Op maat gemaakte oordoppen (slapen)

Dag iedereen,

Ik denk er over na om op maat gemaakte oordoppen te laten maken. Ik slaap al 10 jaar met oordoppen (van die wassen van Quies), maar ik merk dat ik toch nog steeds geluid van de straat hoor. Ik ben erg gevoelig voor geluid, zeker om te slapen, en merk dat ik 's ochtends toch nog wakker word van het geluid. Vandaar dat ik overweeg oordoppen op maat te laten maken. Ik vroeg mij echter af of iemand hier al ervaring heeft en dit de moeite waard is? Met welke winkel hebben jullie ervaring (Amplifon, Laperre...)?

Ik slaap tegenwoordig met die loop earplugs. Niet op maat maar komt met 10 verschillende maten.

Ben ook een zeer lichte slaper en ben best tevreden.

Dag iedereen,

Ik denk er over na om op maat gemaakte oordoppen te laten maken. Ik slaap al 10 jaar met oordoppen (van die wassen van Quies), maar ik merk dat ik toch nog steeds geluid van de straat hoor. Ik ben erg gevoelig voor geluid, zeker om te slapen, en merk dat ik 's ochtends toch nog wakker word van het geluid. Vandaar dat ik overweeg oordoppen op maat te laten maken. Ik vroeg mij echter af of iemand hier al ervaring heeft en dit de moeite waard is? Met welke winkel hebben jullie ervaring (Amplifon, Laperre...)?

Ik heb er eens laten maken voor op festival camping toch wat te slapen. Voor thuis gebruik vind ik ze goed en helpen als ik absoluut slaap nodig heb!

Tijd geleden via bond moyson laten maken wegens gunstige prijs. Iets over de 100euro als'k me goed herinner.

Top merk voor oordoppen

ps. heb enkel hun muziekantenoordoppen met full 27Db filter, gaan al +10jaar mee!

Ik heb er ook op maat laten maken voor 's nachts (Laperre). Maar kon moeilijk aan het silicone wennen en verkies toch de mousse varianten die wat meer meegeven. Ben uiteindelijk nog het meest tevreden over die Earsoft FX van 3M (39dB). Goed en goedkoop. Ik knip er gewoon een klein stuk af zodat ze niet te veel buiten de gehoorgang komen, zodat zijslapen nog comfortabel is.

Terug
Bovenaan