Vrijdag vertrekken we naar L'Isle sur la Sorgue naar zo'n vakantiepark domein (https://www.belambra.be/destinations/provence/club-l-isle-sur-la-sorgue-le-domaine-de-mousquety-ete) met onze driejarige. M'n vrouw is 7 maand zwanger van onze 2e dus we hebben wel de upgrade met airco genomen. Voor de eerste keer ook zover rijden met onze elektrische auto dus ben benieuwd. We vertrekken vrijdagavond zodat we op het gemak heel de nacht kunnen rijden zonder file op de baan en aan de oplaadpunten om dan 's morgens toe te komen.
Ik ben gelukkig gewoon van 's avonds laat en 's nachts te werken dus 's nachts rijden is geen probleem.
Ik ben gelukkig gewoon van 's avonds laat en 's nachts te werken dus 's nachts rijden is geen probleem.

Maar dan heb je de duitsers...
Die heeft de tijd van haar leven gehad en is megaflink geweest, dus ook twee blije ouders. Geen al té druk programma aangehouden, zodat we niet met een oververmoeide kleuter zaten. Ik vond het ook te plakkerig warm om in de namiddag nog stadjes te gaan bezoeken, dus deden we maar een plonske in het zwembad. Voor meer sightseeing lijkt het voor- of najaar me gepaster omdat het klimaat dan aangenamer is.