Je ziet er hopelijk frisser uit dan dat "landhuis".
Ik ben trouwens ook van begin de jaren '80![]()
Ik zie er van 'nature' jonger uit. Niemand die mij 40+ schat, eerder een jaar of 34.
Dus het valt wel mee denk ik
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ziet er hopelijk frisser uit dan dat "landhuis".
Ik ben trouwens ook van begin de jaren '80![]()
.BidditHoe ga je het slimst op zoek naar kroten om af te gooien en verbouwen? Ipv een huis dat (zwaar) gerenoveerd moet worden.. Helaas nog geen zoekertjes tegengekomen die heten 'Krot om af te gooien op mooie locatie"
In vaktermen wordt dat "charmante woning", "Authentieke woning", "originele woning" ...Hoe ga je het slimst op zoek naar kroten om af te gooien en verbouwen? Ipv een huis dat (zwaar) gerenoveerd moet worden.. Helaas nog geen zoekertjes tegengekomen die heten 'Krot om af te gooien op mooie locatie"

In vaktermen wordt dat "charmante woning", "Authentieke woning", "originele woning" ...![]()
Buiten wat half afgewerkte bricolage ruimtes en dat vreemd onkruid aan het plafond van de woonkamer, lijkt dat inderdaad op te frissen eerder dan compleet af te gooien zou ik denken? Toch als die EPC een beetje realistisch is.
Geef eens een voorbeeld van iets dat dan wel van smaak getuigt? Ben gewoon nieuwsgierigIk stel mij toch serieus vragen bij de smaak van de gemiddelde Belg qua huisinrichting. Wat zijn die meubels ook![]()
![]()
Villa te koop in Aalst (9300) - € 998.000 - 5 slaapkamers - 442m² - Immoweb
Ontdek dit te koop villa en Aalst (9300). Prijs: € 998.000. Adres: Gentsesteenweg 338 9300 — Aalst (9300)www.immoweb.be
Dit kan toch niet serieus zijn ?
Wel twee dikke bmw m3 in de garage!!! (Foto21)![]()
Ontdek dit te koop villa en Aalst (9300). Prijs: € 998.000. Adres: Gentsesteenweg 338 9300 — Aalst (9300)www.immoweb.be
Ik woon in zo'n huis. Ik ben daar heel tevreden mee, die zijn nog verbazingwekkend energiezuinig, goede bouwkwaliteit en veel plaats (alle huizen in mijn straat zijn bv volledig onderkelderd). Maar ik denk niet dat dat een speciale naam heeft behalve "stevig rijhuis".Dit soort huizen staat in Vlaanderen overal in (vroegere sociale) wijken. Nu zijn dat eigenlijk grote kloeke huizen, ideaal om te renoveren. Heeft dit type eigenlijk een specifieke naam?
![]()
Wij wonen ook in zo'n wijk, degelijk ruim huis waar je met een paar ingrepen een energiezuinige moderne woning van kunt maken. Tuinwijk wordt dat hier soms genoemd maar dat klopt volgens Wikipedia al niet echt.Dit soort huizen staat in Vlaanderen overal in (vroegere sociale) wijken. Nu zijn dat eigenlijk grote kloeke huizen, ideaal om te renoveren. Heeft dit type eigenlijk een specifieke naam?
![]()
Toch wel. Dit is een verhaal van "locatie, locatie, locatie". Dit is een druk en bekend stuk steenweg van bijna 2km lang tussen 2 belangrijke kruispunten, gedomineerd door baanwinkels. Het woongegeven is bij dit soort locaties/panden niet prioritair, maar wel de zichtbaarheid en bereikbaarheid.![]()
€2.000 per maand huur en dan heb je nog ander kosten. Welk jong gezin met kinderen kan dat betalen? Op de plaatselijke roddelrubriek van Facebook wordt het terecht afgekraakt. Er is alvast een wereldvreemd persoon die dat allemaal perfect te betalen vindt.Eerlijk valt nog mee. Als werkende heb je toch een 2.5k x2 heb je een gezinsinkomen van 5.5k inclusief kindergeld dan is 2k niet veel
Het is ook een huis van ongeveer 500k als je dat nu zou kopen zonder iets van spaargeld zou dat een 2.7k per maand zijn op afbetaling
Er is idd wel wat over te zeggen.Een kilometer of twee van ons, staan deze twee huizen te huur. Op zich zijn deze woningen niet opmerkelijk, maar de huurprijs is dat zeker wel.
![]()
Verlimmo - Woning
Prachtige nieuwbouw BEN woning nabij het centrum van Schoten met ruime oprit en grote westtuin. inkomhal, toilet apart, ruime berging, grote lichte leefruimte met aanpalend ingerichte luxe keuken, grote raampartij naar terras en grote zonnige tuin met tuinatelier achteraan. De tuin wordt...verlimmo.be![]()
Verlimmo - Nieuwbouw
Schitterend gerenoveerde en energiezuinige half open bebouwing ! Hier is alles volledig vernieuwd, inkomhal, toilet apart, berging, kelder, grote lichte leefruimte met aanpalend ingerichte luxe keuken, grote raampartij naar terras en grote zonnige tuin met tuinatelier achteraan. De tuin wordt...verlimmo.be
Ideaal voor een jong gezin.€2.000 per maand huur en dan heb je nog ander kosten. Welk jong gezin met kinderen kan dat betalen? Op de plaatselijke roddelrubriek van Facebook wordt het terecht afgekraakt. Er is alvast een wereldvreemd persoon die dat allemaal perfect te betalen vindt.
www.facebook.com
Een kilometer of twee van ons, staan deze twee huizen te huur. Op zich zijn deze woningen niet opmerkelijk, maar de huurprijs is dat zeker wel.
![]()
Verlimmo - Woning
Prachtige nieuwbouw BEN woning nabij het centrum van Schoten met ruime oprit en grote westtuin. inkomhal, toilet apart, ruime berging, grote lichte leefruimte met aanpalend ingerichte luxe keuken, grote raampartij naar terras en grote zonnige tuin met tuinatelier achteraan. De tuin wordt...verlimmo.be![]()
Verlimmo - Nieuwbouw
Schitterend gerenoveerde en energiezuinige half open bebouwing ! Hier is alles volledig vernieuwd, inkomhal, toilet apart, berging, kelder, grote lichte leefruimte met aanpalend ingerichte luxe keuken, grote raampartij naar terras en grote zonnige tuin met tuinatelier achteraan. De tuin wordt...verlimmo.be
Die keuken is niet klein. Al zou ik nog wel een deur voorzien hebben vanuit de berging naar de keuken. (ofwel naar de living).Ik vind dat vooral zot veel geld voor een huis met zo'n goedkope basis afwerking vanbinnen waarvan ook nog niks geschilderd is. En waarom is die keuken zo klein voor zo'n groot huis.