Opmerkelijke huizen te koop

Heel mooie woning, maar die vraagprijs is er wel los over... Ik schat dat die villa +- 1 miljoen heeft gekost om te zetten + dan nog de waarde van de grond 500K?

Wat ik ook haat aan immosites, is dat men bepaalde parameters gewoon niet vermeldt, als ze niet ideaal zijn...

In dit geval, is de oriëntatie bvb. NO, wat voor een pand in die prijsklasse niet ideaal is natuurlijk. Maar wees daar dan toch transparant over. Moest het ZW geweest zijn, had het sowieso in de beschrijving gestaan.
Wel erg veilige keuzes: bruin, grijs en wit. 2 miljoen is mogelijk, maar dan zijn die marmeren platen toch hopelijk 1 geheel en zijn die tegels perfect gelegd. De woon/leefruimte lijkt me wat klein?! Ze spreken ook over plaats voor 4 wagens maar die zie ik nergens? Ook geen afzonderlijke bureau ruimte en zo een open ruimte boven aan de trap dat niet nuttig kan ingevuld worden.

Je betaalt voor het zwembad met pool house en de tuinoppervlakte op die locatie.

Ook de plaatsing van de woning in het algemeen is wat vreemd, maar dat komt denk ik door de vreemde vorm van het perceel. Smal vooraan met dan een lap grond achteraan waar je dan niet op mag bouwen.

Laatst bewerkt:
Ben ik het alleen of is het voor 2 miljoen wel jammer dat er geen eigen bureauruimte is?

1689839778733.png

Dat werkt imo voor meetings toch nog altijd beter.

Ben ik het alleen of is het voor 2 miljoen wel jammer dat er geen eigen bureauruimte is?

Bekijk bijlage 21390

Dat werkt imo voor meetings toch nog altijd beter.
Bwa, je hebt 4 slaapkamers. Daar kun je eventueel eentje een bureau van maken.

Bureau beneden is leuk als je op de pc wilt zitten maar toch nog bij u gezin wilt zijn.
Mijn ouders deden dat ook. Niet iedereen doet thuiswerk of moet steeds met volle concentratie achter een scherm zitten. :🙂

Ik vind 2 miljoen echt wel een serieuze vraagprijs voor dit pand. Daar moet toch wel wat af.

Laatst bewerkt:
https://www.zimmo.be/nl/merelbeke-9...GVnb3J5Ijp7ImluIjpbIkhPVVNFIl19fX0=&boosted=1

"Deze vrijstaande villa, gebouwd in 1979, is gelegen in een rustige straat...": dat huis staat langs een steenweg waar het tijdens de ochtend en avond continu aanschuiven is voor de lichten aan het kruispunt verderop. En aan de overkant van de straat is een voetbalveld waar het ganse weekend gesjot wordt. Aan de ene kant is een goed draaiend restaurant, aan de andere kant zit een bouw- of sloopbedrijf met een grote hangaar en een opslagruimte palend aan de tuin...

https://www.zimmo.be/nl/merelbeke-9820/te-koop/huis/KE8CF/?search=eyJmaWx0ZXIiOnsic3RhdHVzIjp7ImluIjpbIkZPUl9TQUxFIiwiVEFLRV9PVkVSIl19LCJwbGFjZUlkIjp7ImluIjpbNTYxXX0sImNhdGVnb3J5Ijp7ImluIjpbIkhPVVNFIl19fX0=&boosted=1

"Deze vrijstaande villa, gebouwd in 1979, is gelegen in een rustige straat...": dat huis staat langs een steenweg waar het tijdens de ochtend en avond continu aanschuiven is voor de lichten aan het kruispunt verderop. En aan de overkant van de straat is een voetbalveld waar het ganse weekend gesjot wordt. Aan de ene kant is een goed draaiend restaurant, aan de andere kant zit een bouw- of sloopbedrijf met een grote hangaar en een opslagruimte palend aan de tuin...
Maar die straat ligt daar al 70 jaar rustig te liggen. Die beton heeft nog geen kik gegeven.

https://www.zimmo.be/nl/merelbeke-9820/te-koop/huis/KE8CF/?search=eyJmaWx0ZXIiOnsic3RhdHVzIjp7ImluIjpbIkZPUl9TQUxFIiwiVEFLRV9PVkVSIl19LCJwbGFjZUlkIjp7ImluIjpbNTYxXX0sImNhdGVnb3J5Ijp7ImluIjpbIkhPVVNFIl19fX0=&boosted=1

Amai idd, rustige straat is wel het laatste wat ge daar kunt van zeggen.

En volgens mij hoort ge tot daar ook de padel.

Nuja, ge kunt wel lekker gaan eten bij de buren...

Aan het zien naar een plaats in Le Zoute.

Man man, maar de prijzen zijn toch soms wat te.

Te koop achter mijne hoek, buitenkant is niet mijn ding, binnenkant des te meer.

Te koop achter mijne hoek, buitenkant is niet mijn ding, binnenkant des te meer.
Ik wilde zeggen dat dit huis mij te bekend voorkomt, maar dan zie ik Brasschaat dus uiteraard. (afkomstig Schilde hier)

Aan het zien naar een plaats in Le Zoute.

Man man, maar de prijzen zijn toch soms wat te.
Netjes, maar zó braafjes, en die prijs... Voor dat geld wil ik al echt heel exclusieve shit. Dan kan die locatie mij ferm gestolen worden.

Terug
Bovenaan