Opmerkelijke huizen te koop

Wie zoveel geld kan leggen zal denk ik niet gaan voor een casco waar die gebonden is aan indeling maar nog hetzelfde mag spenderen voor afwerking. Dan kan je voor dat geld beter naar eigen wens van nul bouwen of een beter afgewerkte woning kopen.

Als er al een miljoen af moest is er mss geen markt voor.

Ik zie dat ik er toen in december al twijfels over had, een miljoen euro later nog altijd.

Hele poos geleden onderstaand pand gepost:
  • initieel 2.800.0000
  • vervolgens 2.400.000
  • nu …

Solden :LOL:

En voor die prijs zetten ze er geen enkele foto op van het pand zoals het werkelijk is (casco) maar 5 renders waar je meer ziet van een tuin (nog aan te leggen) en een interieur (nog zelf toe te voegen)...

Je vraagt je ook af wie er die prijs van 2.8 M€ op geplakt heeft terwijl het nu aan 2.0 M€ staat.

Wel véél ruimte maar inderdaad, voor dat budget zie ik niet direct iemand voor casco kiezen: niet het voordeel dat je er direct in kan, maar wel het nadeel dat de indeling al vast ligt.

Thans zijn de gemiddelde huizenprijzen in België verder gestegen dit jaar hoorde ik op de radio vandaag

Thans zijn de gemiddelde huizenprijzen in België verder gestegen dit jaar hoorde ik op de radio vandaag

Wat perfect allebei kan: de gemiddelde huizenprijzen die stijgen gaat over verkochte huizen, niet de panden die te duur ingeschat zijn en op de markt blijven :)

Benieuwd naar de prijs, woning stond in 2018 te koop voor 7,5 miljoen euro.

Benieuwd naar de prijs, woning stond in 2018 te koop voor 7,5 miljoen euro.

Ah, dat is dat huis aan het circuit? Gezien de faciliteiten, gaat her duur zijn. Heel duur.

Iemand trouwens een idee wat we zien op foto 20? Is dat een fotostudio ofzo?

wie het huis wil kopen van een gekend politicus (vandaar gepost onder opmerkelijk): Hendrik Bogaert.

Niet hypermodern, maar wel mijn ding (vooral omdat het omringd is door bomen.

Laatst bewerkt:
Ook gedacht, maar dat is eigenlijk helemaal niet goed met 3 van die gigantische projectoren...

Lijkt toch heel gelijkaardig van setup als deze simulator van BMW?

Gezien dat de Vanthoors daar gewoond hebben :p (zie artikel dat Biljart gepost heeft. https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181001_03798328), dan lijkt mij dat heel logisch dat het een sim is :p.

Terug
Bovenaan