Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We gaan ook boeken voor reis tijdens julimaand met (tegen dan) kind van 1 jaar en een van 3.5 jaar.Ja de populairste (nieuwere hotels) bestemmingen en periodes zijn vrij snel volgeboekt.
Ik zie dat St. Moritz nog plaats heeft op meerdere periodes, is wel een goede optie voor een eerste keer.
Ik ben van deze al in Flims en St Moritz geweest en qua drukte is Flims dan het beste, is een klein hotel t.o.v. St Moritz. Maar je gaat nergens echt rustig kunnen eten aangezien iedereen moet eten in de zelfde 2u.We
We gaan ook boeken voor reis tijdens julimaand met (tegen dan) kind van 1 jaar en een van 3.5 jaar.
We zijn fervente wandelaars
zinal leysin, flims en st moritz staan nog op onze kanshebbers. Wat raden jullie aan?
We zijn wel geen grote fan van massa drukte. Broer vertelde dat zinal zeer druk kan zijn (refter?)
Flims komt wel duurste uit, St Mortiz precies meer faciliteiten (fietsen huren, zwembad, fitness, sauna)Ik ben van deze al in Flims en St Moritz geweest en qua drukte is Flims dan het beste, is een klein hotel t.o.v. St Moritz. Maar je gaat nergens echt rustig kunnen eten aangezien iedereen moet eten in de zelfde 2u.
Flims heeft ook een (klein) zwembad en sauna in het hotel, fietsen huren kan je ook in het stadje. Het zwembad enkele 100m van het hotel in St Moritz is inderdaad wel de moeite om te bezoeken, wij zijn er vorige keer 2 keer gegaan. In Flims heb je het kleine zwembad in het hotel dat je per uur kan reserveren, is wel nog leuk met kleine kindjes.Flims komt wel duurste uit, St Mortiz precies meer faciliteiten (fietsen huren, zwembad, fitness, sauna)
uw algemene ervaring?

Onze dochter heeft zich al goed kunnen uitleven en is iedere nacht meteen in slaap.Wat is uw ervaring met zinal?Hoewel Flims bv een echt kleine eetruimte heeft, kan het in alle hotels echt een kabaal zijn want sommige mensen denken nu eenmaal omdat het intersoc is dat hun kinderen zich best als wilden mogen gedragen. Kinderen die tussen de tafels hollen, geroep, gehuil,... Hoe de tafels worden achtergelaten is soms ook echt respectloos. Er zit een soort chirosaus over het geheel, wat niet iedereen gaat bekoren. Als je geen/weinig gebruik maakt van de opvang, moet je imo zeker niet met deze organisatie reizen. Overigens zijn er goedkopere bestemmingen in de bergen met opvang (wel Duitstalig dan uiteraard). Voor de zomer reizen we enkel met mijn zoontje en opteren we voor een familiehotel met 15 kamers owv prijs, rust, onze intentie elke dag een uitstap te doen en beter eten (het is bij intersoc zeker oke, maar het overstijgt de Lunch Garden in geen geval).
Ik zou in jullie geval voor de oekkie-weken gaan. Maar voor de zomer zelf: Zinal en St Moritz zullen geen rush zijn, maar andere bestemmingen en data toch wel. Schrijf 1-2-3de keuze op en boek zodra het kan. Sommige trips zijn wel degelijk binnen het uur uitverkocht. Alternatief heb ik ook al es een pop-up gehad dat er nog plaats was, maar dat de ukkie-opvang volzet was. Wij gaan nu toch Bad Hofgastein in de herfst proberen, ik verwacht ook dat dit uitverkocht gaat zijn. Dan zijn de pluskinderen mee, en is het wel de best optie voor ons.
Badhofgastein is de duurste maar ook de beste imo:Wij zijn onze zomerreis aan het bekijken. Wij zijn sinds kort met 3 dus het is wel wat aanpassen. Ik heb de Intersoc prijzen eens opgevraagd.
- Badhofgastein: €3004 (16 - 25 juli)
- Valmeinier: €1816 (16 - 25 juli)
- Flims: €2806 (16 - 25 aug)
- Leysin: €2086 (13 - 22 juli)
- St. Moritz: €2403 mét vignet (16 - 25 aug)
- Zinal: €2223 mét vignet (13 - 22 juli)
Iemand ervaring met deze bestemmingen? Prijsverschil tussen sommige is wel gigantisch. Wat lijkt jullie de beste deal?
Deze ga ik ook eens bekijken, merci!Ge hebt ook de railbikes van molignée (of zoiets) en kunt dan fietsen tot de abdij van maredsous (nog stukje stappen, grote speeltuin aan. Kan je eten en drinken). We hebben dat twee zomers geleden een stukje gedaan (enkel eerste deel traject), vonden ze wel tof (heen was vals plat, terug ging sneller :'))
Ik weet niet wat je exact zoekt, maar Griekenland is altijd goed en daar zijn ze gek op kinderen.Op zoek voor strandvakantie met mijn vrouw en mijn dochter 4 jaar. Enig idee waar? Tegenwoordig zo duur pffff. We hadden graag een kamer apart gewenst voor de dochter omdat deze in haar slaap praat (zware conversaties XD) en mijn vrouw en ik slapen dan weer heel slecht ..
Tips? Ondertussen op zoek al naar Tenerife, Mallorca (niet zo geweldige zaken gehoord),...
Wil je vliegen of met de wagen?Op zoek voor strandvakantie met mijn vrouw en mijn dochter 4 jaar. Enig idee waar? Tegenwoordig zo duur pffff. We hadden graag een kamer apart gewenst voor de dochter omdat deze in haar slaap praat (zware conversaties XD) en mijn vrouw en ik slapen dan weer heel slecht ..
Tips? Ondertussen op zoek al naar Tenerife, Mallorca (niet zo geweldige zaken gehoord),...
3850 - max 4000€Ik weet niet wat je exact zoekt, maar Griekenland is altijd goed en daar zijn ze gek op kinderen.
Ik vind Santorini (Kamari) wel top bijvoorbeeld. Kan wel geen hotel aanbevelen met een aparte kamer, maar wel ideaal als gezinsvakantie.3850 - max 4000€
Strand, hotel en gewoon ontbijt. (we zoeken s'avonds dan wel iets om te ergens). Ook graag nergens druk.
Edit: vliegen
Hoe jij dat? Bedje voor jullie bed zetten en uw kleine zo laten slapen? Veel privé heb je dan niet heIk vind Santorini (Kamari) wel top bijvoorbeeld. Kan wel geen hotel aanbevelen met een aparte kamer, maar wel ideaal als gezinsvakantie.