Opmerkelijke huizen te koop

Beetje vreemd om voor een appartement een filmpje te maken en daar dan ook nog de helft van het filmpje met spastische bewegingen op het terras te zitten. Makelaars dezer dagen :unsure:

Wtf was da 😭😭😭

Vraag me voornamelijk af hoe die zijn gras uitdoet zonder alles uit die schors te sorteren nadien. Leg daar gwn een rechthoekige klinker in een mooie gebogen lijn en je kan erover rijden met grasmachine met minimale opkuis erna.
Of je koopt een maairobot en laat die een paar keer per week rondrijden.

Beetje vreemd om voor een appartement een filmpje te maken en daar dan ook nog de helft van het filmpje met spastische bewegingen op het terras te zitten. Makelaars dezer dagen :unsure:

Wtf was da, ik werd daar gelijk een beetje misselijk van :puke: Lijkt me wel een edit-foutje of zo (10x loop ipv 1x loop of zo)

Bolderberg allemaal goed en wel maar... wat een prijs voor een karaktervolle (lees: aftandse) woning.

Redelijk tactisch ook beginnen met een foto van de achterkant want amai dit is een pareltje voor UglyBelgianHouses.

In 2024 gerenoveerd om nu al met renders af te komen en een EPC bijna D. Dat zal een goede renovatie geweest zijn 🤷‍♂️

In 2024 gerenoveerd om nu al met renders af te komen en een EPC bijna D. Dat zal een goede renovatie geweest zijn 🤷‍♂️
Het enige dat in 2024 gedaan is, is de badkamer (en afgaand op de foto zelfs niet gans de badkamer maar enkel inloopdouche...). Staat zo in de omschrijving. En in 2008 het dak en 2022 zijn er zonnepanelen gelegd + carport geplaatst. En in 2023 overdekt terras + nieuwe aardgasketel.

En sinds ze zo specifiek zijn over de werken, vermoed ik dat er niks anders gebeurd is :p

Enkel de inloopdouche lijkt me nieuw gezet. Ik weet niet wat die makelaar heeft genomen maar dat is geen totaalrenovatie van een badkamer.

Ja, recent vernieuwd betekent blijkbaar een inloopdouche gezet en misschien een nieuw kruisbeeld vlak naast de WC gehangen.

Die renders zeggen ook wel, je kan er iets van maken als je het zo ongeveer afsmijt of op zijn minst volledig stript.

Welke functie zou deze woning (gehad) hebben? De stijl en indeling is nogal speciaal. Ik tel drie zithoekken op het gelijkvloers, en dan aan de inkom heb je een bar mét voetensteun. :wtf:

Ah ja, TV kijken vanuit bed is mogelijk zonder rechtop te gaan zitten:

251127aef7144a6c92b64b26ebec8ad1.jpg

Welke functie zou deze woning (gehad) hebben? De stijl en indeling is nogal speciaal. Ik tel drie zithoekken op het gelijkvloers, en dan aan de inkom heb je een bar mét voetensteun. :wtf:

Ik zou nooit op mijn gemak kunnen slapen met zo'n hangende TV boven mij gemonteerd, gewoon het gedacht...
Of in dat andere bed dat scheef geplaatst is in een rechthoekige kamer.

Buiten die bar lijkt dit me een gewoon huis te zijn. Bij die huizen met "extra services" zie je imho toch duidelijker op de foto waarvoor ze dienden (de afgelopen jaren stonden er hier in de brede omgeving een paar te koop)

Vind ik op zich nog wel een schoon huis, er valt iets van te maken.
€600k wel veel geld voor iets dat toch nog grondig gerenoveerd moet worden. Ken de prijzen in de regio wel niet.

251127aef7144a6c92b64b26ebec8ad1.jpg
Kandidaat Guinness world record niveauverschillen in 1 woning.
Enorm lelijke inrichting ook, dat glanzend zwart overal :puke:
Maar lijkt me relatief goedkoop voor de ruimte die je ervoor krijgt, EPC B, gezellige tuin, rustige omgeving lijkt me, en je zit tussen Gent en Brussel dus dat zal geen goedkope regio zijn.

