Dat is extreem veel voor zoiets in die regio. Gaan ze er nooit van krijgen.

Op de Berg van Heist staat nu al jaren zo'n loft te koop voor soortgelijke prijs, niemand wil dat hebben...
Voor de helft heb je een vrijstaande woning EPC A met dezelfde oppervlakte op 10 are in de regio.

Het zal wel mooi afgewerkt zijn, maar waarom voor een loft settelen als je voor de prijs een grotere nieuwbouw hebt op mooie grond ...
 
Weekendje doorgebracht in de streek rond Deinze, Zulte en Waregem... Gefietst tot in Sint-Martens-Latem. Man man, wat een prachtige woningen staan daar.
 
Ik vraag me af hoeveel een immokantoor hierop verdient. No way dat ze hier moeite insteken voor 3%. Degene die het verkocht krijgt heeft in elk geval zijn geld verdiend :p

Een vast percentage op de verkoopsprijs is ook maar vanaf een zeker minimum. Onlangs hebben de schoonouders nog een appartement (in centrum Antwerpen) verkocht en dat was 3% vanaf 250.000, alles daaronder was 7.500, ongeacht verkoopsprijs.
Lijkt me nu wel logisch dat ze voor 2100 (70k*0,03) niet de moeite gaan doen om zo'n bouwval proberen te gaan verkopen. Daar kruipt meer werk in dan iets deftig van pakweg 400k te verkopen. Maar misschien werken ze op den buiten niet met zo'n hoge treshold.
 
De buitenkant vind ik absoluut niet geslaagd, betonnen bunker met dan zo'n grote houten poort in. Maar van binnen was het wel speciaal in positieve zin.

Die woning bezocht?

Indien proper vind ik dat nog wel ok, ik hou wel van een minimalistische voorgevel, maar zo vuil trekt het op niks natuurlijk.
 
Die woning bezocht?

Indien proper vind ik dat nog wel ok, ik hou wel van een minimalistische voorgevel, maar zo vuil trekt het op niks natuurlijk.

Nee, stond een paar jaar geleden te koop en kennissen van mij hadden effectief interesse in dat huis, vandaar dat ik me de foto's nog een beetje herinner.

Dat huis op immoweb kijkt er eigenlijk niet op uit, in plaats daarvan heb je zicht op de Gamma aan de overkant :)
 
Ik zou als eigenaar van de garage (waarin de voordeur zich bevindt) mogelijks wel is durven lowballen als de centen er zijn :) .
Zal jouw perceel/woning in de toekomst alleen maar meer waard maken.
Ik zie het al gebeuren, fancy kot op groot genoeg perceel met erfdienstbaarheid op de garage om u gebuur zijn woning te laten betreden...
 
De Efteling belde; ze willen graag een deel van hun decor terug
Heel die website is kleurrijk voor de lachspieren. Deze bouwval is een unieke kans volgens de makelaar:
Je eigen inrichting te kiezen, jouw jeuken , badkamer, vloeren en ramen te zien,
:thinking:
Kan nog kloppen. Kiezen of je jeuk krijgt van vlooien, luizen of bedwantsen als dat huis al zo lang leegstaat.
En echt, leest die vent zijn teksten niet na? Het wemelt in die tekst van taal- en typfouten. Om jeuk van te krijgen...
Misschien wordt het wel verkocht omdat de eigenaar ruzie heeft met de buren en niet meer binnengeraakt? :oi22:

Ik vraag mij toch af wie dat koopt. Ik krijg een instant depressie als ik in zoiets zou moeten wonen.
Volgens mij heeft het plafond daar ook al last van een depressie. Zó laag dat dat lijkt. Ge moet u daar precies constant bukken. Is dat soms het huis van de margi-versie van Sneeuwwitje en de zeven dwergen?
 

Prachtig prachtig prachtig vind ik het. En zelfs nog aanvaardbaar ver van Kessel-Lo ( ;) ). Maar zelf zou ik wel even mijn gevel hebben laten reinigen, zeker met die vraagprijs.
 
Terug
Bovenaan