>>> Offtopic

Eleven Sports pakte uit met haar campagne 10% korting voor een jaar abo, 40% extra korting (cashback) als Rode Duivels uit de groepsronde geraken en 80% extra korting als Rode Duivels het toernooi winnen. Was al malcontent dat ik het gemist had.
Maar nu met Black Friday geven ze gewoon gegarandeerd 50% korting op hun jaar abo en moet ik tenminste niet extra vloeken bij elke gemiste kans van de Belgen :)

Dat is dan amper een week na afsluiten RD-campage. Beetje bizar maar ik klaag niet.
 
Een oud ploegmakker heeft dat ook ooit moeten krijgen. Bleek dat zijn beperkte groei eigenlijk psychosomatisch was omwille van de thuissituatie. Nadien kreeg die een groeischeut wat gunstig was op alle vlakken. Niets mis mee.
 
Een oud ploegmakker heeft dat ook ooit moeten krijgen. Bleek dat zijn beperkte groei eigenlijk psychosomatisch was omwille van de thuissituatie. Nadien kreeg die een groeischeut wat gunstig was op alle vlakken. Niets mis mee.
Maar die behoort niet tot de Messi - Ronaldo discussie en laten we eerlijk zijn, daar draait het om. Spijtig om te moeten zeggen, maar toch één van de redenen waarom ik blij ga zijn als de 2 heren stoppen met voetballen.
 
Maar dan mag je imo geen topsport doen.
Kan je ook iedereen EPO geven die te weinig zelf aanmaakt
Laten we anders nog een stapje verder gaan, iedereen die vaccinaties heeft gehad, geen topsport. Uw lichaam moet maar zien dat het van zichzelf kan opboksen tegen polio of kinkhoest!

Schrijf jij de brief naar Weyts of ik?
 
Maar die behoort niet tot de Messi - Ronaldo discussie en laten we eerlijk zijn, daar draait het om. Spijtig om te moeten zeggen, maar toch één van de redenen waarom ik blij ga zijn als de 2 heren stoppen met voetballen.

Hoezo discussie, iedereen weet toch dat Messi de GOAT is? :unsure:

In ieder geval is de carrière van CR7 nu zo wat afgelopen na dat gedoe bij ManU. Die is klaar voor de typische laatste stap: ofwel een olieclubje in Saudi-Arabië of de VAE, ofwel een club in de MLS in Amerika, ofwel terug naar waar hij begonnen is (Sporting Lissabon). Ik geloof echt niet dat er nog een topclub bereid is om hem binnen te halen.
 
Laten we anders nog een stapje verder gaan, iedereen die vaccinaties heeft gehad, geen topsport. Uw lichaam moet maar zien dat het van zichzelf kan opboksen tegen polio of kinkhoest!

Schrijf jij de brief naar Weyts of ik?
Staan die op de WADA dopinglijst?
 
Terug
Bovenaan