Wel erg veilige keuzes: bruin, grijs en wit. 2 miljoen is mogelijk, maar dan zijn die marmeren platen toch hopelijk 1 geheel en zijn die tegels perfect gelegd. De woon/leefruimte lijkt me wat klein?! Ze spreken ook over plaats voor 4 wagens maar die zie ik nergens? Ook geen afzonderlijke bureau ruimte en zo een open ruimte boven aan de trap dat niet nuttig kan ingevuld worden.![]()
Huis te koop in Luipegem , Bornem
High-end villa in Bornem. Bekijk de foto’s van Luipegem . Contacteer Dewaele voor meer info.www.dewaele.com
Heel mooie woning, maar die vraagprijs is er wel los over... Ik schat dat die villa +- 1 miljoen heeft gekost om te zetten + dan nog de waarde van de grond 500K?
Wat ik ook haat aan immosites, is dat men bepaalde parameters gewoon niet vermeldt, als ze niet ideaal zijn...
In dit geval, is de oriëntatie bvb. NO, wat voor een pand in die prijsklasse niet ideaal is natuurlijk. Maar wees daar dan toch transparant over. Moest het ZW geweest zijn, had het sowieso in de beschrijving gestaan.
Je betaalt voor het zwembad met pool house en de tuinoppervlakte op die locatie.
Ook de plaatsing van de woning in het algemeen is wat vreemd, maar dat komt denk ik door de vreemde vorm van het perceel. Smal vooraan met dan een lap grond achteraan waar je dan niet op mag bouwen.
Laatst bewerkt: