Dankjewel allemaaaaaaal!!!
Sinds 22u gisterenavond officieel 30 jaar![]()
![]()
30 jaar is de leeftijd waarop het lange haar wordt ingeruild voor een kort pittig kapsel !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel allemaaaaaaal!!!
Sinds 22u gisterenavond officieel 30 jaar![]()
![]()
Zoiets?30 jaar is de leeftijd waarop het lange haar wordt ingeruild voor een kort pittig kapsel !
Sowieso alle drie tegelijkertijdalle drie eigenlijk
![]()

Nooit van men leven ga ik kort30 jaar is de leeftijd waarop het lange haar wordt ingeruild voor een kort pittig kapsel !

Wasda?Nooit van men leven ga ik kort
Ik word de bomma met lange haren ipv de permenant.

Ik denk dat ze dat gezien heeft in ne filmWasda?![]()
Zo zei men oma dat altijd. Geen idee of dat effectief zo noemtWasda?![]()

Permanent is idd juiste woord. Wordt zowel uitgesproken op z'n Frans als op z'n Nederlands. Komt effectief voort doordat het dan permanent in die vorm blijft.Zo zei men oma dat altijd. Geen idee of dat effectief zo noemt![]()
Zeker doenbaar
Doenbaar? Zo gaat ge ons Nathalie'ke ook niet aan de haak kunnen slaan, hoor.Zeker doenbaar
Valt dat tegen, ik dacht "ja de @Slyke heeft smaak, in him I trust"...mij weer fapklaar gemaakt vo niksPermanent is idd juiste woord. Wordt zowel uitgesproken op z'n Frans als op z'n Nederlands. Komt effectief voort doordat het dan permanent in die vorm blijft.
Doet mij denken aan deze hete tijger:
![]()

Permanent wel ja. Maar dat stond er nietPermanent is idd juiste woord. Wordt zowel uitgesproken op z'n Frans als op z'n Nederlands. Komt effectief voort doordat het dan permanent in die vorm blijft.
Doet mij denken aan deze hete tijger:
![]()

Awel ze mag mij in het lang en in het breed doen...Doenbaar? Zo gaat ge ons Nathalie'ke ook niet aan de haak kunnen slaan, hoor.
Zij heeft het omgekeerde gedaan: vroeger kort en nu lang.
De rechtse met haar zwart haar zal ik sharen met jou. De andere 2 are mine!!Ik vrees dat @Beffer niet zal willen sharen.
#storyofmylife #misschienisjulietatonnogvrij #juliewilookniet
Da is al beter...ideale tussendoortje op ne doordeweekse druiligere dinsdagnamiddag