Opmerkelijke huizen te koop

Zot huis, maar zo vlak aan dat circuit, da's toch ook niet optimaal naar geluidsoverlast? Of valt dat relatief gezien mee?
het helpt natuurlijk dat het eigendom is van Raf Vanthoor, vader van Dries en Laurens Vanthoor (zelf internationale top-piloten in de endurance). Raf heeft zelf ook nog geracet.

die gaan er niet van klagen.
Goed punt, maar dat maakt het natuurlijk niet makkelijker om een zelfde liefhebber te vinden die het wil kopen
in die branche zitten natuurlijk nog wel mensen met wat geld, maar inderdaad, het beperkt de opties wel.

wie het huis wil kopen van een gekend politicus (vandaar gepost onder opmerkelijk):

Niet hypermodern, maar wel mijn ding (vooral omdat het omringd is door bomen.
Prachtig, binnenkant mocht van mij nog wat authentieker wel

Lijkt toch heel gelijkaardig van setup als deze simulator van BMW?

Gezien dat de Vanthoors daar gewoond hebben :p (zie artikel dat Biljart gepost heeft. https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181001_03798328), dan lijkt mij dat heel logisch dat het een sim is :p.
Ahja, in die familie is simracer wel logischer. Maar dat soort Sims worden specifiek gebouwd voor 1 type auto. Alle "commerciële" Sims zijn niet voorzien voor die schaal.
Maar het kan natuurlijk dat het gewoon hun racewagen is...

hoe langer ik er naar kijk, hoe gatlelijker ik het vind. Die prijs ook 😅
Vlak naast de E40, iets verder aan de andere kant de directe spoorlijn Gent-Brussel. Toplocatie!

Ook het niet vermelden van de EPC score doet een vlaggetje omhooggaan, maar dat kan vanalles betekenen.

Er lijken op sommige plaatsen precies een soort metal studs tegen het plafond te hangen alsof er nog een vals of verlaagd plafond moet komen.

Het valt me ook enorm op dat het huis heel donker aanvoelt, wat ik altijd enorm spijtig vind. De foto van het landelijke uitzicht door een enkel smal raam is ook niet echt een lofzang.

Veel te duur, maar dit soort dingen doet me meer en meer vertrouwen krijgen in de effectieve waarde van mijn huis 😇.

Ge betaalt voor dat gezellig hoekje voor de kindjes:
336c939f49df46ebb1e2b4ae5657344e.jpg

Laatst bewerkt:
Er is hier al een voorbeeld gepasseerd van zo'n betonwoning die ik prachtig vond, richting droomhuis. Bij deze krijg ik toch een heel ander gevoel 😅

Foto 1: de enige foto genomen van de buitenkant. Als dit de minst slecht kant is, amai... Ahja, anders zouden we de crappy (sta)caravans ontdekken die wel op StreetView staan. Het lijkt alsof men daar tijdens de bouw in gewoond heeft.

Foto 4, 17, 18, 19: check onze wansmakelijke inrichtingskeuzes met dingen die niet bij elkaar passen!
Foto 7: zijn dat nu kabelgoten op het plafond, WTF ?
Foto 12: zie eens wat voor een prachtig uitzicht je in deze slaapkamer hebt op de plaatselijke stortplaats! Wat, je ziet het niet goed? Ik heb daarom foto 13 genomen om zeker te zijn!
Foto 16: hoe zijn die staalbalken nu aan de muur bevestigd? Dit stoort mij in zowat elke ruimte van het huis.
Foto 20: elke keer je de trap afgaat, zwaaien naar de buren in hun slaapkamer!
Foto 24: WTF is er met dat plafond/dak?

Ik denk dat dit alweer bewijst waarom vastgoedfotografie (en opruimen op voorhand) een toegevoegde waarde is, en al zeker in deze prijscategorie. Ik heb zo'n gevoel dat die zeer pijnlijke biedingen (if any) gaan krijgen.

Stijl is uiteraard iets persoonlijk. Maar dit is gewoon niet mooi afgewerkt. Vind dat altijd zo'n zonde van het geld.

Een "beton" woning vind ik wel eens tof om te zien, als deze mooi is afgewerkt.

Er is hier al een voorbeeld gepasseerd van zo'n betonwoning die ik prachtig vond, richting droomhuis. Bij deze krijg ik toch een heel ander gevoel 😅
Dit lijkt geen echte betonbouw (zoals Concrete House) te zijn, maar eerder staalbouw om de prijs te drukken? Trekt op niets imo.

Het is gewoonweg NIET afgewerkt. Geen vloer, geen plinten, geen vals plafond, niks geschilderd. Wel casco(+).
Als je het huis ernaast ziet is de buitenkant er wel afgewerkt... Precies of er dus nog isolatie moet bovenop komen ook...
Onbegrijpelijk.

Dat huis is absoluut niet meer waard dan 400K.

Aan de prijs die ze vragen zou het ten minste volledig afgewerkt moeten zijn, geschilderd, + zonnepanelen enz.

Dit lijkt geen echte betonbouw (zoals Concrete House) te zijn, maar eerder staalbouw om de prijs te drukken? Trekt op niets imo.
Geen idee. Ik vind de posities van de stalen poutrelles maar vreemd.

Je ziet ook steeds dat er een soort van bevestiging is tussen de poutrelles en muren, dus geen idee van wat de muren zijn gemaakt. Lijkt op eerste zicht een soort van prefab muren die ze zeer eenvoudig monteren.

Foto 1: de enige foto genomen van de buitenkant. Als dit de minst slecht kant is, amai... Ahja, anders zouden we de crappy (sta)caravans ontdekken die wel op StreetView staan. Het lijkt alsof men daar tijdens de bouw in gewoond heeft.
yep, blijkbaar wel 😝

Edit mod: facebook profielen van verkopers worden niet gedeeld.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt alsof ze de kosten serieus onderschat hebben, dan maar een stuk slecht zelf gedaan hebben en nu gedwongen moeten verkopen.

yep, blijkbaar wel 😝:

Lijkt alsof ze de kosten serieus onderschat hebben, dan maar een stuk slecht zelf gedaan hebben en nu gedwongen moeten verkopen.
Ocharme, ziet er inderdaad naar uit dat er toch iets fameus anders liep dan verwacht. Ik zou precies wel die naam van die Facebooklink anonimiseren, zou dat zelf ook niet zo tof vinden om mijn naam hier te verschijnen in deze context :)

Terug
Bovenaan