€600k wel veel geld voor iets dat toch nog grondig gerenoveerd moet worden. Ken de prijzen in de regio wel niet.
En dat is dan nog de richtprijs. Versta: er moet boven geboden worden. Als je dan nog moet beginnen met strippen (het gebouw hé :unsure: ), dan ga je toch diep in de buidel mogen tasten.

Da lijkt mij typisch jaren 80 villa.
Zithoek met TV, zithoek met boekenkasten en dan de "conversation pitt" die je van de jaren 60 tot 80 wel geregeld zag :p

Maar lijkt me relatief goedkoop voor de ruimte die je ervoor krijgt, EPC B, gezellige tuin, rustige omgeving lijkt me, en je zit tussen Gent en Brussel dus dat zal geen goedkope regio zijn.
Valt eigenlijk heel goed mee qua prijs in die regio doordat het net ver genoeg ligt van zowel Gent als Brussel.

En dat is dan nog de richtprijs. Versta: er moet boven geboden worden. Als je dan nog moet beginnen met strippen (het gebouw hé :unsure: ), dan ga je toch diep in de buidel mogen tasten.
EPC B met warmtepomp, dubbele beglazing & zonnepanelen. Verder ingericht met (op het zicht) kwaliteitvolle materialen. Wat zou er moeten gestript worden?
Als het je stijl niet is, sure, maar ik vermoed dat dit toch gericht is op mensen die niet volledig gaan strippen maar het merendeel gaan behouden ;)

EPC B met warmtepomp, dubbele beglazing & zonnepanelen. Verder ingericht met (op het zicht) kwaliteitvolle materialen. Wat zou er moeten gestript worden?
Plafondverwarming via mini roosters waar achteraf een warmtepomp aan gekoppeld is, daar heb ik toch mijn bedenkingen bij naar hedendaags comfort toe (temperatuur- en debietregeling per kamer?). Dat EPC is enkel maar zo goed dankzij die 54 (!) zonnepanelen, en maskeert daardoor vermoedelijk het werkelijke verbruik in de winter. Dubbele beglazing uit 1980, dat is niet vermeldenswaardig toch? Niveauverschillen kunnen leuk zijn in een zithoek, maar in een badkamer is dat voor gezinnen met kinderen gewoon een rode vlag die aangepakt moet worden.

Als het je stijl niet is, sure, maar ik vermoed dat dit toch gericht is op mensen die niet volledig gaan strippen maar het merendeel gaan behouden ;)
Je moet maar 1 zot vinden hé. In de familie zit er hier ook zo ene met dergelijke kunstenaarsvilla. Staat al 7 jaar vruchteloos te koop omdat de meeste mensen gewoon afknappen op de vele onpraktische keuzes die als "uniek" beschouwd worden en dat zich in het hoofd van de verkoper dan vertaalt in een onrealistische prijs.

Dit pand ziet er zeer knap vanbinnen uit:

00PTt00000Jvvt3MABKiemerstraat%20-%2068%20-%20%20-%209100.jpeg

Het uitzicht is wat minder (of voor de liefhebber van industriële elementen):
00PTt00000J0iRAMAZKiemerstraat%20-%2068%20-%20%20-%209100.jpeg

En het passeert vlak boven de woning, kan je er niet naast kijken:
coah1yZ.png

Dit pand ziet er zeer knap vanbinnen uit:

Het uitzicht is wat minder (of voor de liefhebber van industriële elementen):

En het passeert vlak boven de woning, kan je er niet naast kijken:
Gho, industriële elementen, toch enkel die hoogspanningslijnen? Liever niet natuurlijk maar als het dat maar is. Zolang die piloon niet in mn tuin staat kan me dat weinig schelen. Dan is die kleine tuin die nogeens grotendeels door de garage ingenomen wordt eerder een breekpunt. Waar ze aan 1900m² grondoppervlakte komen zie ik toch niet hoor. En de prijs :eek: Dat je er 4 badkamers voor krijgt, bon, maar niet nodig. Verder wel een ruim huis en stijlvol ingericht. Normaal is dat moderne minimalistisch gedoe niet aan mij besteed maar hier is het mooi gedaan.

Terug
Bovenaan