Silence
Well-known member
Een vraag ivm onze geboekte rondreis.
07/01 hebben wij een rondreis (Peru) geboekt via een reisbureau bij een reisorganisatie en een voorschot gegeven.
Deze reis stond weliswaar nog in "aanvraag" wegens geen gegarandeerd vertrek op die datum.
19/01 heb ik het reisbureau gecontacteerd omdat we nog steeds niets hadden gehoord EN dat de reis intussen wel "gegarandeerd vertrek" stond.
Reisbureau laat me weten al 2x contact te hebben opgenomen met de organisatie, maar wegens drukte deze nog niet was bevestigd.
Vandaag 01/02 krijgt mijn vriendin telefoon van het reisbureau. De organisatie heeft laten weten dat ze de vliegtuigtickets bij KLM niet meer konden aankopen aan de prijs op de bestel/aanvraag bon.
We zouden nu +450€ extra moeten bijbetalen.
Uiteraard ga ik morgen terugbellen dat het niet onze fout is dat zij bijna een maand treuzelen op het in orde te maken.
Maar wat is de kans dat ik die kost zelf moet betalen? Heb ik een poot om op te staan, bijna een maand na reservering.
07/01 hebben wij een rondreis (Peru) geboekt via een reisbureau bij een reisorganisatie en een voorschot gegeven.
Deze reis stond weliswaar nog in "aanvraag" wegens geen gegarandeerd vertrek op die datum.
19/01 heb ik het reisbureau gecontacteerd omdat we nog steeds niets hadden gehoord EN dat de reis intussen wel "gegarandeerd vertrek" stond.
Reisbureau laat me weten al 2x contact te hebben opgenomen met de organisatie, maar wegens drukte deze nog niet was bevestigd.
Vandaag 01/02 krijgt mijn vriendin telefoon van het reisbureau. De organisatie heeft laten weten dat ze de vliegtuigtickets bij KLM niet meer konden aankopen aan de prijs op de bestel/aanvraag bon.
We zouden nu +450€ extra moeten bijbetalen.
Uiteraard ga ik morgen terugbellen dat het niet onze fout is dat zij bijna een maand treuzelen op het in orde te maken.
Maar wat is de kans dat ik die kost zelf moet betalen? Heb ik een poot om op te staan, bijna een maand na reservering.