Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In streetview zie je aan die woning nog zo'n typische banner van een buitenlandse autohandel hangen (aankoop verkoop alle merken ook schade zonder keuring). Ook 2 versleten BMW's op de oprit. Dus 9/10 gewoon een Turkse of Pakistaanse autohandelaar.Dat moet toch van een drugsdealer zijn of zo, wie doet dat nu?![]()
Ik zie door alle bling die BMW's niet en kan het niet loslaten, help.In streetview zie je aan die woning nog zo'n typische banner van een buitenlandse autohandel hangen (aankoop verkoop alle merken ook schade zonder keuring). Ook 2 versleten BMW's op de oprit. Dus 9/10 gewoon een Turkse of Pakistaanse autohandelaar.
AI gone nuts of... ?

Ge ziet toch al die auto's op de advertentie staan?In streetview zie je aan die woning nog zo'n typische banner van een buitenlandse autohandel hangen (aankoop verkoop alle merken ook schade zonder keuring). Ook 2 versleten BMW's op de oprit. Dus 9/10 gewoon een Turkse of Pakistaanse autohandelaar.

Dat kadastraal inkomen is jammer genoeg niet geschikt voor mijn catastrofaal inkomenNog wel een leuk optrekje.

Voor geïnteresseerden die de luxueuze Versace-stijl volledig willen overnemen, zijn de eigenaars bereid om te onderhandelen over de verkoop van de meubels en het totaalconcept. “Alles is bespreekbaar”, benadrukt Yannick.

Dat kadastraal inkomen is jammer genoeg niet geschikt voor mijn catastrofaal inkomen![]()
Dat pareltje heeft ook al de krant gehaald: https://www.hln.be/puurs-sint-amand...kom-je-in-een-andere-wereld-terecht~a806c578/
De vraagprijs voor de woning bedraagt 549.000 euro.
Heb het betekend en het klopt niet, ik kwam uit op een bedrag tussen de 2 á 3 duizend euro kindergeld.2,5 miljoen euro op 30 jaar te ontlenen aan 2,5% is € 9.841,41 per maand.
Mss met 10 kinderen dat ge dan met kindergeld dat kunt aflossen?
'Belastingvermindering' ook meetellen.Heb het betekend en het klopt niet, ik kwam uit op een bedrag tussen de 2 á 3 duizend euro kindergeld.
Ben dan maar gestopt bij 4.
Woning heeft wel maar 7 slaapkamers. Je hebt dan 11 slaapkamers nodig...2,5 miljoen euro op 30 jaar te ontlenen aan 2,5% is € 9.841,41 per maand.
Mss met 10 kinderen dat ge dan met kindergeld dat kunt aflossen?
3 slaapkamers; master, jongens en meisjes.Woning heeft wel maar 7 slaapkamers. Je hebt dan 11 slaapkamers nodig...

, met (héél belangrijk) oude bomen