One time onenightstand

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Moet toch leuk zijn, : Sihame fluister nog eens stoute dingen in men oor..
Ok, let's go urban?

unnamed.jpg
Onbegrijpelijk dat Jambon daar geen lessen van wilt krijgen. Jam jam bon ze.

Pamela Anderson, 56 jaar ondertussen en zonet haar foto bekeken zonder make-up. Was effe verschieten maar ik zou haar gerust nog met veel plezier willen doen

Pamela Anderson, 56 jaar ondertussen en zonet haar foto bekeken zonder make-up. Was effe verschieten maar ik zou haar gerust nog met veel plezier willen doen
Ik was altijd meer fan van Alexandra Paul aka Stephanie in Baywatch. Nu 60 jaar oud. Beste is dat die nog een identiek tweelingzus heeft ook.

Eens op Google gekeken maar ze heeft geen dochter.
De moeder of de dochter. Als de mama rond de 50/60 draait is de dochter toch vaker interessanter :p

Eens op Google gekeken maar ze heeft geen dochter.
De moeder of de dochter. Als de mama rond de 50/60 draait is de dochter toch vaker interessanter :p
Juist...maar soms, alé heel soms zou ik liever eens voor de 50/60 gaan. Sommige rijpere dames, godverdomme da heeft toch iets. Ma da is echt mijn maximum qua leeftijd

En @coldplayke zomaar negeren? 😳
En @xAnyana een happy birthday toewensen als het over 50/60-ers gaat, ik snap de link niet?

Happy birthday, meisjes!
Wow idd, kapitale fout, ik zag dit compleet over het hoofd.

Bij deze sjoekes, alletwee een natte droom van mij... De trio zullen we fleus wel doen, geen paniek, genoeg das to go around

Uw 50/60 ben ik ni mee moet ik zeggen...

Terug
Bovenaan