Opmerkelijke huizen te koop

Dat moet toch van een drugsdealer zijn of zo, wie doet dat nu? :crazy:
In streetview zie je aan die woning nog zo'n typische banner van een buitenlandse autohandel hangen (aankoop verkoop alle merken ook schade zonder keuring). Ook 2 versleten BMW's op de oprit. Dus 9/10 gewoon een Turkse of Pakistaanse autohandelaar.

In streetview zie je aan die woning nog zo'n typische banner van een buitenlandse autohandel hangen (aankoop verkoop alle merken ook schade zonder keuring). Ook 2 versleten BMW's op de oprit. Dus 9/10 gewoon een Turkse of Pakistaanse autohandelaar.
Ik zie door alle bling die BMW's niet en kan het niet loslaten, help.

Ge ziet toch al die auto's op de advertentie staan? :unsure:

Op 3 foto's zijn die auto's toch heel duidelijk zichtbaar? Zelfs op de alleereerste foto kunt ge er niet langskijken :D

Voor geïnteresseerden die de luxueuze Versace-stijl volledig willen overnemen, zijn de eigenaars bereid om te onderhandelen over de verkoop van de meubels en het totaalconcept. “Alles is bespreekbaar”, benadrukt Yannick.

De meeste kopers gaan blij zijn dat die gouden stoelen weg zijn, eerder dan het over te kopen aan exorbitant tarief... Het "totaalconcept" :rofl:

De vraagprijs voor de woning bedraagt 549.000 euro.

Vraagprijs is nu 3 maand later al 50k minder.
Energielabel D.
Mijn ding niet. En te duur indien je de intentie hebt om er een totaalrenovatieproject van te maken. Als je dat koopt moet het u aan de binnenkant uw ding zijn en niet van plan zijn om in de volgende 10 - 20 jaar aan de binnenkant veel te veranderen. Aangezien je een premium betaalt voor de "goede" uitstraling van het geheel.

Bij renovatieproject is een afgetakelde woning beter, zodanig dat je geen premium betaalt voor hetgeen je toch wenst af te breken / strippen.

2,5 miljoen euro op 30 jaar te ontlenen aan 2,5% is € 9.841,41 per maand.

Mss met 10 kinderen dat ge dan met kindergeld dat kunt aflossen?
Heb het betekend en het klopt niet, ik kwam uit op een bedrag tussen de 2 á 3 duizend euro kindergeld.

Ben dan maar gestopt bij 4.

Op Zimmo zou die woning in Heist al 150+ dagen te koop staan:

Ik denk dat er dan wat onderhandelingsmarge is, maar het is een hard sell. Woningen in Heist zijn ietwat goedkoper door hun afgelegen locatie. Deze kost ruim 2,7 miljoen en da's dus een select (veeleisend) publiek. Die belanden dan eerder rond Latem, noorden van Antwerpen, rond Brussel of Leuven. Daar vind je dan aan gelijkaardige prijsorde alternatieven en heeft die woning geen unique selling proposition.

Die makelaar heeft zelfs 3 woningen ten noorden van Antwerpen van dezelfde grootte maar slechte EPC die daar maanden te koop staan. Het lijkt me dat de markt dan eerder opgedroogd is.

Op Youtube kwam ik een woning tegen uit Los Angeles, veelal zijn die woningen van the rich and famous gericht op grootte, marmer en héél hoge grondprijs maar deze gaat echt over the top:
Een woning met 24 badkamers, enkele zwembaden, een volledige wellness-area, een show-garage voor 6 bolides, 3 bar-ruimtes, professionele keukens etc.
In zo'n woning zit je uiteraard met (veel) personeel. Het strafste van al is dat er zelden in gewoond wordt en de (wss) tech miljardair die het koopt het enkel showcaset voor evenementen en feesten om daar mss 3 weken in het jaar in te wonen. Na 2 jaar staat het dan weer op de markt.

In een interview in de Wall Street Journal zegt de projectontwikkelaar ongegeneerd dat hij catert richting de tech miljardairs en hen wil ontzorgen van de duizenden beslissingen van tegels aan de muren tot het stofje van de bedlakens:

Voor de mensen die een horeca zaak willen beginnen ;)

Zo mooi van buiten maar dan die binnenkant zo verpesten :cry:

of verloederen :angry:

Maar zo hoort het dus

En de top of the bill :love: , met (héél belangrijk) oude bomen :D

Laatst bewerkt:
PRACHTIGE huizen van IMMO BEGUIN met een AARDIG prijskaartje, misschien KUNNEN ze een nieuw TOETSENBORD kopen met hun COMMISSIE want er BLIJFT soms een TOETSJE VAST ZITTEN.

Terug
Bovenaan