Opmerkelijke huizen te koop

(y)

Oud-Heverlee verkopen als 'Leuven/Heverlee' vind ik wel altijd een beetje trichen.
Tgoh , in de buurt staat Oud-Heverlee toch hoger aangeschreven als Heverlee vanwege meer groen etc...
Dus ik vind het eigenlijk redelijk loemp van die makelaar om die zo aan te bieden. Die zou van mij als eigenaar toch rap ne telefoon krijgen.

Tgoh , in de buurt staat Oud-Heverlee toch hoger aangeschreven als Heverlee vanwege meer groen etc...
Dus ik vind het eigenlijk redelijk loemp van die makelaar om die zo aan te bieden. Die zou van mij als eigenaar toch rap ne telefoon krijgen.
Zeker. Dat Oud-Heverlee prachtig is qua groen, qua huizen,... ga ik ook nooit betwisten, integendeel. Maar het is niet Leuven/Heverlee, dus als makelaar zou ik dat ook niet zo 'verkopen' idd.

Ook stevig. Het hoofdgebouw ziet er vanop straat echt mini uit, had geen idee dat daar toch nog een tamelijk stuk achterligt.

Die foto's :rofl: ge kunt evengoed een link naar google streetview gaan zetten als je dan toch enkel foto's van de buitenkant toont. Hoe wil je in godsnaam iemand overtuigen om langs te komen op basis van dit..
Aangezien de woning momenteel verhuurd wordt, goed mogelijk dat het geen al te propere huurders zijn en interieurfoto's pas volgen na een stevige poetsbeurt...
Maar dan hadden ze evengoed 1 of 2 weken gewacht...

Gezien het èn gerenoveerd is èn in De Pinte ligt en een volledig vrijstaande woning is, lijkt me dat zo geen zotte prijs?

Ik zou het er niet aan geven, noch een villa noemen, maar zo zot vind ik dat toch niet.

Het kan aan mij liggen :)
Zelfs voor een buitengemeente van Gent vind ik > 5K€ per m² bewoonbare oppervlakte duur, ook omdat de prijs niet komt door een grote lap grond die erbij zit of zo.

Ik twijfel tussen deze woning:

en

Harde keuze, zou de 155.000 euro verschil het waard zijn?

Dat zal de prijs van die extra slaapkamer zijn :p

Ik twijfel tussen deze woning:

en

Harde keuze, zou de 155.000 euro verschil het waard zijn?

Het is BG, gewoon de duurdere prijs betalen :p.

Wat is bieden onder covast?

Terug
Bovenaan