Opmerkelijke huizen te koop

Alles was in orde hoor, dat was een stuk weide dat naar bouwgrond werd veranderd, woning uiteraard ook volledig vergund.

Ok, chance gehad dan! Of goede connecties. ;)

Dan zal ik dat fout begrepen hebben, waarvoor excuses.

Hier ben ik volledig mee akkoord hoor, ik zie het gewoon regelmatig gebeuren, die huizen blijven wel altijd in de familie zoals je zegt. Dat is niet verkavelen om te verkopen, maar gewoon een moderne woning neerzetten terwijl ze in de oude blijven wonen.
Klopt.

Idd, wtf. Een open trap, daar ben ik al geen fan van, maar een open trap zonder leuning is toch gewoon vragen om ongelukken? :crazy:

3b9544a0f07d9ed0fc1ea67fce4a3bda.jpg
besteld door de vrouw, zodat ze het weet als hare man goed gezopen heeft als hij thuiskomt 's nachts

Hallo kroket.
Mooi gedaan.

Hallo kroket.
Mooi gedaan.
Wel veel geld voor iets dat nog niet geverfd is.

Hallo kroket.
Mooi gedaan.
Prachtig inderdaad. Mocht er een lift voor m'n oude dag in zitten OK, maar enkel een trap, voor die prijs... Dat gaat niet éh.
En dan nog een EPC B... Onbegrijpelijk, dat moeten ze toch naar een A brengen, hoe kan men tegenwoordig nog zo deftig renoveren en een B halen?

Wel veel geld voor iets dat nog niet geverfd is.
Ieder z'n smaak zeker?

Zeker mooi, maar waar moet je je gerief zetten? Tenzij ik er echt enorm naast kijk zie ik in het algemeen weinig kastruimte of plaatsen om een kast te zetten zonder dat het benauwd begint te voelen.

Zou mij zeer sterk verbazen moest er op dat moment geen vergunning geweest zijn, was tot in de puntjes uitgewerkt.

Zowel in mijn eigen buurt als bij mijn schoonouders ken ik twee hoeves waar ze dat deden en waar achteraf bleek dat er niet de juiste vergunningen voor aanwezig waren. Vlamingen zijn foefelaars, dat is gewoon genetisch bepaald.

Zowel in mijn eigen buurt als bij mijn schoonouders ken ik twee hoeves waar ze dat deden en waar achteraf bleek dat er niet de juiste vergunningen voor aanwezig waren. Vlamingen zijn foefelaars, dat is gewoon genetisch bepaald.

En zijn die tegen de lamp gelopen of is dat nog steeds open alsof er niets aan de hand is?

Zeker mooi, maar waar moet je je gerief zetten? Tenzij ik er echt enorm naast kijk zie ik in het algemeen weinig kastruimte of plaatsen om een kast te zetten zonder dat het benauwd begint te voelen.

'k Ging 't eens allemaal opsommen, maar 'k zal er maar eerder op wagen dat ge deels blind zijt?
't Staat letterlijk vol met ingewerkte kasten in dat huis...

Misschien ben je iemand die een garage nodig heeft om z'n 'gerief' in te zetten? :thinking:

'k Ging 't eens allemaal opsommen, maar 'k zal er maar eerder op wagen dat ge deels blind zijt?
't Staat letterlijk vol met ingewerkte kasten in dat huis...

Misschien ben je iemand die een garage nodig heeft om z'n 'gerief' in te zetten? :thinking:
In alle eerlijkheid, ik zie het echt niet.

Wat lage kasten in de keuken, waar ook nog gootsteen en vaatwas in zitten. 2 hoge kasten richting de eetkamer waarvan 1 wel de koelkast zal zijn.

Eetkamer: 2 ondiepe kasten voor wat glazen.

Een paar kasten in een smalle gang, niets in slaapkamers behalve de zolderverdieping (waar er dan weer echt veel zijn) en dan die bruine kamer heeft inderdaad opslagruimte.

ligging is daar uiteraard een groot deel van de prijs, maar heel die vineerkasten, keuken badkamer etc doet een goeie schrijnwerker voor 200k. Belachelijk veel geld voor die woning, maarja. Hartje Brugge..

ligging is daar uiteraard een groot deel van de prijs, maar heel die vineerkasten, keuken badkamer etc doet een goeie schrijnwerker voor 200k. Belachelijk veel geld voor die woning, maarja. Hartje Brugge..
Terwijl dat eigenlijk een argument tegen de prijs is. Probeer daar eens met de auto te geraken. Zeker in het hoogseizoen zijn er heel veel evenementen waardoor de binnenstad afgesloten is. EN als je er al geraakt, succes dan met parking vinden.

En dan zeggen we niets over de uitgaansbuurt die daar vlak achter ligt.

Terug
Bovenaan