Obi-Wan Kenobi

Disney+ Obi-Wan Kenobi

coltie

Event Crew
Crowdfunder FE
ook.jpg


Waar: Disney+
Wanneer: vanaf 25/05/2022
Cast: Ewan McGregor, Hayden Christensen, Kumail Nanjiani, Joel Adgerton
Synopsis:
Het verhaal begint 10 jaar na de dramatische gebeurtenissen van Star Wars: Revenge of the Sith, waar Kenobi zijn grootste nederlaag leed: de ondergang en corruptie van zijn beste vriend en Jedi-leerling, Anakin Skywalker, die de kwaadaardigge Sith Lord Darth Vader werd.

Trailer:
TBA
 
Laatst bewerkt:
Als ze het patroon volgen van de andere series is er pas een trailer 1 maand voor de release (ongeveer). Dus het is eerder wachten tot eind april of zelfs 4 mei.
 
Trailer is uit. Ik word er niet meteen erg enthousiast van, maar we krijgen ook nog niet veel te zien natuurlijk.

 
Ghoh ja, het kan alle kanten uit.

Ik ga het in elk geval bekijken. Zowel the mandalorian als Boba Fett waren best te pruimen, dus ik verwacht alvast geen misbaksel :)
 
Ik ben altijd een grote fan geweest van de prequel-episodes en clone wars, dus op deze serie zat ik al lang te wachten 😀 De Grand Inquisitor ziet er niet echt uit als een Pau'an, terwijl dat volk wel in de prequels te zien was.
 
Spreekt me op zich meer aan dan de Mandalorian en Boba Fett, Mandalorian heb ik opgegeven na het eerste seizoen en Boba Fett nooit aan begonnen, maar deze geef ik wel nog een kans.
 
Verrast dat er hierover nog niets extra werd geschreven.

Ik vind het wel goed. aangenaam om te kijken.

De purist zal waarschijnlijk de zelfde opmerkingen hebben als bij the mandalorian en bobba fett.

Leuk ook dat ze 2 parts hadden klaarstaan bij Disney+ :)
 
Nu pas gezien dat er een apart topic is. En ik ben niet de enige als ik zie dat iedereen post in het star wars topic :p

Ik ben alvast zeer tevreden met het resultaat! Het brengt wel de echte sfeer die ik zocht.
Het is niet perfect maar een serie kan je ook niet vergelijken met een film.
Ik snap wel niet goed wat het einde van episode 2 te betekenen had, er komen nog 4 episodes. Waarom nu al zo een drastische wending maken? En dan nog op zo een lullige manier.
 
Ik vond de eerste 2 afleveringen ook best goed. Het had zeker en vast die Star Wars sfeer en niet de saaiheid van The Mandalorian...
De achtervolgingen waren wel heel knullig.
 
Nu pas gezien dat er een apart topic is. En ik ben niet de enige als ik zie dat iedereen post in het star wars topic :p

Ik ben alvast zeer tevreden met het resultaat! Het brengt wel de echte sfeer die ik zocht.
Het is niet perfect maar een serie kan je ook niet vergelijken met een film.
Ik snap wel niet goed wat het einde van episode 2 te betekenen had, er komen nog 4 episodes. Waarom nu al zo een drastische wending maken? En dan nog op zo een lullige manier.
Vond ik ook wel!

de meest charismatische villain gaat er nu meteen uit, terwijl die imo het meest te bieden had. Die mislukte tekken replica vind ik op niets trekken, en het meisje moet me nog overtuigen. Hoezo politieke correctheid in de villains?
 
Vond ik ook wel!

de meest charismatische villain gaat er nu meteen uit, terwijl die imo het meest te bieden had. Die mislukte tekken replica vind ik op niets trekken, en het meisje moet me nog overtuigen. Hoezo politieke correctheid in de villains?
en het klopt ook niet met de andere dingen waar hij in voorkomt. Hij was origineel een heel begaafd jedi :p
 
De achtervolgingen waren wel heel knullig.
Indd viel me ook meteen op gisteren :laugh:

Gisteren beide afleveringen gezien, vond de sfeer en setting beter als ik had verwacht. Vooral de moedeloosheid die Obi-Wan uitstraalt vind ik goed gedaan. Ben wel niet helemaal overtuigd van Reva.

Spijtig wel dat Rupert Friend er na 2 afleveringen en 15 mins screentijd er al uit gaat :unsure:
 
De eerste aflevering was allerzins beter dan de tweede.
Leia begint nu al irritant te worden.
 
Terug
Bovenaan