No bra day


Wat je verwacht
wtf-people-of-walmart.jpg


De realiteit.


*Drop the Mike*
 
Meestal ijsblokjes 🤔

Mijn redding! 😍
(Heb ik nu zelfs ook gewoon aan terwijl ik mummygewijs in een fleece dekentje gewikkeld lig 🤷.
Past natuurlijk perfect bij het beeld dat jij en Six van mij hebben als marginale leggingdrager!

Of zou ik dan gevoerde Crocks moeten dragen? 🤔)
 

Mijn redding! 😍
(Heb ik nu zelfs ook gewoon aan terwijl ik mummygewijs in een fleece dekentje gewikkeld lig 🤷.
Past natuurlijk perfect bij het beeld dat jij en Six van mij hebben als marginale leggingdrager!

Of zou ik dan gevoerde Crocks moeten dragen? 🤔)
Ik maak nog wel een onderscheid tussen wat ge in huis (of onderweg naar uw brievenbus) draagt (= eender wat ge comfortabel vindt) t.o.v. wat ge draagt voor naar uw werk/winkel/date/... (= een minimum aan vestimentaire harmonie) 🤔
 
Ik maak nog wel een onderscheid tussen wat ge in huis (of onderweg naar uw brievenbus) draagt (= eender wat ge comfortabel vindt) t.o.v. wat ge draagt voor naar uw werk/winkel/date/... (= een minimum aan vestimentaire harmonie) 🤔
Aaaah, gelukkig heb ik de jurken nog die bewijzen dat ik me buiten wél "vestimentair harmonieus" kan gedragen! 😇❤️
 

Mijn redding! 😍
(Heb ik nu zelfs ook gewoon aan terwijl ik mummygewijs in een fleece dekentje gewikkeld lig 🤷.
Past natuurlijk perfect bij het beeld dat jij en Six van mij hebben als marginale leggingdrager!

Of zou ik dan gevoerde Crocks moeten dragen? 🤔)
Ik ben eerder geafronteerd van de kleur.
 
Ik maak nog wel een onderscheid tussen wat ge in huis (of onderweg naar uw brievenbus) draagt (= eender wat ge comfortabel vindt) t.o.v. wat ge draagt voor naar uw werk/winkel/date/... (= een minimum aan vestimentaire harmonie) 🤔
Het begint met thuis dragen, dan gaan ze er rap eens mee naar de buurtwinkel en voor je het weet is dat hun officiële @Mulan klederdracht.
 
Terug
Bovenaan