Opmerkelijke huizen te koop

De K3 tjes hebben goed geboerd. Nu een reunie, want er moet een nieuwe villa komen zeker na de scheiding, of het geld raakt op.
Misschien net wat te design en clean, maar niet slecht.

Overstromingsgevoelig blijkbaar. En kwa modern cubisme, niet slecht maar langs buiten oa ook niet super.
Het zal wel aan de foto's liggen maar ik vind het heel druk ogen. Bij elke foto moet ik even nadenken naar wat ik aan het kijken ben.

Verschrikkelijk saaie tuin.
En binnen geen enkele plant uitgezonderd op de tafel voor de foto's.

Het zal wel aan de foto's liggen maar ik vind het heel druk ogen. Bij elke foto moet ik even nadenken naar wat ik aan het kijken ben.

Verschrikkelijk saaie tuin.
Ja, beetje teveel dat cubisme doorgetrokken ten koste van gezelligheid her en der, zeker buitenkant en tuin.

De K3 tjes hebben goed geboerd. Nu een reunie, want er moet een nieuwe villa komen zeker na de scheiding, of het geld raakt op.
Misschien net wat te design en clean (super cleane immo fotos geven die indruk ook snel), maar niet slecht.

Overstromingsgevoelig blijkbaar. En kwa modern cubisme, niet slecht maar langs buiten oa ook niet super.
Water kwam niet zo lang geleden nog uit het plafond in de kelder daar inderdaad 🙃

Water kwam niet zo lang geleden nog uit het plafond in de kelder daar inderdaad 🙃
3 zwembaden, haha. Ver van leuk natuurlijk als bewoner natuurlijk nu ik de schade zie.
Maar van zo iets kan zelfs de BG'er maar dromen zeker. Met wat extra inrichting en wat meer variatie in de tuin een mooie villa.

Laatst bewerkt:

Voor de treinliefhebbers hier.

Misschien net wat te design en clean (super cleane immo fotos geven die indruk ook snel), maar niet slecht.

Volgens de advertentie is de elektriciteit niet in orde, dus dat is >1 jaar later nog niet opgelost denk ik dan? Zoveel kost dat toch niet voor iemand als haar.

'Hypergeïnstalleerde keuken met bijkeuken, 2 ovens, ingebouwd koffieapparaat, stoomoven, 2 gasplaten, 2 inductieplaten en teppanyaki.'
Maar geen ruimte om ergens eens groentjes te snijden, of het moest in die bijkeuken zijn waar ik geen foto's van zie.

Verder een wreed karakterloos huis imo. Lijkt mij een schoolvoorbeeld van een rijke pief die tegen zijn architect zegt 'ik wil luxe, ik wil iets dat 'in' is, hier is het budget'.
En die architect doet maar wat zonder te letten op wat praktisch is. Ligt het nu aan mij of zijn al die ruimtes eigenlijk relatief klein, met smalle doorgangen? Kleine douches ook. Maar dan bv wel een zee van ruimte verspillen aan die zithoek voor 1 persoon onderaan die trap.

Smaken verschillen, ok. Maar die tuin, dat is toch gewoon triestig lelijk? En dat stuk zwevende muur aan de voorgevel dat het zicht vanuit minstens 1 raam blokkeerd, wth?

Ze zal er wss meer dan 1,5 miljoen voor willen waar ze er destijds voor neertelde:

Het geeft idd nogal een volle indruk alsof alle vinkjes van een checklist zijn afgegaan. De klant bepaalt natuurlijk, denk dat de architect de duimen moest neerleggen voor de wensen van Karen.

Die hogedrukstoomoven van Miele heb ik al in jaren niet meer gezien. Het was nooit een succes geweest en tegenwoordig geïntegreerd in een meer traditioneel ovenformaat.

'Hypergeïnstalleerde keuken met bijkeuken, 2 ovens, ingebouwd koffieapparaat, stoomoven, 2 gasplaten, 2 inductieplaten en teppanyaki.'
Maar geen ruimte om ergens eens groentjes te snijden, of het moest in die bijkeuken zijn waar ik geen foto's van zie.
In een keuken met zoveel toestellen wordt er niet gekookt. Dat is puur om indruk te maken. Vermoedelijk ligt de handleiding nog in die hogedrukstoomoven wegens nooit gebruikt.

En dat stuk zwevende muur aan de voorgevel dat het zicht vanuit minstens 1 raam blokkeerd, wth?
Het beste van al is dat je op de eerste foto aan de garagepoort al ziet hoe hoog het water heeft gestaan. En die gemetste trappen met donkere baksteen naar de voordeur slaan ook verdacht wit uit. :laugh:

Volgens de advertentie is de elektriciteit niet in orde, dus dat is >1 jaar later nog niet opgelost denk ik dan? Zoveel kost dat toch niet voor iemand als haar.

Verder een wreed karakterloos huis imo. Lijkt mij een schoolvoorbeeld van een rijke pief die tegen zijn architect zegt 'ik wil luxe, ik wil iets dat 'in' is, hier is het budget'.
En die architect doet maar wat zonder te letten op wat praktisch is. Ligt het nu aan mij of zijn al die ruimtes eigenlijk relatief klein, met smalle doorgangen? Kleine douches ook. Maar dan bv wel een zee van ruimte verspillen aan die zithoek voor 1 persoon onderaan die trap.

Smaken verschillen, ok. Maar die tuin, dat is toch gewoon triestig lelijk? En dat stuk zwevende muur aan de voorgevel dat het zicht vanuit minstens 1 raam blokkeerd, wth?
Akkoord met u hoor, ik zei niet slecht... maar design gewijs idd zonder echt karakter gedaan. Dat stuk zwevende muur vind ook een misser en de tuin is gewoon saai. Binnen soms over designed, en idd vrij gecompartimeerd nu je het zegt.

Ik post deze nog eens, meer mijn stijl als het op top design aankomt
Blokken stijl / kubisme hier met veel meer warmte

Laatst bewerkt:
Akkoord met u hoor, ik zei niet slecht... maar design gewijs idd zonder echt karakter gedaan. Dat stuk zwevende muur vind ook een misser en de tuin is gewoon saai. Binnen soms over designed, en idd vrij gecompartimeerd nu je het zegt.

Die ruimtes tonen ook een stuk groter.

Dat is inderdaad een veel beter voorbeeld van kubisme. Je kan best schone dingen maken in die stijl, maar het moet wel met smaak ontworpen worden. Wat imo dikwijls niet het geval is. Vaak is het meer 'willen maar niet kunnen'.

1,55 miljoen voor een (toegegeven, zeer ruime) bunker op 6 are in Willebroek :crazy:

En je hebt dan ook nog eens een vrij kut uitzicht, met name een magazijn:

En de spoorweg in je achtertuin :tongue: .
Van alle blokjes die hier al gepost zijn is dit toch wel de lelijkste. En niet eens zo hoogwaardig als omschreven.

Terug
Bovenaan