Opmerkelijke huizen te koop

Uitzonderlijk niet echt en over stijl etc. kan je discussiëren, de ligging is ook niet echt residentieel. Maar toch wel veel huis/grond voor iets dat je wellicht kan kopen voor 1 miljoen.

Ah, als de muren van die stal in de tuin konden spreken…konden ze vertellen over al die dikke joints die wij daar 20something jaar geleden hebben opgestoken.

Binnenin wel quasi onherkenbaar. Foto 26 is trouwens gewoon de vaste trap naar de zolder.

:love2:

Op immoweb staat de prijs er gewoon bij.
Het staat 15 maanden later nog steeds te koop. 45k goedkoper!

Het staat 15 maanden later nog steeds te koop. 45k goedkoper!

Lijkt mij wel logisch dat de kopers voor zo’n pand beperkt zijn, maar of 45k nu het verschil gaat maken op dat bedrag is toch nog een andere vraag 😅

Het perceel heeft een heel vreemde vorm, en het feit dat de buren in uw tuin wonen (witte gevel op foto's 25 en 27) is voor veel mensen vermoedelijk een afknapper. Toch tegen die prijs.

Die hebben waarschijnlijk ook recht op uitweg via de oprit. Op Geopunt zie je het probleem heel goed met die perceelsgrenzen.

Je zit wel gesandwicht tussen twee andere huizen en uw achtertuin ligt scheef achter je huis omdat er een ander huis in je achtertuin staat.
De oprit lijkt ook gedeeld met dat huis achteraan.
Je huis staat ook vlak aan het straat, hoewel het precies een relatief rustige straat lijkt momenteel.

Ik vond het al veel geld. Je krijgt er wel het onderhoud van twee zwembaden gratis bij!

Het perceel heeft een heel vreemde vorm, en het feit dat de buren in uw tuin wonen (witte gevel op foto's 25 en 27) is voor veel mensen vermoedelijk een afknapper. Toch tegen die prijs.

Die hebben waarschijnlijk ook recht op uitweg via de oprit. Op Geopunt zie je het probleem heel goed met die perceelsgrenzen.

Je zit wel gesandwicht tussen twee andere huizen en uw achtertuin ligt scheef achter je huis omdat er een ander huis in je achtertuin staat.
De oprit lijkt ook gedeeld met dat huis achteraan.
Je huis staat ook vlak aan het straat, hoewel het precies een relatief rustige straat lijkt momenteel.

Ik vond het al veel geld. Je krijgt er wel het onderhoud van twee zwembaden gratis bij!
Ik had het nog niet op maps gezien. Dat verklaard veel idd.

Dit is misschien wat muggenziften (pun intended) maar ik had die insecten kleefband toch eerst weggehaald voordat de fotograaf langskwam:

c946eca87e6f8ce3552b4d53e55208d5.jpg

Terug
Bovenaan