Opmerkelijke huizen te koop

Dit pand is al eens voorbij gekomen in het VTM programma Miljoenenhuizen, daar bleek de makelaar ook al te alluderen van een langere verkoop. De Instagram influencer die langs kwam vond het maar niets. De zuilen en al dat marmer ("ik zou er meteen parket over leggen"), om nog niet te spreken van de fermettestijl, het is al een uphill battle. Het bleek ook nog dat overal trapjes en hoekjes waren. Dat lijkt charmant maar praktisch is het niet, zal ook kopers doen afhaken.

Te bekijken vanaf minuut 42:
https://www.vtmgo.be/vtmgo/afspelen/38d7c030-c851-4747-8da3-7e4ff6374f9c
Aha ziet er daar inderdaad al iets minder uit dan op foto ! En amper 100k af intussen, zal zo nog wel even te koop staan…

Die tuin :love2:

Overigens een verrassend (relatief) laag kadastraal inkomen (5.170)
Staat ook al lang te koop.
Is eens gepasseerd bij telefacts dacht ik.
Prijs op aanvraag : was iets van 10-15miljoen.
Ze mikken op extreem rijke buitenlanders. Of een local die de euromillions wint🤞.
Ik weet heel goed waar dit gigantisch stuk grond ligt en je zit daar langs de buitenkant dus niets van.
Is supergoed afgeschermd.

Dat staat nu toch ook al heel lang te koop
Hier staan er zo ook een paar te koop:
https://www.immoweb.be/nl/zoeken/penthouse/te-koop/heist-op-den-berg/2220
Dat is gewoon compleet verkeerd ingeschat van de projectontwikkelaar. Er is totaal geen vraag naar zoiets in een gemeente als Heist-op-den-Berg. En al helemaal niet als je de penthouse bovenop serviceflats zet.

Sommige verkopers/immo-mannen moeten toch echt nog een reality check krijgen hoor...

Welke zot gaat hier nu 739k voor betalen, dan mag het nog op een goeie locatie in Kontich gelegen zijn..
Die prijs zal voornamelijk ook wel van de eigenaars komen in dit geval.

Ik vind het wel niet op Google maps, en de pin op hun kaartje staat ergens in het midden van een bos, dus dat klopt al niet.
Neen, maar ik vermoed dat het daar ergens in die straten bij Arenberg zal liggen. Dat is een mooie wijk en ook wel bekend voor de schone villa's. Ik denk niet dat ze het helemaal in een andere wijk gaan situeren, al willen ze het adres niet geven. Ik zou er in elk geval graag wonen :D

Welke zot gaat hier nu 739k voor betalen, dan mag het nog op een goeie locatie in Kontich gelegen zijn..
Zo goed is die locatie ook weer niet en het zijn allemaal rijhuizen in de buurt, dus voor de prijs van een villa zit de omgeving er niet bij. En dan nog amper 153 m². Je krijgt er ook nog een EPC met amper "E" als cadeau, kan je het geld nog meer in rook laten opgaan.

Voor die prijs (maar wel aan een drukke spoorlijn) is er nog deze vrijstaande woning:

Laatst bewerkt:
Hier staan er zo ook een paar te koop:
https://www.immoweb.be/nl/zoeken/penthouse/te-koop/heist-op-den-berg/2220
Dat is gewoon compleet verkeerd ingeschat van de projectontwikkelaar. Er is totaal geen vraag naar zoiets in een gemeente als Heist-op-den-Berg. En al helemaal niet als je de penthouse bovenop serviceflats zet.
Dat is toch totaal niet te vergelijken met dat in Hasselt wat ik poste. Dat in Hasselt is een penthouse op één van meerdere heel luxueuze blokken met allemaal dure appartementen.
Voor de prijs van dat in Hasselt heb je trouwens ook 3 penthouses daar in Heist-op-den-Berg.

En wat serviceflat betreft, hier in Hasselt heb je in het centrum zo een blok met serviceflats, daar zijn er bij waarvoor ze tegen de 2 miljoen vroegen, dat is toch ook totaal geschift.

Sommige verkopers/immo-mannen moeten toch echt nog een reality check krijgen hoor...

Heeft wel een ruime tuin op een perceel van 260m!

Op zich een mooi pand:

Maar dit detail is toch uitzonderlijk, een kluis opzichtig in de leefruimte, lijkt eerder als decoratief element:
3746003210000030341.JPG
Ik kan de enige zijn die hieraan denkt, maar euh:

scrooge-mc-duck-money.gif

Terug
Bovenaan