>>> Offtopic

IMG-20230429-WA0001.jpg
 
Ik was eens in een nachtclub in Roemenië, daar lieten ze vrouwen in kooien en op tafels dansen. Die waren glamoureuzer en stijlvoller gekleed.
 
Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen dus ik probeer het hier.

Ik heb in 2014 Eden Hazard eens aan het werk gezien in Chelsea en dan ook van hem een truitje met zijn handtekening op gekregen.

Het truitje kwa volgens mij gewoon uit de fanshop, maar ik heb hem wel voor mijn ogen de handtekening zien zetten.

Zou dit iets waard zijn? Rekening houden natuurlijk met het feit dat ik geen enkel certificaat heb … enkel een foto waar ik enorm mottig naast Hazard sta :D
 
Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen dus ik probeer het hier.

Ik heb in 2014 Eden Hazard eens aan het werk gezien in Chelsea en dan ook van hem een truitje met zijn handtekening op gekregen.

Het truitje kwa volgens mij gewoon uit de fanshop, maar ik heb hem wel voor mijn ogen de handtekening zien zetten.

Zou dit iets waard zijn? Rekening houden natuurlijk met het feit dat ik geen enkel certificaat heb … enkel een foto waar ik enorm mottig naast Hazard sta :D
Hmja... Zet het online en dan weet ge dat direct wat het waard is voor de mensen.
 
Ik weet niet goed waar het te plaatsen, dus mods, verhuis het maar als het nodig is.

Velen hier zullen al met een half oog de verrijzenis van De Spor hebben gevolgd en op het eerste zicht ben ik wel mee in de idee om te investeren in een lokale club met historie om zo via sociale cohesie en lokale verankering iets mooi op te bouwen. Een reserve was er wel omdat je direct zag dat men de grote sociale mediamiddelen (en bevriende BV’s) inzette.

Vandaag kondigt men aan in zee te gaan met Betcenter, jawel een gokbedrijf, en hier heb ik toch het gevoel dat men een verkeerd signaal geeft alsof het de kandidaat-shirtsponsor met de grootste zak geld is, die men heeft gekozen no matter what.
 

Hij had dus al interesse in haar toen zij 15-16 was en hij 28-29 :wtf:
Je moet scouten op jonge leeftijd hé, anders word je misschien afgetroefd door een ander.
 
Terug
Bovenaan