Onbegrijpelijk dat Jambon daar geen lessen van wilt krijgen. Jam jam bon ze.Moet toch leuk zijn, : Sihame fluister nog eens stoute dingen in men oor..
Ok, let's go urban?
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onbegrijpelijk dat Jambon daar geen lessen van wilt krijgen. Jam jam bon ze.Moet toch leuk zijn, : Sihame fluister nog eens stoute dingen in men oor..
Ok, let's go urban?
![]()
Ik was altijd meer fan van Alexandra Paul aka Stephanie in Baywatch. Nu 60 jaar oud. Beste is dat die nog een identiek tweelingzus heeft ook.Pamela Anderson, 56 jaar ondertussen en zonet haar foto bekeken zonder make-up. Was effe verschieten maar ik zou haar gerust nog met veel plezier willen doen
Je hebt smaak. Ze zien er in ieder geval nog altijd fantastisch uitIk was altijd meer fan van Alexandra Paul aka Stephanie in Baywatch. Nu 60 jaar oud. Beste is dat die nog een identiek tweelingzus heeft ook.
Juist...maar soms, alé heel soms zou ik liever eens voor de 50/60 gaan. Sommige rijpere dames, godverdomme da heeft toch iets. Ma da is echt mijn maximum qua leeftijdEens op Google gekeken maar ze heeft geen dochter.
De moeder of de dochter. Als de mama rond de 50/60 draait is de dochter toch vaker interessanter![]()
In de categorie 50+Juist...maar soms, alé heel soms zou ik liever eens voor de 50/60 gaan. Sommige rijpere dames, godverdomme da heeft toch iets. Ma da is echt mijn maximum qua leeftijd

Oei, dan kunnen ze u 2 keer afwijzenIk was altijd meer fan van Alexandra Paul aka Stephanie in Baywatch. Nu 60 jaar oud. Beste is dat die nog een identiek tweelingzus heeft ook.

Wow idd, kapitale fout, ik zag dit compleet over het hoofd.En @coldplayke zomaar negeren?
En @xAnyana een happy birthday toewensen als het over 50/60-ers gaat, ik snap de link niet?
Happy birthday, meisjes!

@Slyke deze keer met foto broIk zou sowieso mijn persoonlijk record op de 400 m breken door er achter te lopen![]()
Voor diegenen die de sportschoenen eens willen zien!
Wat betekent dat deze dame op blote voetjes staat...?![]()

En @coldplayke zomaar negeren?
En @xAnyana een happy birthday toewensen als het over 50/60-ers gaat, ik snap de link niet?
Happy birthday, meisjes!
Dankjewel allemaaaaaaal!!!Happy birthday @xAnyana !![]()

Ding ding dingDankjewel allemaaaaaaal!!!
Sinds 22u gisterenavond officieel 30 jaar![]()
![]()