D
Deleted member 658
Guest
De afwerking is decoratief > functionaliteit.Wat bedoel je met "brasserie-afwerking"?
Bijvoorbeeld de hall:
In een gang die al vrij small is, snel nog 2 glazen lantaarns langs de deur plaatsen, ideaal om in diggelen te trappen met je lompe voeten.
En laten we daar ineens ook een ingemaakte kast plaatsen. Ah, voor jassen of schoenen? Nee, om allemaal dezelfde kleur van overpriced decoratieve pottekes te etaleren.
Dat is zo'n typische inrichting voor een pop-up brasserie of zelfs een kapsalon. Mooi om naar te kijken als je friet met mosselen aan het eten bent, maar onpraktisch om in te wonen.
Bij mensen die zo'n huis van 1,35 miljoen kopen, plaats ik ook een Lexus of Jaguar SUV en die kan je moeilijk iedere avond op straat parkeren. Wie zich enkel met een bakfietsje verplaatst, komt ook niet zo ver in het leven dat ze zich zo'n pand kunnen permitteren. En als je woont op 350 m² zijn ecologische pretenties niet langer nodig.Wat is er ordinair aan een bakfiets? Ordinair zou ik eerder een grijze Skoda Octavia noemen ofzo. Mocht je nu nog zeggen "groene, geiten-wollen-sokken bakfiets-hipster", akkoord. Maar ordinair?
Ik zie ze daar al hun zeiknatte, vuile bakfiets in die hall stompen. lol
Laatst bewerkt door een moderator: