Centerparcs is echt weggesmeten geld en een artificiële platgelopen boel. Ik was ooit eens mee met een ex en haar familie en vond dat toen al verouderd en echt zijn geld niet waard. Je wagen mag je daar op de hoop gaan smijten ipv naast het huisje en nog wat krassen laten vergaren. Afgeleefde matrassen, vochtige kotjes Als ik prijzen van mensen hoor die +900 betalen voor 3 nachten

met het gezin.
Als kind gingen wij in de herfstvakantie altijd naar de südeifel, die streek is betaalbaar (ouders leerkrachten), beetje minder platgelopen dan de toeristische Ardennen, maar minstens evenveel te bieden. Bitburg,Trier,Echternach, zelf de Moezel allemaal binnen bereik.
Nu ga ik al enkele jaren naar een airbnb in de Ardennen in een piepklein gehuchtje. Ik ken die mensen ondertussen al, dus betaal rechtstreeks aan haar. Dit kost me 100/nacht, privé parking, terras, 3 kamers, ruime living, uitgeruste keuken met vaatwas, bedden opgemaakt (deftige bedden) en streekbiertjes die klaar staan.
De herfstvakantie is een moeilijke periode op vlak van weer. Je kan geluk hebben en zonnige 15 graden hebben, je kan pech hebben en regen hebben, je kan dubbele pech hebben en ook nog eens koude hebben.