men hoopt gewoon erop dat iemand dat koopt. Maar bij mijn weten staan die appartementen waar jij over spreekt al jaren te koop.Tja, zoals ik al zei, dat zijn tegenwoordig de prijzen, en zolang er rijk volk is dat die wilt betalen, dan dan gaan die prijzen zo hoog blijven en misschien zelfs nog hoger worden.
Het pand naast dat huis dat te koop staat zijn serviceflats, daarin zit een penthouse die te koop staat voor 1.080.000 euro (voor een fucking serviceflat!)
Aan de kanaalkom in 1 van de Zuidzicht blokken staat er een penthouse te koop voor 1.495.000 euro![]()
Serviceflat te koop , 2 slaapkamers , € 1.080.000
'Ursulinenhof'' is een gouden kans voor iedereen die wil genieten van zijn of haar zilveren jaren. Investeren in een serviceflat is investeren in jezelf, je familie en toekomstige generaties! De ligging van Ursulinenhof is ideaal - in het midden van hartje Hasselt maar toch rustig en...www.immoweb.be
Vooraan aan die kanaalkom Sky9, een appartement voor 1.405.000 euro
In de Quartier bleu een penthouse (Riverside) 1.395.000 euro en een andere penthouse (The Connector) 1.309.000 euro
Mensen zijn zot geworden...
![]()
Dit is mooi, maar dan nog geef ik het bedrag er niet aan, als ik het al had :
![]()
Huis te koop , 3 slaapkamers , € 1.150.000
Deze knappe villa beschikt over wellness faciliteiten en een aantal mooie polyvalente ruimtes. Ze kan perfect dienen om wonen en werken te combineren. Dankzij de goede opdeling kunnen het professionele en privé gedeelte autonoom gebruikt worden. De kwalitatieve afwerking, het mooie zicht op de...www.immoweb.be
Lang geleden dat ik nog eens iets noors gepost heb..
buitenverblijf iemand?
![]()
| Tinglyst | Boligtype | Pris |
|---|---|---|
| 11.01.2001 | Frittliggende enebolig | 1 100 000,− |
| 29.04.1993 | Frittliggende enebolig | 600 000,− |

Lol, op 20 jaar tijd verzesvoudigd in prijs voor een huis gebouwd in 1899 met een G-energielabel...
Tinglyst Boligtype Pris 11.01.2001 Frittliggende enebolig 1 100 000,− 29.04.1993 Frittliggende enebolig 600 000,−
Knap kot!![]()
Exceptioneel landgoed met grote troef voor autoliefhebbers
Villa te koop in Ursel via vastgoedmakelaar Found & Baker Properties op luxevastgoed.be met referentie 19302849672www.luxevastgoed.be
Mijn natte droom. Rustieke villa met een enorme tuin, zonder veel tierlantijntjes.
De waterpartij uitkijkend op het bosje, samen met de inkomhall zijn voor mij subliem.
voor de liefhebbers een enorme garage.
Edit: echter overname aandelen Luxemburgse vennootschap.