ÉÉN VTM Play4 Oekraïne 1212

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soeplepel

Well-known member
Om steun te bieden aan de slachtoffers van de oorlog in Oekraïne, slaan de grootste radiozenders de handen in elkaar voor de solidariteitsactie Oekraïne 12-12.

Ligt dat nu aan mij of is dat gewoon beschamend hoe commercieel ze dit maken? Finale van Masked Singer ff promoten, Tom Waes die zijn levensverhaal moet vertellen hoe "dicht" hij bij Oekraïne staat. 'k Wil zelfs niet storten op deze manier
 
Ligt dat nu aan mij of is dat gewoon beschamend hoe commercieel ze dit maken? Finale van Masked Singer ff promoten, Tom Waes die zijn levensverhaal moet vertellen hoe "dicht" hij bij Oekraïne staat. 'k Wil zelfs niet storten op deze manier
Ik denk niet dat ze jou bijdrage gaan missen, als ik hoor wat er al gestort is.
 
Ik denk niet dat ze jou bijdrage gaan missen, als ik hoor wat er al gestort is.
Een bedrag dat misschien vierdubbel had geweest als er niet nog mensen zoals ik denken 😘

En hoeveel blijft er van over? Die productie, lichten, organisatie,... Zal wel niet allemaal gratis zijn, zeker niet na corona tijden 🤡 ik doe dan liever iets waar ik zeker van ben dat het goed terechtkomt
 
Ik zou betalen om Jaap Reesma nooit meer te laten zingen.

Het is een reusachtige circlejerk en de helft zit daar om te laten zien dat ze nog bestaan/enorm barmhartig zijn maar het is wel enorm knap hoeveel geld men binnenhaalt en dat kan enkel maar toegejuicht worden.

Dat terzijde: Heeft Danira de helft van het geld in haar schouders verstopt? Jezus, wat is me dat?
 
Ik zou betalen om Jaap Reesma nooit meer te laten zingen.

Het is een reusachtige circlejerk en de helft zit daar om te laten zien dat ze nog bestaan/enorm barmhartig zijn maar het is wel enorm knap hoeveel geld men binnenhaalt en dat kan enkel maar toegejuicht worden.

Dat terzijde: Heeft Danira de helft van het geld in haar schouders verstopt? Jezus, wat is me dat?
Bwa "veel" is veel gezegd als ge het in ander perspectief bekijkt. Vele doneren 40 euro minimum, da moeten er maar paar duizend zijn die dat doen om aan 200k te komen. Is bijna niets als ge weet dat dit 4 miljoen mensen bereikt.. maar da's natuurlijk enkel donatie via telefoon op tv
 
Bwa "veel" is veel gezegd als ge het in ander perspectief bekijkt. Vele doneren 40 euro minimum, da moeten er maar paar duizend zijn die dat doen om aan 200k te komen. Is bijna niets als ge weet dat dit 4 miljoen mensen bereikt.. maar da's natuurlijk enkel donatie via telefoon op tv
Oh blijkbaar 15 miljoen al, van overal :unsure:
 
Moh gvd, nu zap ik nog eens en is da weeral diene James Cooke. En deze keer nog erger want hij stond bij Pedro Elias.
 
Gelijk waarom sturen ze Jeroom en Elodie naar een inzamelingspunt? Waarom konden ze niet gewoon een reportage maken en een trucker interviewen..🙄🙄
 
We kunnen natuurlijk allemaal (terecht) kakken op James Cooke, maar dat zal de gemiddelde gevluchte Oekraïener worst wezen. 12-12 is een beetje zoals de warmste week: ik heb het ook niet met die sentimentele "feel good charity"-TV maar als dat geld correct belandt bij mensen die het nodig hebben is het een goeie zaak.
 
En natuurlijk moet bij zoiets weer elke bekende kop opdraven om z'n verhaaltje te vertellen over hoe erg het toch allemaal is.
Mensen moesten eens weten waar hun centen naartoe gaan. Eer dat geld effectief is waar het moet zijn is het al veel blijven plakken aan verkeerde handen.
 
We kunnen natuurlijk allemaal (terecht) kakken op James Cooke, maar dat zal de gemiddelde gevluchte Oekraïener worst wezen. 12-12 is een beetje zoals de warmste week: ik heb het ook niet met die sentimentele "feel good charity"-TV maar als dat geld correct belandt bij mensen die het nodig hebben is het een goeie zaak.
James Cooke staat daar niet gratis te werken :nono: en die zal ook weken voorbereid hebben, maw betaald ter compensatie. En de shminksters die 3kg shmink op zen gezicht hebben gelegd, zullen ook wel betaald moeten worden. Of dat van het ingezameld geld komt, laat ik in't midden maar zoiets moet gefinancierd worden van ergens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan