Dexels
Well-known member
kan opzich mooi zijn hoor, maar dan moet de rest wel op iets trekkenGrijze alu ramen![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan opzich mooi zijn hoor, maar dan moet de rest wel op iets trekkenGrijze alu ramen![]()

![]()
Villa te koop in Lochristi - € 1.298.000 - 6 slaapkamers - 410m² - Immoweb
Ontdek dit te koop villa en Lochristi. Prijs: € 1.298.000. Adres: Kasteeldreef 16 9080 — Lochristiwww.immoweb.be
Ik word hier toch niet heel enthousiast van....

![]()
Ontdek dit te koop villa en Lochristi. Prijs: € 1.298.000. Adres: Kasteeldreef 16 9080 — Lochristiwww.immoweb.be

?? Lochristi is nu niet de arbeidersrijtjeswoninggemeente...Met dat adres is het wel ideaal voor Hyacinth Bucket types![]()
?? Lochristi is nu niet de arbeidersrijtjeswoninggemeente...

Ik zie daar echt geen probleem in.
Dat is gewoon de inrit tot aan de loods en de garage die men verhard heeft.
Ik zie echt niet in waarom je dat niet zou doen. Kiezelsteentjes is niet zo praktisch om met een remork of zo te manoeuvreren.
![]()
Behalve de adverteerders van dit stuk vastgoed dan.Het minimalistisch en excellent ontwerp van de villa is in perfecte harmonie met de elegante groene dreef.
Op zich vind ik het eigenlijk nog zeer modern/fris ogen voor iets gebouwd in 1993. Veel van de interieurs van die villa's uit de jaren 90 voelen vandaag zeer gedateerd (soms wat kitch) aan, maar dit valt in dat opzicht imo heel goed mee. (alé, ik zou er wel kunnen wonen eigenlijk![]()
)
![]()
Landhuis te koop in Herzele - € 476.000 - 6 slaapkamers - Immoweb
Ontdek dit te koop landhuis en Herzele. Prijs: € 476.000. Adres: Gentweg 60 9550 — Herzelewww.immoweb.be
Wanneer het avond en donker is en ge twijfelt tussen alweer een herhaling van de kampioenen bekijken, of uw huis te koop zetten, en ge besluit dan het tweede te doen want tis die aflevering met Carmen die een gesprek afgeluisterd heeft en het verkeerd begrepen heeft.

Op zich vind ik het eigenlijk nog zeer modern/fris ogen voor iets gebouwd in 1993. Veel van de interieurs van die villa's uit de jaren 90 voelen vandaag zeer gedateerd (soms wat kitch) aan, maar dit valt in dat opzicht imo heel goed mee. (alé, ik zou er wel kunnen wonen eigenlijk)
Maar met andere kleurkeuzes had het gewoon meer bij de tijd geweest (maar misschien was dat de mode-trend toen?). Vandaag zou zoiets vermoed ik een veel wittere gevelkleur krijgen, zwarte alu ramen, etc.
Ook binnen ziet het er snel een pak frisser/moderner uit als het beige herschilderd wordt naar wit.
Dat er op sommige punten inderdaad gewoon plinten missen (nu ik er op let) is wel gewoon raar. Dat is onafgewerkt voor een huis als dit en was eigenlijk zo makkelijk te fixen.
Iemand moet toch gedacht hebben: "Van de hoeveelheid daglicht die hier binnen komt, wordt toch niemand blij... Dus geef ze de illusie dat je met verlichting veel kan doen!"![]()
Landhuis te koop in Herzele - € 476.000 - 6 slaapkamers - Immoweb
Ontdek dit te koop landhuis en Herzele. Prijs: € 476.000. Adres: Gentweg 60 9550 — Herzelewww.immoweb.be
Wanneer het avond en donker is en ge twijfelt tussen alweer een herhaling van de kampioenen bekijken, of uw huis te koop zetten, en ge besluit dan het tweede te doen want tis die aflevering met Carmen die een gesprek afgeluisterd heeft en het verkeerd begrepen heeft.

![]()
Bungalow te koop in Lede - € 680.000 - 3 slaapkamers - 220m² - Immoweb
Ontdek dit te koop bungalow en Lede. Prijs: € 680.000. Adres: Houwstraat 22 9340 — Ledewww.immoweb.be
Weer een boomer die denkt op een goudmijn te zitten omdat die een (archilelijke) loods heeft, alsook een proper onderhouden woning die weliswaar compleet verouderd is (toch voor mensen met zo'n budget). EPC C? Ja, tuurlijk.![]()
Je moet ook wel speciaal in elkaar zitten om bijna de helft van een 17 are groot perceel te verharden, hoofdzakelijk met klinkers. Komt zo in aanmerking voor een vermelding hier: https://www.instagram.com/onderhoudsarmoe/
En de "achtertuin" zit dan ook verstopt achter die loods. Zelden zo'n troosteloze aanblik gezien voor een OB op het platteland.
Mensen met paarden, zelfstandigen - die redeneren geheel anders hoor - die zoeken geen huis met loods of weiland, die zoeken een loods of weiland (of beiden) waar toevallig ook een huis op staat.Tja zo mensen die wonen daar al 30-40 jaar. Snappen niet dat als iemand daar in wil gaan wonen, dat daar eigenlijk 100k kosten aan zijn om up te graden naar de huidige normen. Dat is "instapklaar" voor hen (en de immo).
Zijn loods is wel een mooie plus, maar zo veel is dat idd niet waard lijkt me. Gewoon opgetrokken in betonblokken met een polyester lichtstraatje dat helemaal geel is. Daar zal 200-250k af moeten.
Iemand moet toch gedacht hebben: "Van de hoeveelheid daglicht die hier binnen komt, wordt toch niemand blij... Dus geef ze de illusie dat je met verlichting veel kan doen!"
Ochja. En we noemen het instapklaar! Want de bomma leefde ook altijd zo.![]()

De taal en inhoud dateren ook nog uit de tijd van de bomma... Ze spreken van moderne accenten maar ik zie daar precies niets dat recenter is dan de jaren '80 en dat is waarschijnlijk al optimistisch![]()

Ik mag idd hopen dat je niet meer met een jommekescoupe en "sponzen broekskes" rondloopt ja! Maar jij zal je waarschijnlijk "hedendaags" noemen... Èn er ook zo uitzien.Ik ben ook van begin jaren 80 en toch modern...![]()

En dat haalt nog een EPC D... shocking.Iemand moet toch gedacht hebben: "Van de hoeveelheid daglicht die hier binnen komt, wordt toch niemand blij... Dus geef ze de illusie dat je met verlichting veel kan doen!"
Ochja. En we noemen het instapklaar! Want de bomma leefde ook altijd zo.![]()
Ik ben ook van begin jaren 80 en toch modern...![]()

Dringend aan renovatie toe dan!Je ziet er hopelijk frisser uit dan dat "landhuis".
Ik ben trouwens ook van begin de jaren '80![]()

Gewoon opspuiten met siliconen en uitplamuren.Dringend aan renovatie toe dan!![]()