Voor een autoliefhebber, zoals die mensen duidelijk zijn aan de bmw cabrio te zien, is dit toch ideaal en begrijpelijk.Die autolift ... Komaan, wie wil dit? Enkel nuttig voor een automechanieker, maar als je dat beroep thuis wil uitoefenen zullen er wel betere opties zijn op de huizenmarkt. Dit is een lapmiddel om een beroep uit te oefenen dat niet past in dit huis.
Moest ik dit kopen zou die lift er meteen uitgegooid moeten worden. Veiligheids risico want je hebt ofwel boven ofwel beneden een gat waar je in kan vallen, en als er een hydraulische leiding lichtjes begint te lekken zal die lift beginnen zakken waardoor je auto vastzit in de kelder.
Leg dat eens uit aan je baas: 'ja ik zal vandaag niet kunnen komen want mijn auto zit vast tussen de kelder en de begane grond'![]()
Je kan in uw kelder een paar extra auto's (of moto's) kwijt zonder dat je een schuine inrijlaan moet voorzien om in de kelder te geraken.
Meer oprit, meer bereikbare ruimte.
Moest ik het budget hebben en een nieuwbouw zetten zou dit er ook komen.
Maar als je dus niets met auto's hebt is het redelijk nutteloos inderdaad.
Heeft imo niets met bijberoep te maken.

Ik heb al teveel dingen uit elkaar moeten halen en zitten klooien om dan via een trap naar een ander verdiep te krijgen. Zowel bij mij thuis als helpen bij andere mensen. Ik zou dit toch als meerwaarde aanzien met die kelder, die ook veel andere mogelijkheden heeft dan enkel auto-werkplaats.