Wat als je per ongeluk dubbel zoveel gevelstenen hebt besteld dan nodig is? En je hebt eveneens geen budget meer voor bepleistering, een keuken, maatkasten, en meubels? Geen probleem, je kan 2 vliegen in 1 klap slaan:
>Gebruikt The Sims om renders te maken van een huis.
>Is goedkoper dan één of ander duur CAD-programma
>Krijgt opdracht, maar het mag niet teveel kosten
>Maakt een mooi huis
>Misklikt zich bij het slepen waardoor een muur niet 100% dicht is.
>Gebruikt de muurverf-functie om de buitenmuren van een schoon baksteenmotiefke te voorzien.
>Door die opening beschouwt het spel alle muren als buitenmuren.
>Hierzie, een uniek ontwerp. En het kost niet veel, want ge hebt alleen maar bakstenen nodig en die kunt ge nu echt wel int groot aankopen.
>Das dan €20.000 voor dit exclusieve ontwerp, dankuwelmerci. Garantie dat ge ermee in de boekskes en op één of ander internetforum.

11398489_7.jpg


11398489_A.jpg


Die trap is toch le-vens-ge-vaar-lijk zo zonder leuning? Dat is toch vragen om accidenten?

11398489_0.jpg


11398489_9.jpg


Wtf heeft die architect gesnoven? Dit kan toch niet anders dan gemaakt zijn in The Sims? :laugh:
 
Een metsershuis uiteraard. Vermoedelijk waren de stenen wel echt op, want anders had die nog een mooie draaitrap kunnen metsen.
 
Wellicht geen architect maar een handige harry die dacht: pleisteren, schilderen, behangen ... kan ik niet - maar metsen ...
Of een verbouwd huis voor een nooit uitgezonden pilootaflevering voor Blind Gekocht waarin ze wouden testen hoe ver ze konden gaan met product-placement -voor een baksteenfabrikant in dit geval.

Het doet me denken aan dat liedje "De Steen" van Bram Vermeulen
Ik heb een steen verlegd in een rivier op aarde. fermet' in Vlaand'ren
Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten.
Ik leverde bewijs van mijn bestaan.
Omdat door het verleggen van die ene steen
de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan. het huis nooit meer van de woningmarkt zal gaan
 
Laatst bewerkt:
We kunnen er nu wel om lachen, maar het is duidelijk dat onze rechtse man zijn huisje niet gaat vliegen.

Bekijk bijlage 29569

En zelf dat was niet dubbel uitgevoerd...
Wat ik me afvraag, zou die nu echt gevelsteen, spouw, snelbouwsteen en dan gevelsteen gedaan hebben? Of gewoon 2 gevelstenen genomen.
Mijn ouders hebben trouwens 2 gevelstenen zonder spouw...
Boven laminaat op de grond, hout tegen de muur en plafond en om het af te maken hebben ze in 1 kamer een sauna geplaatst. Beneden is alles dan weer strak verbouwd met een mooie (en dure) vloertegel, maatkasten, nieuwe keuken/badkamer etc.
Maar die bovenverdieping... het zou hier niet mistaan.
 
De broers van de metser waren metaalbewerker (de keuken - foto 8) en beenhouwer/tegelzetter (badkamer - foto 11) in onderstaande woning


Badkamer kan imo zo uit een horrorfilm komen

Inderdaad vreselijke badkamer en keuken, terwijl de rest van het huis wel redelijk in 1 lijn zit. Behalve misschien de creepy bejaardentehuis vibe op foto 9.

En goedkoop zal het niet zijn!
 
En zelf dat was niet dubbel uitgevoerd...
Wat ik me afvraag, zou die nu echt gevelsteen, spouw, snelbouwsteen en dan gevelsteen gedaan hebben? Of gewoon 2 gevelstenen genomen.
Mijn ouders hebben trouwens 2 gevelstenen zonder spouw...
Boven laminaat op de grond, hout tegen de muur en plafond en om het af te maken hebben ze in 1 kamer een sauna geplaatst. Beneden is alles dan weer strak verbouwd met een mooie (en dure) vloertegel, maatkasten, nieuwe keuken/badkamer etc.
Maar die bovenverdieping... het zou hier niet mistaan.
Je bent de op maat gemaakte kast boven duidelijk vergeten. Of het moet de sauna zijn:

1716380467794.png
 
En zelf dat was niet dubbel uitgevoerd...
Wat ik me afvraag, zou die nu echt gevelsteen, spouw, snelbouwsteen en dan gevelsteen gedaan hebben? Of gewoon 2 gevelstenen genomen.
Mijn ouders hebben trouwens 2 gevelstenen zonder spouw...
Boven laminaat op de grond, hout tegen de muur en plafond en om het af te maken hebben ze in 1 kamer een sauna geplaatst. Beneden is alles dan weer strak verbouwd met een mooie (en dure) vloertegel, maatkasten, nieuwe keuken/badkamer etc.
Maar die bovenverdieping... het zou hier niet mistaan.
Waarschijnlijk gewoon twee gevelstenen tegen elkaar gezien het EPC F is?

En wtf, hoe meer ge hier naar kijkt hoe gekker het wordt. Zelfs gemetste kasten en een ingemetste lattenbodem. :laugh: Dat moet in de winter ijskoud en megavochtig zijn.

11398489_B.jpg


Vergeet wat ik zei over The Sims, dit lijken eerder door een op hol geslagen AI gegenereerde afbeeldingen te zijn.
 
En wtf, hoe meer ge hier naar kijkt hoe gekker het wordt.
Dit dus. Ik zie nu pas dat het werkblad in de keuken gewoon bestaat uit tegels die verdacht veel op de vloertegel lijken. Hetzelfde met de wastafel in de badkamer.

Anderzijds is dit wel een goed onderhouden woning, met duurzame meubels die al 30 jaar meegaan en het geheel er niet uitziet alsof het meteen gestript moet worden.

Over die eettafel is ook goed nagedacht. Die heeft geen poten waardoor het simpel is om de vloer te reinigen.

Het obligatoire gemetste TV meubel waar enkel een 32"-model in past zijn ze wel vergeten. Dat is toch een gemiste kans!

Ik heb alvast backups van de foto's genomen zodat dit episch BG-erfgoed niet verloren gaat.
 

Het is een mooi huis, maar 1,75 miljoen € voor 250m²?
Wtf zeg, 1,75 miljoen? Die zijn goed gek. Het is niet omdat er voor 100k lelijke "kijk eens, ik ben een drugsdealer en laat het graag breed hangen" marmeren tegels overal liggen dat ge plots de jackpot moogt vragen voor uw huis.
 
Wtf zeg, 1,75 miljoen? Die zijn goed gek. Het is niet omdat er voor 100k lelijke "kijk eens, ik ben een drugsdealer en laat het graag breed hangen" marmeren tegels overal liggen dat ge plots de jackpot moogt vragen voor uw huis.
Ik snap het niet, op de KBO staat er een stielman/aannemer op dat adres, maar als je doorklikt op de vestigingseenheid staan er zoveel uiteenlopende activiteiten dat het alle allures van een patrimoniumvennootschap heeft. Maar dat kan niet, want het is een eenmanszaak.

Dit ruikt inderdaad naar een witwaszaakje.
 
Terug
Bovenaan