Nvidia 30-series Launch

Zonet een MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO besteld aangezien die direct leverbaar was, in afwachting dat RTX3080 eindelijk leverbaar is. Momenteel nog een 970, met 2 weken verlof voor de deur mag het iets kosten (en die RTX3060 raak is waarschijnlijk wel kwijt met minimaal verlies).
 
Veel 3080 (en andere RTX 30xx) kaarten op voorraad op caseking.de - is er iets waar rekening mee moet gehouden worden als je daar bestelt om in België te leveren? 13e maand is gestort en het jeukt om een gamepc te bouwen in de kerstvakantie :)
 
Enkele uren zal nog niet voor meteen zijn... je kan daar probleemloos bestellen. Verzendkosten zijn er wel... dacht een 10 euro ongeveer.
Wel benieuwd welke kaarten je in voorraad zag staan effectief?
 
Net een Asus Tuf 3080 OC gekocht bij MaxICT voor 820€. Koopje, maar nu bekijken wanneer die aankomt.
Sint-Juttemis waarschijnlijk. Check de tweakers thread die hierboven al gelinkt is. Blijkbaar is de service bij MaxICT allesbehalve (op voorraad op website, maar niet in stock; prijzen optrekken en binnenkomende stock dan eerst leveren aan wie meer betaald heeft, of zelfs gewoon de goedkope orders annuleren).
 
Sint-Juttemis waarschijnlijk. Check de tweakers thread die hierboven al gelinkt is. Blijkbaar is de service bij MaxICT allesbehalve (op voorraad op website, maar niet in stock; prijzen optrekken en binnenkomende stock dan eerst leveren aan wie meer betaald heeft, of zelfs gewoon de goedkope orders annuleren).
Mss dan toch via Megekko bestellen ook en de eerste die binnenkomt houden, andere RMA'en.

Al lijkt de website van Megekko net raar te doen. Staat te bestellen van 01-01-1970 met prijs nog niet bekend. :eek:
 
Mss dan toch via Megekko bestellen ook en de eerste die binnenkomt houden, andere RMA'en.

Al lijkt de website van Megekko net raar te doen. Staat te bestellen van 01-01-1970 met prijs nog niet bekend. :eek:
Megekko aanvaard voorlopig geen orders meer voor rtx 3000, aangezien de wachtrijen te lang zijn.
 
1 heb nog een RTX 3070 gigabyte OC bij megekko staan die hopelijk deze week nog geleverd wordt, en nog een non-OC bij Azerty (besteld op launchday, die 'ooit' arriveert). Eentje ga ik zelf houden, de andere cancel ik of gooi ik hier online indien er interesse is.

Intussen is ook m'n RTX 3060 Ti gearriveerd, die zal ik wrs ook verkopen eens ik een 3070 heb.
 
1 heb nog een RTX 3070 gigabyte OC bij megekko staan die hopelijk deze week nog geleverd wordt, en nog een non-OC bij Azerty (besteld op launchday, die 'ooit' arriveert). Eentje ga ik zelf houden, de andere cancel ik of gooi ik hier online indien er interesse is.

Intussen is ook m'n RTX 3060 Ti gearriveerd, die zal ik wrs ook verkopen eens ik een 3070 heb.

Over welke prijzen spreek je dan?

Is de RTX 3060ti goed genoeg volgens jou? Of toch liever de RTX 3070?
 
Over welke prijzen spreek je dan?

Is de RTX 3060ti goed genoeg volgens jou? Of toch liever de RTX 3070?
Heb gisteren nog maar even kunnen testen op Assassins Creed Valhalla, daar haalde ik 50-60fps met max settings op 1440p (ultrawide), indien de andere kaart nog arriveert zal ik ze eens vergelijken.

Ik zou ze aan aankoopprijs+m'n eigen verzendkost aanbieden (is wel een MSI gaming trio x, dus geen goedkoop beestje)
 
Zondag een MSI 3080 besteld op Megekko.nl van plaats 166 naar 158 gegaan geen idee wanneer ik hem krijg ik gok midden-eind januari.
 
Terug
Bovenaan