Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger was een camping municipal meer als voldoende. Nu ben ik toch blij met een luxe camping...Nog nooit van die Yelloh gehoord. Is dat een soort campingketen die de moeite is? Normaal gezien vermijd ik campings als de pest![]()
Ja dat is een keten. Je hebt er wel een aantal in Frankrijk. Ik vermoed wel dat het eerder soort systeem is waarbij bestaande campings opgenomen worden in het yelloh netwerk. Veel van die campings bestaan al langer. Je hebt wel nog wat netwerken/ketens van campings. Zoals: capfun, sandaya, flower campings, sunelia, hutopia.Nog nooit van die Yelloh gehoord. Is dat een soort campingketen die de moeite is? Normaal gezien vermijd ik campings als de pest![]()
Bij vroeg genoeg boeken (in november, december van het jaar voordien) wel degelijk te vinden.Ik ga altijd 3 weken op zomerreis, dan nog bijna heel de paasvakantie. Campings zijn relatief betaalbaar. Ik vermoed dat een vakantiehuis met zwembad int zuiden in juli/augustus onvindbaar is voor 1200 euro/ week?
Beetje karakter tonen heHahaha, zijn we daar weer met andere mensen te beschimpen en te kleineren?

Dat is toch niet beschimpen? Gewoon een waargebeurd verhaal hoor. Komt op zelfde neer dan geneeskunde willen studeren, maar geen moeite willen doen voor het toelatingsexamen.Hahaha, zijn we daar weer met andere mensen te beschimpen en te kleineren?
Dat is toch niet beschimpen? Gewoon een waargebeurd verhaal hoor. Komt op zelfde neer dan geneeskunde willen studeren, maar geen moeite willen doen voor het toelatingsexamen.
Ik wou ook liever dat de Provence op 3u rijden lag, maar dat is nu eenmaal niet zo. We werden als kind wel met 3 in een auto zonder airco gepropt om 1300 km te rijden. Geen gsm, geen tablet, amper electronica, enkel wat stripverhalen en discman met 10 sec antishock. We maakten ook ruzie, we zaagden wel eens, maar uiteindelijk waren we blij als we er waren en hebben we tenminste wat gezien en de dag nadien was die rit al vergeten...
Dit idd en nog 4 keer verkeerd rijden want ouders hadden geen GPS,
Verwende mensen zijn we en we beseffen het zelf niet.
Met kleine kinderen is het verschil tussen 500 of 1000km rijden wel groot, dat is de overweging tussen rechtstreeks of een tussenpauze moeten inlassen.Ik vind het zuiden wel een must, voor de zomerreis. Ik kan me niet voorstellen dat ik 600 km zou rijden en in slecht weer zit, om dan te zien dat het 300 km verder wel mooi weer is. Ok als het mooi weer is, hoeft het niet ver, volledig akkoord. Ik ga ook naar de Ardennen of Champagne, maar je hebt nooit die zekerheid.
Ik ken zo van die mensen die niet veel karakter hebben om ver te rijden, of zeggen dat het niet lukt met de kinderen( zonder ooit geprobeerd te hebben), bijgevolg dus een duur park boeken in NL voor 1400/week en dan uit miserie heel de week mogen binnen eten en in het binnenzwembad zitten. Achteraf klagen en zagen dat ze geen mooi weer hebben gehad en geen zomergevoel. Dat gevoel wil ik mij besparen...dus liever korte pijn en iets verder rijden...en elke dag van ontbijt tot slapengaan buiten in short en t-shirt...
Afhankelijk van wanneer je rijd he. Mensen vergeten nogal rap dat er vroeger minder verkeer was en het wel wat makkelijker was om die 1200km in 1 keer af te leggen. Je moest helemaal niet zo geconcentreerd zijn in het verkeer zoals nu.Met kleine kinderen is het verschil tussen 500 of 1000km rijden wel groot, dat is de overweging tussen rechtstreeks of een tussenpauze moeten inlassen.
Ja ik weet het karakter tonen en vroeger was het allemaal anders maar dat gaat vandaag niet meer op. Wij reden met de ouders ook gewoon vroeger met een Jetta, 3 kinderen op de achtetbank tot in Spanje, enkel tanken en een plaspauze, maar we wisten ook dat als we het te bond maakten dat we dan een veeg tegen onze oren konden krijgen. Vandaag worden die klein mannen zo in de watten gelegd dat je gewoon niet meer kan vergelijken met ‘vroeger’.
Minder verkeer sowieso, maar ook andere wagens die minder rijcomfort gaven voor de bestuurder en passagiers. Aan de Gotthard tunnel was het in 1999 ook al druk hoor in het hoogseizoen, niet zoals nu, maar die drukte was er al. Minder geconcentreerd zou ik toch niet durven zeggen, mijn eerste golf had geen ABS, je bent rap wakker als je plots moet remmen...Afhankelijk van wanneer je rijd he. Mensen vergeten nogal rap dat er vroeger minder verkeer was en het wel wat makkelijker was om die 1200km in 1 keer af te leggen. Je moest helemaal niet zo geconcentreerd zijn in het verkeer zoals nu.
Veel plezier in de cycladesWij vannacht rond 3u opgestaan voor rond 3u30/04u00 te vertrekken naar Zaventem. Onze vlucht naar Santorini was om 7u20. De dochter al slapend in de maxi cosi gelegd en ze heeft geslapen tot aan de luchthaven. Dan in de vlieger en een flesje gegeven bij het opstijgen en dalen. Geen kick gegeven. Het eerste uur "gespeeld" met het meisje achter ons en de 2u erna geslapen tot we gingen dalen. Zo flink is ze weer geweest. Was toch een beetje bang voor het vroege uur en eerste keer vliegen met haar.

