Solved Opmaakopties bij het posten zijn niet te selecteren (Toggle BB Code on/off)

This post has been solved

Ruigen Das

Well-known member
Vraagske,

Ik dacht dat het enkel voorkwam in offtopic, maar ik kan dus geen enkele optie aanduiden bij het posten, het is hier allemaal 'grijs', waarmee ik bedoel dat ik het niet kan selecteren

Dus ik kan niks nu, geen IMG tags (alhoewel ik ze meestal van buiten ken), geen lettertype, niks kan ik momenteel...

Zie foto hieronder...

YlYO1Nz.jpg


Dit is dus voor mij al meerdere dagen zo, ik spreek dus wel over de MOBIELE site...

Kan hier eens naar gekeken worden??

Echt ambetant dit :unsure:

En dit is wel degelijk in de typmodus, niet bij de preview...

:help:
 
Okay, dit zijn dus de 2 [.] (vierkante haakjes)

Mag dicht en verwijderd worden dit topic dus

It was only my noobness :unsure:
 
Had het ook al eens gemerkt.. maar was te lui om te posten. Vreemd dat het standaard afstaat op mobile.
 
ik had onlangs niet abuus geduwd op een knopke en ik kreeg per abuus wél een verwacht resultaat, dus bedankt voor alles @Booka Shade

Geen miljard tranen zijn genoeg om jou te kunnen bedanken voor wat je hebt betekend voor ons.

Als je nog een veranda nodig hebt, start gerust nog een kickstarter, wij zijn er voor je.


Grtz Het BeyondBackupRecoverySquadTeam

@GETHEZ & @Forumgebruiker
 
Als ik een foto wil posten, moet ik via Chrome gaan want Safari geeft die mogelijkheid niet. Als ik iemand quote dan gaat dat wel máár de quotes staan ‘gewoon’ dus zonder de opmaak in grijs kader etc.
Ik denk niet dat ik iets met instellingen of zo geklooid heb maar het nu toch al een maand of 2.

Dit is Safari. Alle opties zijn ‘uit’. Via Chrome of op laptop geen probleem.
08-CBD468-8588-43-D0-8475-1-EFEB35-A7090.jpg
 
Ik kan niks van opmaak doen bij dit nieuwe topic, enkel platte tekst.

Is dit normaal?

Edit: ook niet bij dit topic…
 
In deze reactie lukt het precies wel. Zie je de knoppen? Zijn ze uitgeschakeld?

Lukt het wel als je BBCode gebruikt (op de [] rechtsboven het editvenster klikken)? Hier is de BBCode voor mijn eerste zin:
Code:
In deze [B]reactie [/B][SIZE=6]lukt [/SIZE]het [I]precies [/I]wel.
 
Je zal in code modus zitten.
Haakjes aanklikken en de knoppen voor opmaak zullen terug werken.

C6225685-6146-427F-B5D5-7F3625D9D767.jpeg
 
Screenshot_20231111_092434_Samsung Internet.jpg


Ik merk op dat ik sinds vandaag geen links, spoilers, lettertype, en eigenlijk alles van de balk bovenaan in het venster van waaruit je een bericht opstelt, niet kan gebruiken.

Zie screenshot, het is greyed out... Ik kan dus niks aanklikken, en het icoon rechtsboven met die loep brengt ook geen soelaas... Ben nochtans ingelogd, en is op eerste zicht bij alle discussies.

Ligt dit aan mij, of hebben jullie dit ook voor?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan