Foto 1: de enige foto genomen van de buitenkant. Als dit de minst slecht kant is, amai... Ahja, anders zouden we de crappy (sta)caravans ontdekken die wel op StreetView staan. Het lijkt alsof men daar tijdens de bouw in gewoond heeft.
Foto 4, 17, 18, 19: check onze wansmakelijke inrichtingskeuzes met dingen die niet bij elkaar passen!
Foto 7: zijn dat nu kabelgoten op het plafond, WTF ?
Foto 12: zie eens wat voor een prachtig uitzicht je in deze slaapkamer hebt op de plaatselijke stortplaats! Wat, je ziet het niet goed? Ik heb daarom foto 13 genomen om zeker te zijn!
Foto 16: hoe zijn die staalbalken nu aan de muur bevestigd? Dit stoort mij in zowat elke ruimte van het huis.
Foto 20: elke keer je de trap afgaat, zwaaien naar de buren in hun slaapkamer!
Foto 24: WTF is er met dat plafond/dak?
Ik denk dat dit alweer bewijst waarom vastgoedfotografie (en opruimen op voorhand) een toegevoegde waarde is, en al zeker in deze prijscategorie. Ik heb zo'n gevoel dat die zeer pijnlijke biedingen (if any) gaan krijgen.
Stijl is uiteraard iets persoonlijk. Maar dit is gewoon niet mooi afgewerkt. Vind dat altijd zo'n zonde van het geld.
Een "beton" woning vind ik wel eens tof om te zien, als deze mooi is afgewerkt.
Er is hier al een voorbeeld gepasseerd van zo'n betonwoning die ik prachtig vond, richting droomhuis. Bij deze krijg ik toch een heel ander gevoel
Dit lijkt geen echte betonbouw (zoals Concrete House) te zijn, maar eerder staalbouw om de prijs te drukken? Trekt op niets imo.