Geconcentreerd zou ik het nu niet noemen, tenzij je wil zeggen dat je je stuur moet vasthouden en proberen wakker te blijven. Want al de rest doen die moderne wagens met allerlei rijhulpsystemen zelf.Afhankelijk van wanneer je rijd he. Mensen vergeten nogal rap dat er vroeger minder verkeer was en het wel wat makkelijker was om die 1200km in 1 keer af te leggen. Je moest helemaal niet zo geconcentreerd zijn in het verkeer zoals nu.
Merci! Gij ook! Of hoort dat niet bij de cyclades?Veel plezier in de cyclades![]()

Vorig jaar een héél degelijk Landalpark geboekt in de Hoge Veluwe (NL) voor €400 voor een week, dus dat viel dan wel heel goed mee. Het weer eigenlijk ook, al was het 's avonds wat frisser. De warmte in Fréjus dit jaar was wel van een totaal ander kaliber. Zonder zwembad had ik het daar wellicht niet uitgehouden, maar gelukkig was er ook een degelijke airco unit in de stacaravan.Ik vind het zuiden wel een must, voor de zomerreis. Ik kan me niet voorstellen dat ik 600 km zou rijden en in slecht weer zit, om dan te zien dat het 300 km verder wel mooi weer is. Ok als het mooi weer is, hoeft het niet ver, volledig akkoord. Ik ga ook naar de Ardennen of Champagne, maar je hebt nooit die zekerheid.
Ik ken zo van die mensen die niet veel karakter hebben om ver te rijden, of zeggen dat het niet lukt met de kinderen( zonder ooit geprobeerd te hebben), bijgevolg dus een duur park boeken in NL voor 1400/week en dan uit miserie heel de week mogen binnen eten en in het binnenzwembad zitten. Achteraf klagen en zagen dat ze geen mooi weer hebben gehad en geen zomergevoel. Dat gevoel wil ik mij besparen...dus liever korte pijn en iets verder rijden...en elke dag van ontbijt tot slapengaan buiten in short en t-shirt...