Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ze proberen wat harten te winnen. Dat van mij al zeker niet. Ik maak daar geen account op aanHoe nobel, niet @Sportinggboy ?![]()
ik had al een accountZe proberen wat harten te winnen. Dat van mij al zeker niet. Ik maak daar geen account op aan
dan mag het welHier geen probleem eigenlijk.. Alles scherp en vlot voor mij.Gratis uitzending voor de beker, maar is dit de standaardkwaliteit op DAZN of is het vandaag gewoon slecht? Voor zo'n haperend beeld geeft toch niemand geld?
Tweede helft ook hier, in de eerste helft had ik toch regelmatig haperingen.Hier geen probleem eigenlijk.. Alles scherp en vlot voor mij.
Club allesbehalve scherpHier geen probleem eigenlijk.. Alles scherp en vlot voor mij.
Paar haperingen hier, kan ook mijn internetverbinding zijn natuurlijkTweede helft ook hier, in de eerste helft had ik toch regelmatig haperingen.
Hoort ge toch van heel veel mensen van de erbarmelijke kwaliteit van de app van hen. Dus gaat niet alleen aan uw verbinding liggenPaar haperingen hier, kan ook mijn internetverbinding zijn natuurlijk
Probleem is dat dat 25 euro elke match isHet café ier 20m verder zend het ook uit. Ik laat dan liever 25€ daar achter![]()

Probleem is dat dat 25 euro elke match is![]()

Zou blijkbaar niet kloppenTelenet zou trouwens 24,99 euro voor DAZN Total ofwel 34,99 euro voor Play Sports + DAZN Total zijn (staat op MyTelenet volgens Netweters https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Tarieven-play-sport-26-27/td-p/219335/page/3#M13258).
Je krijgt dus een beetje "korting" als je de combo neemt.
Orange zijn er nog geen prijzen bekend.
Het seizoen erna zit je dan met de Europese competitie rechten die naar Canal+ gaan.