Mee akkoord maar je begrijpt niet volledig het punt dat ik maak, denk ik. (Maar ik vind het lastig dit exact neer te pennen op een tekstforum waarbij je elkaars emoties niet kan zien en je ook elkaar niet face to face kan corrigeren of dieper in detail gaanMaar ALS er misbruik gemaakt is dan moet dat toch gewoon onderzocht worden en bij schuld gevolg aan gegeven?
Je kan daar toch niet onderuit en dat onder het tapijt vegen omdat ze dan de calimero kunnen uithangen?
)JPV heeft mijn punt in die zin beter begrepen.
Ik begrijp je hoor. Ik ben het grotendeels eens met al je posts hier (Ik heb ze een beetje in stilte gelezen de laatste 48 uurMen mag wat mij betreft zoveel slaan en roepen als ze willen. Als er nieuwe verkiezingen komen, dan is dat omdat er gefoefeld is en dan zijn alle andere argumenten 'void'
). Maar ik heb gewoon even goed nagedacht en gewoon mijn mening geuit en dat is het dan ook hé 
Nu ja min of meer (voor 95% of zo) ben ik het eens met de meerderheid hier. Alleen heb ik hier en daar een licht afwijkende mening er over maar goed dat is ok.Als er een dusdanige fraude vastgesteld is, ongeacht van welke partij, dat deze de verkiezingsuitslag zou beïnvloed hebben en er wordt klacht ingedient bij de Raad voor Verkiezingsbetwistingen; dan moet men wel actie ondernemen.
En mijn neutrale mening is: er is momenteel een schandaal waarbij zowel hier als in de media als op andere social media kanalen wel heel hard met de vinger in 1 richting gewezen wordt. Zonder concrete bewijzen. Ik denk dat een herkiezing hoedanook de beste oplossing is, voor alle partijen. Want zonder, gaat dit de hele legislatuur boven Forza hun hoofd gehouden worden, net zoals er nu al met de vinger gewezen wordt.
Laatst bewerkt: