Obi-Wan Kenobi

Disney+ Obi-Wan Kenobi

Leia begint nu al irritant te worden.
Klopt! Perfect gecast imo.

Ik vind het in elk geval aangenamer om naar te kijken dan Boba Fett.
Perfect release dag ook, op woensdagavond is de vriendin altijd het huis uit :D
 
Same. Kijkt best lekker weg.
Nu al interessanter dan Boba Fett, waar eigenlijk weinig of niets gebeurde.
 
Toch echt al enorm veel beter dan book of Bobba Fett imo, dat was echt een gedrocht :unsure:
Reva vind ik momenteel ook redelijk meh, hopelijk groeit het karakter nog wat!
 
Iets praktisch: elke nieuwe aflevering komt uit op woensdagochtend 09:00 onze tijd, vorige week bleek een uitzondering dat het er al om 06:00 stond (mss vanwege Stranger Things). De 3e aflevering staat er dus al op na 5 dagen wachten.
 
Iets praktisch: elke nieuwe aflevering komt uit op woensdagochtend 09:00 onze tijd, vorige week bleek een uitzondering dat het er al om 06:00 stond (mss vanwege Stranger Things). De 3e aflevering staat er dus al op na 5 dagen wachten.
Is dat niet op vrijdag uitgekomen die eerste twee episodes?
 
De eerste 2 episodes kwamen idd uitzonderlijk vrijdag uit voor de Star Wars Celebration, de komende episodes komen op de "gewoonlijke" woensdag uit.
 
Persoonlijk vind ik het momenteel minder dan mando. Reva spreekt me niet aan en de achtervolgingen waren maar bedenkelijk.

De dakloze clone trooper was wel een leuke touch
 
Deze was idd goed!
Ik had nog niet zo snel een confrontatie met Vader verwacht.
 
idd goeie episode
wel een beetje verpest doordat ze bij LucasArts duidelijk niet weten hoe een tunnel werkt...

maar die openingscene :love: :love:
 
Mogen ze de originele soundtrack niet gebruiken ofzo?

Regisseur slaagt toch veel de bal mis. Is leuk om naar te kijken maar het is vreemd in elkaar gestoken vind ik. Dat gevecht had ook gewoon veel beter gemoeten. Veel plot driven gebeurtenissen die gewoon dienen om het plot ergens naartoe te laten gaan, maar totaal niet logisch zijn.

- Hoe komt Reva op het einde van die tunnel?
- Waarom komen Reva en die andere elkaar niet tegen?
- Hoe komt die vrouw zo snel op de plaats waar Ben en Vader vechten?
- Waarom doet Vader niet gewoon dat vuur terug uit?
 
Ik vind het ook wel een toffe serie, anders dan Book of Boba Fett en The Mandalorian. Daarom niet per se beter of slechter, gewoon anders.

Ik ergerde mij wel hieraan
de achtervolging bij de kidnapping van Leia, hoe traag zijn die ontvoerders wel niet, of ze kunnen precies niet langs een boom lopen die in de weg staat en moeten dan maar een hele omweg doen
 
Ik ergerde mij wel hieraan
de achtervolging bij de kidnapping van Leia, hoe traag zijn die ontvoerders wel niet, of ze kunnen precies niet langs een boom lopen die in de weg staat en moeten dan maar een hele omweg doen
juist, was ik al vergeten! Was precies een comedy sketch :rofl:
 
Mogen ze de originele soundtrack niet gebruiken ofzo?

Regisseur slaagt toch veel de bal mis. Is leuk om naar te kijken maar het is vreemd in elkaar gestoken vind ik. Dat gevecht had ook gewoon veel beter gemoeten. Veel plot driven gebeurtenissen die gewoon dienen om het plot ergens naartoe te laten gaan, maar totaal niet logisch zijn.

- Hoe komt Reva op het einde van die tunnel?
- Waarom komen Reva en die andere elkaar niet tegen?
- Hoe komt die vrouw zo snel op de plaats waar Ben en Vader vechten?
- Waarom doet Vader niet gewoon dat vuur terug uit?

Zeer vreemd inderdaad dat die soundtrack zo anders is, zeker nu Vader in the picture is, die heeft toch echt ‘zijn’ nummer.

Naast de slechte editing (Dat duel tussen Vader en Kenobi was nog houteriger dan het originele), vielen jouw opmerkingen me ook direct op en het was echt ongelofelijk storend, het heeft het technisch niveau van een VTM telenovelle jammer genoeg.

Het verhaal is leuk, referenties naar andere Star Wars zaken zijn on point maar het weegt helaas niet op tegen het amateurisme in de productie.
 
Laatst bewerkt:
Het wordt inderdaad wel erg moeilijk om door de onlogische gebeurtenissen te blijven kijken... Het is een beetje 'verstand op nul en genieten van de sfeer'...
 
Ik vind het ook wel een toffe serie, anders dan Book of Boba Fett en The Mandalorian. Daarom niet per se beter of slechter, gewoon anders.

Ik ergerde mij wel hieraan
de achtervolging bij de kidnapping van Leia, hoe traag zijn die ontvoerders wel niet, of ze kunnen precies niet langs een boom lopen die in de weg staat en moeten dan maar een hele omweg doen
ha ik was toch niet alleen. Die scene alleen al zorgt er voor dat ik de rest van de reeks links laat liggen.
Laat dat kind toch gewoon ontvoerd worden en done. Echt geen nood om daar characterbuilding te doen hoe goed en inventief leia wel is.
 
Terug
Bovenaan