Nvidia 30-series Launch

Vandaag was de 3080 FE ook even aan te klikken bij LDLC, voor €719. Heb hem in mijn mandje gehad maar ik moest nog account aanmaken en dat heeft me de koop gekost :/
 
Ik heb op de ldlc site gekeken, fe modellen staan daar niet op precies. Op welke manier zou je daar kunnen aanraken in België?
account maken en bestellen (als die op voorraad is) Ik heb zo de 3090FE kunnen bemachtigen.Toegekomen met chronopost ,alleen de packing voor zo een dure kaart was beetje bitter weinig ^^
 
De prijzen van 3080 swingen de pan uit. Bijna elke kaart kost over de 1000 euro maakt niet uit van welke merk. Meeste beginnen nu aan 1100-1200 euro
 
Wow, gisteren mail van Tones gekregen dat mijn in september bestelde Asus Strix RTX 3080 OC aan 899€ afgehaald mag worden. Dacht niet dat ze dat nog zouden honoreren gezien ze nu al 1399€ vragen voor die kaart. Chapeau.

Ga hem denk ik toch gaan halen en mijn TUF kaart van Amazon verkopen.
 
Ik zou die ook wel gaan ophalen in jouw plaats 😂! Of je nu de TUF gaat houden of de Strix = je gaat er sowieso een centje aan overhouden.
 
3070 toch van hetzelfde slag? Zie die overal +800€ zou die niet tussen de 5-700€ moeten zitten?
Inderdaad bijna overal & voor iedere kaart +800 euro. Sommige zoals Strix & Suprim tegen de 900 euro. Ik heb wel het gevoel dat er meer & meer stock komt van die 3070... ook al volgen de correcte prijzen nog niet meteen. Ik zie die kaart binnen x-aantal weken wel tot 700-800 zakken maar tegelijk vraag ik mij af of een 3070 ooit onder de 700 nog zal duiken. Heb zowel bij Nvidia als AMD niet het gevoel dat ze ooit nog MSRP gaan halen... waarom zouden ze ook als ze minstens dit jaar kunnen alles blijven verkopen wat ze maken.
 
Het is gewoon te belachelijk voor woorden, je betaalt een 3070 voor de prijs van een 3080, een 3080 ligt dan weer dichter bij de richtprijs van een 3090 etc. Ik haak af, misschien volgend jaar dan een nieuwe PC bouwen. Genoeg ander leuk speelgoed dat z'n geld wél waard is.
 
Ik zou wel eentje willen laten bouwen want zit zonder voorlopig, dus echt zonde.
Via de gekende online namen doe ik het ook niet graag heb liever wat persoonlijke aanpak, kan er iemand lokaal iemand goed aanraden? Ik ben van regio Aalst maar kan mij uiteraard verplaatsen...
 
3060ti en 3080 zijn interessant om ethereum te minen wat momenteel (zelfs met de Belgische elektriciteitsprijzen) erg lucratief is. 3070 en 3090 leveren quasi dezelfde prestaties aan een hogere aankoopprijs en zijn daarom minder geschikt. Als gamer ga je dus beter voor de laatste om niet te lang te moeten wachten.
 
Wow, gisteren mail van Tones gekregen dat mijn in september bestelde Asus Strix RTX 3080 OC aan 899€ afgehaald mag worden. Dacht niet dat ze dat nog zouden honoreren gezien ze nu al 1399€ vragen voor die kaart. Chapeau.

Ga hem denk ik toch gaan halen en mijn TUF kaart van Amazon verkopen.
Hier net het omgekeerde: bestelde model 3070 is nog steeds niet voorradig (besteld op launchdag rond €600), maar we hebben wel stock van volgende modellen 3070 (€800-€900, met dan de vraag of ik wil wisselen en het verschil bijpassen.... How about no?
 
Wow, gisteren mail van Tones gekregen dat mijn in september bestelde Asus Strix RTX 3080 OC aan 899€ afgehaald mag worden. Dacht niet dat ze dat nog zouden honoreren gezien ze nu al 1399€ vragen voor die kaart. Chapeau.

Ga hem denk ik toch gaan halen en mijn TUF kaart van Amazon verkopen.
Op welke plaats stond je?
 
3060ti en 3080 zijn interessant om ethereum te minen wat momenteel (zelfs met de Belgische elektriciteitsprijzen) erg lucratief is. 3070 en 3090 leveren quasi dezelfde prestaties aan een hogere aankoopprijs en zijn daarom minder geschikt. Als gamer ga je dus beter voor de laatste om niet te lang te moeten wachten.
In theorie, want ondertussen kost een 3060Ti bijna zoveel als een 3070.
 
Terug
Bovenaan