Obi-Wan Kenobi

Disney+ Obi-Wan Kenobi

Ik vond het gevecht in de laatste aflevering echt super en moet zeker niet onderdoen voor de fights in de 3 laatste films die ze hebben uitgebracht.
Dat ze Liam Neeson nog ff gingen terugbrengen was ook wel obvi

Enkel vreemd dat hij darth dan gewoon achterlaat en niet finished. Alsof je voor Hitler staat en zegt ik geef je nog een kans..
 
Ik heb de indruk dat het het allemaal nogal de Marvel toer opgaat. Bordkartonnen personages, flut verhaallijnen, wat spektakel, knipogen naar eerdere films/series en een beetje humor erin. Niet mijn ding.
 
Ik heb de indruk dat het het allemaal nogal de Marvel toer opgaat. Bordkartonnen personages, flut verhaallijnen, wat spektakel, knipogen naar eerdere films/series en een beetje humor erin. Niet mijn ding.
Eerder de Disney toer in general.
Kwaliteit speelt geen rol, meer shows is meer merchandise
 
Zoals verwacht wel wat gaten (hoe vaak kan je denken dat iemand dood is???) Zoals Leia die eigenlijk al weet dat haar geschiedenis bijzonder is, terwijl dat in de films totaal niet lijkt.

Maar ik vind het wel een leuke serie. Veel beter dan Boba Fett en the mandelorian, puur omdat het meer op het originele verhaal inspeelt.

En, face it, deze acteurs zijn ook gewoon beter.
 
Terug
Bovenaan