Idd, moet toch wreed irritant zijn om maar langs 1 kant gerief te kunnen zetten tijdens het koken. Zo te zien sta je daar ook nog eens tegen een naar binnen draaiende deur.
Dat houdt het koken spannend

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, moet toch wreed irritant zijn om maar langs 1 kant gerief te kunnen zetten tijdens het koken. Zo te zien sta je daar ook nog eens tegen een naar binnen draaiende deur.

Die muur zal ook mooi gemarineerd zijn na een aantal keer te koken... krijg dat nog proper.Idd, moet toch wreed irritant zijn om maar langs 1 kant gerief te kunnen zetten tijdens het koken. Zo te zien sta je daar ook nog eens tegen een naar binnen draaiende deur.
Dat was mij nog niet eens opgevallen. Als slechte keuze kan dat wel tellen, dat is voldoende reden om dat huis niet te pakken onafhankelijk van al de rest - tenzij je budget hebt voor renovatie keuken op korte termijn natuurlijk.Dat kookvuur daar tegen de muur in het kookeiland vind ik ook maar raar
Speciale pannen en messen die ge liever toch niet in de vaatwas steekt.Ik snap ook het nut niet van zo'n gigantische pompbak in zo een keuken heb je toch een vaatwasser.
Evergem is ook de 'verkeerde' kant van Gent.Ben ik alleen of is dit vrij goedkoop voor alles wat je krijgt?
Voor een pan en een mes hebt ge geen gigantische pompbak nodigSpeciale pannen en messen die ge liever toch niet in de vaatwas steekt.

Een wokpan of een grote braadpan heeft wel een bovengemiddelde grote pompbak nodig wilt ge die comfortabel kunnen afwassen.Voor een pan en een mes hebt ge geen gigantische pompbak nodig![]()
Dat bed is toch niet zo vreemd? Een gezinslid die na een ongeval de trap niet meer opgeraakt => ziet er mij de enige plek op gelijkvloers uit waar ze makkelijk een bed kwijtkonden. Die trap lijkt mij alles behalve geschikt om aan te passen voor iemand minder mobiel. Is ook een airco & tv gezet in die garage/slaapkamer. Zou ook direct kunnen verklaren waarom ze een huis van nog geen 2j oud (en dat nog niet volledig afgewerkt is) verkopen.Staat daar nu een bed in de 'garage': https://www.immoweb.be/en/classified/villa/for-sale/heusden/9070/21078218?s=s_XL [Foto 12]

Ik snap niet waarom ze geen 2min moeite genomen hebben om dat te kuisen alvorens foto's te nemen.
Een wokpan of een grote braadpan heeft wel een bovengemiddelde grote pompbak nodig wilt ge die comfortabel kunnen afwassen.
Wij hebben indertijd de "grootste" RVS pompbak genomen, en die is nét groot genoeg...
Ik heb mij laten wijsmaken dat wasmiddel voor een vaatwas agressiever is dan gewoon afwasmiddel.Ik heb een gewone pompbak en heb absoluut geen probleem met mijn grote wokpan of braadpan af te wassen.
Maar sinds ik een vaatwasser heb steek ik gewoon alles daar in.

Ik heb mij laten wijsmaken dat wasmiddel voor een vaatwas agressiever is dan gewoon afwasmiddel.
En dat bijgevolg de antiaanbaklaag (teflon of keramiek) sneller kapot gaat.
Sindsdien was ik mijn pannen altijd met de hand af.![]()
Kat in de afwasmachine dan.Nog niets van gemerkt en heb teflon en keramiek
Ik wil geen slaaf zijn van mijn pannen, ik ben dat al van mijn kat.
Evergem is ook de 'verkeerde' kant van Gent.
Njah, normaalgezien een topverbinding met Gent/E40/E34 (eens de werken gepasseerd zijn en de tram weer rijdt), heel veel winkels, nog een redelijk landelijk gevoel en een havenzone die zich enorm ontwikkelt = boom in de vastgoedprijzen. Als ik zie aan wat het onze verkocht is tegenover wat we er 8 jaar geleden voor betaald hebben, crazy gewoon.Ja, maar de prijzen in Evergem zijn de laatste jaren toch gestegen - ik vind zelfs veel gestegen om "maar Evergem" te zijn.
Dat specifiek pand heeft wel een slechte inpassing, op die luchtfoto zou je totaal niet zeggen dat je op 2000 m² grond zit vind ik omdat het zo ingesnoerd ligt tussen / half achter andere huizen.
Gewoon uit intresse, voor hoeveel % meer heb je het verkocht?Als ik zie aan wat het onze verkocht is tegenover wat we er 8 jaar geleden voor betaald hebben, crazy gewoon.
pure grondwaarde was iets van een +40%, los van de uitgebreide renovatie iddGewoon uit intresse, voor hoeveel % meer heb je het verkocht?
Inflatie alleen zou al ongeveer +28,4% verklaren op 8j. En als ik mij niet vergis, heb je ook renovaties uitgevoerd die ook een waardestijging met zich meebrengen natuurlijk.
Als je de N456 moet nemen, los van de werken, is dat nu niet bepaald een topverbinding met Gent..Njah, normaalgezien een topverbinding met Gent/E40/E34 (eens de werken gepasseerd zijn en de tram weer rijdt), heel veel winkels, nog een redelijk landelijk gevoel en een havenzone die zich enorm ontwikkelt = boom in de vastgoedprijzen. Als ik zie aan wat het onze verkocht is tegenover wat we er 8 jaar geleden voor betaald hebben, crazy gewoon.